Головна навігація
Меню

Porsche на автосалоні у Франкфурті – чотири світові прем’єри

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, презентує нове покоління класичного спортивного автомобіля 911 Carrera під час автосалону у Франкфурті 2011. Новий автомобіль має низький витягнутий силует, динамічні лінії, витончені елементи дизайну, які з першого погляду роблять його легко пізнаваним «дев’ятсот одинадцятим». Притаманний 911 виразний дизайн  у поєднанні зі спортивним силуетом випромінює міць та елегантність. Подовжена на 100 мм колісна база та зменшена висота разом з 20-дюймовими дисками забезпечують автомобілю цілком атлетичний образ.

Встановлюючи новий стандарт у своєму класі, як це було впродовж декількох поколінь, нові 911 Carrera та Carrera S підносять динамічні показники та показники ефективності на якісно новий рівень. Обидві версії споживають менше 10 літрів палива на 100 км. Витрати палива та рівень викидів зменшилися на 16% у порівнянні з попереднім поколінням моделі. 911 Carrera з новим опозитним двигуном об’ємом 3,4 л  та потужністю 350 к.с. у поєднанні з опційною трансмісією PDK споживає 8,2 л палива на 100 км в рамках циклу NEDC, що на 1,6 л менше, ніж у його попередника. Показник викидів CO2 становить 194 г/км – вперше спортивний Porsche не перетнув відмітку у 200 г/км. Carrera S, на який встановлено опозитний двигун об’ємом 3,8 л та потужністю 400 к.с. в поєднанні з опційною трансмісією PDK споживає 8,7 л палива на 100 км (на 14% чи 1,5 л менше, ніж попередник), при цьому потужність вдалося збільшити на 15 к.с. Рівень викидів CO2 при цьому становить  205 г/км.

Повністю новий, полегшений кузов являє собою технологічну алюмінієво-стальну конструкцію. Саме завдяки їй вага автомобіля зменшена майже на 45 кг. Новий електромеханічний підсилювач керма не лише забезпечує традиційно точний відгук автомобіля на рухи водія, але й підвищує ефективність та зменшує витрати палива. Окрім того, перша у світі семиступінчаста трансмісія встановлюється на автомобіль у якості стандартного обладнання. Додаткові системи, такі як система автоматичного вимкнення та перезапуску двигуна Auto Start/Stop, система управління термальним режимом охолоджувального контуру, система рекуперації електроенергії підвищують ефективність Carrera.

Ще одна світова прем’єра, яка відбудеться у Франкфурті цього року, - Panamera Diesel, чемпіон на довгих дистанціях у модельному ряду Gran Turismo. Автомобіль має запас ходу понад 1200 км на одній заправці баку об’ємом 80 л. При цьому витрати палива становитимуть 6,3 л/100 км в рамках циклу NEDC, якщо на автомобіль встановлено шини з низьким коефіцієнтом опору коченню. Новий Panamera Diesel комплектується двигуном V6 об’ємом 3 л та потужністю 250 к.с., при цьому максимальний крутний момент сягає 550 Н м. Він працює в поєднанні з восьмиступінчастою автоматичною трансмісією.

Окрім того, у Франкфурті перед публікою постане один з найбільш популярних, бажаних та успішних спортивних автомобілів Porsche - 911 GT3 RS 4.0. Випущений лімітованою серією з 600 автомобілів, 911 GT3 RS 4.0 є носієм цінностей та якостей, які зробили Porsche 911 GT3 багаторазовим переможцем автомобільних змагань. 4-літровий двигун, найбільший серед тих, які серійно встановлювалися на 911, має потужність 500 к.с., а також є найпотужнішим атмосферним двигуном із показником 125 к.с./л. Завдяки таким непересічним характеристикам 911 GT3 RS 4.0 долає Північну Петлю Нюрбургринга за 7:27.

Cayman S Black Edition, випущений лімітованою серією з 500 одиниць, також святкуватиме дебют у Франкфурті. Повністю чорне центральномоторне купе демонструє більш вражаючі показники динаміки, ніж Cayman S, а також пропонує розширений перелік додаткового обладнання. Cayman S Black Edition комплектується 6-циліндровим опозитним двигуном об’ємом 3,4 л потужністю 330 к.с. при 7400 об/хв (на 10 к.с. та 200 об/хв більше в порівнянні з Cayman S). Зростання потужності безпосередньо вплинуло на динамічні показники двомісного автомобіля. Для розгону до 100 км/год Cayman S Black Edition з механічною трансмісією знадобиться 5,1 с. Якщо на автомобіль встановлено опційну трансмісію Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK), то тривалість розгону зменшиться до 5,0 с. 

Світові прем’єри супроводжуватиме демонстрація двох автомобілів, в яких поєднані традиції та філософія Porsche Intelligent Performance – інноваційного Boxster E та легендарного “Semper Vivus”,  першого у світі гібридного автомобіля. Boxster E з електродвигунами на передній та задній осі має повний привід та рухається завдяки електричній енергії, а його показники динаміки аналогічні характеристикам Boxster S. Разом з двома іншими моноприводними Boxster E прототип використовувався у дослідницькому проекті для з’ясування зручності використання електромобілів в повсякденному житті, особливо заряджання батарей.

Повноцінна функціональна копія “Semper Vivus” – це данина провидницькому винаходу Фердинанда Порше, який у 1900 році побудував перший у світі автомобіль з гібридним приводом. Автомобіль, чий дизайн досі вражає, став результатом співпраці конструкторського бюро Porsche та компанії Karosseriebau Drescher з міста Хінтерцартерна.
Porsche запрошує відвідати стенд А12 на автосалоні у Франкфурті, який розташований у павільйоні 3. Прес-конференція відбудеться 13 вересня.