Головна навігація

24 години Дайтони, США

Штутгарт. Історія успіху Porsche в перегонах у Дайтоні отримала чудове продовження.  У класичних перегонах, які проводяться у Флориді 49-ий раз, спортивні автомобілі з Цуффенгаузена святкують подвійну перемогу. Заводський пілот Porsche Вольф Хенцлер (Німеччина) разом зі своїми американськими напарниками виборов першу сходинку подіуму у високо конкурентному класі GT за кермом TRG Racing’s Porsche 911 GT3 Cup. Не дивлячись на невигідну позицію на стартовій решітці, їм вдалося випередити на одне коло екіпаж команди Paul Miller Racing, здобувши таким чином 73-ю перемогу Porsche у класі.

«Я в захваті  від того, що зумів вдруге з 2005-го року стати переможцем цих фантастичних перегонів», - повідомив Вольф Хенцлер. – «Було важко прокладати собі дорогу на гоночному треку. Проте наш автомобіль був чудово підготовлений, то ж ми змогли підтримувати високий гоночний темп з початку і до кінця гонки». Для заводського пілота Porsche  перемога у Дайтоні стала третьою поспіль перемогою після вдалих виступів у 24 годинах Ле-Ману та Спа.    

Заводські пілоти Porsche Річард Літц (Австрія) та Марко Хольцер (Німеччина) разом з американськими колегами по команді Magnus Racing Крейгом Стентоном та Джоном Поттером  на 911 GT3 Cup результативно розпочали сезон, фінішувавши четвертими. Екіпаж Brumos-Porsche, до якого увійшли Марк Ліб, Харлі Хейвуд, Лех Кін та  Ендрю Девіс, тривалий час лідирував у гонці, але драматичне пошкодження автомобіля завадило пілотам піднятися на подіум – в результаті вони фінішували п’ятими. «Наш Porsche 911 GT3 Cup відмінно поводився на треку. Ми мали усі шанси на перемогу. Проте в настільки конкурентному класі не можна дозволити собі тривалі ремонтні роботи у боксах», - прокоментував Марк Ліб.

Заводський пілот Porsche Йорг Бергмайстер (Німеччина) створив першу сенсацію цьогорічних перегонів у Дайтоні, забезпечивши собі поул після кваліфікації та встановивши новий рекорд кола. На своєму прототипі Porsche-Riley абсолютний переможець Дайтони 2003-го року на 27-му колі випереджав своїх суперників на 16 секунд. Та за декілька кіл його партнер по команді Сет Нейман був змушений з’їхати з траси заради того, щоб уникнути зіткнення з некерованим прототипом суперника, в результаті чого пошкодив нижню частину прототипу та радіатор. Команда згаяла 19 кіл для усунення пошкоджень, проте за 90 хвилин до закінчення перегонів з бензобаку почало протікати паливо, що призвело до пожежі. Ремонтувати прототип на цьому етапі вже було недоцільно.

В загальному заліку найкращий результат продемонстрував екіпаж Террі Борчелер (США) та Джао Барбоса (Португалія), котрим вдалося посісти третє місце.

Результати перегонів - абсолют
1. Пруе/Рохас/Рейхел/Хенд, BMW-Riley, 720 кіл
2. Діксон/Франчітті/Монтоя/МакМюррей, BMW-Riley, 720
3. Барбоса/Борчелер/Франс/Папі/Фіттіпальді, Porsche-Riley (DP), 720

Клас GT
1. Хенцлер/Лаллі/Пампелі/Гоган/Берто, Porsche 911 GT3 Cup, 685 кіл
2. Міллер/Селлерс/Бел/Сагден, Porsche 911 GT3 Cup, 684
3. Еспенлауб/Фостер/Демпсі/Лонг, Mazda, 681
4. Ліц/Хольцер/стентон/Поттер, Porsche 911 GT3 Cup, 675
5. Ліб/Хейвуд/Кін/Девіс, Porsche 911 GT3 Cup, 673