Головна навігація
Меню

Американські споживачі вкотре назвали Porsche найбільш привабливим брендом

Штутгарт. Американські споживачі сьомий раз поспіль віддали найбільшу кількість голосів за автомобілі компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, в рамках останнього рейтингу «Автомобільна продуктивність, динаміка та оснащеність (APEAL)». За даними рейтингу, який проводиться добре відомою американською аналітичною агенцією J.D. Power and Associates, Porsche залишається найбільш привабливим брендом в США.

Cayenne посів перше місце в сегменті позашляховиків преміум-класу середнього розміру за результатами дослідження. Porsche 911 також набрав найбільше очок у своєму класі. Загальний підсумок формується за десятьма різними категоріями показників, у тому числі динамічні показники, дизайн, а також зручність використання у повсякденному житті та комфорт автомобілів. Цьогорічні результати сформовані на основі даних опитування понад 73000 власників нових автомобілів, які були придбані з листопада 2010 до лютого 2011 року. 234 різні моделі оцінювалися в рамках проведеного дослідження.

Ці видатні результати, отримані на ринку США, надзвичайно  важливі для виробника спортивних автомобілів зі Штутгарта – Північна Америка традиційно залишається одним з найбільш важливих для Porsche ринків.