Головна навігація
Меню

Найбільш успішний спортивний автомобіль – особливості специфікації 2012 року

Штутгарт. Porsche 911 GT3 Cup без перебільшень можна назвати найбільш успішним спортивним автомобілем – понад 2200 проданих одиниць забезпечили йому першість серед клієнтських спортивних команд по всьому світу. Тепер на новий 911 GT3 Cup буде встановлюватися паливний бак FT3 об’ємом 100 л, для заповнення якого необхідно відкривати передній капот. У порівнянні зі своїм попередником автомобіль тепер пристосований до ширшого кола автоперегонів на витривалість. Окрім того, новий паливний бак забезпечує більш високий рівень безпеки автомобіля.

Porsche 911 GT3 Cup специфікації 2012 року побудовано на основі полегшеного спортивного автомобіля 911 GT3 RS (997), пристосованого до використання на дорогах загального користування. Двигун автомобіля практично ідентичний двигуну 911 GT3 RS та має  аналогічну потужність 450 к.с. при 8500 об/хв. Спортивна вихлопна система з каталізатором забезпечує мінімальний рівень викидів.

Передні розширені колісні арки обрамляють легкосплавні диски розміром 9.5Jx18 зі спортивними шинами Michelin 25/64-18. На задній осі встановлено легкосплавні диски розміром 12Jx18 та шинами 30/68-18. В залежності від типу змагань, новий 911 GT3 Cup може комплектуватися різними типами дисків. Стабілізатори передньої та задньої осі мають сім позицій, що дозволяє максимально підготувати автомобіль до перегонів на кожному окремому треку. Ексклюзивно в змаганнях Porsche Mobil1 Supercup, які зазвичай проводяться перед перегонами Formula 1, використовуються керамічні композитні гальма Porsche (PCCB - Porsche Ceramic Composite Brake). Такі ж гальма доступні і для серійних автомобілів Porsche, призначених для доріг загального користування. В порівнянні з гальмами, які використовуються в перегонах Carrera Cup та GT3 Cup Challenge, РССВ зменшують вагу автомобіля майже на 20 кг.

Кабіна нового 911 GT3 Cup повністю відповідає потребам пілота. Шість перемикачів управління інформаційним дисплеєм розташовані на кермі. Як і в серійних автомобілях, глибина та висота рульової колонки може бути відкоригована.

З вересня розпочнеться поставка нових Porsche 911 GT3 Cup командам по всьому світу. Автомобіль використовуватиметься в такій специфікації у 2012 та 2013 гоночних сезонах в окремих монобрендових чемпіонатах.

На разі 911 GT3 Cup змагається в 19 чемпіонатах Porsche, а також в різних серіях GT та перегонах на довгі дистанції. 911 GT3 Cup є базовою моделлю Porsche для спортивних перегонів. Окрім нього, Porsche Motorsport пропонує 911 GT3 R для змагань, які відповідають регламенту GT3, а також 911 GT3 RSR, який створено з огляду на регламент GT2.