Головна навігація
Меню

911 T (1973) – повністю відреставрований класичний автомобіль чекає нового власника

Штутгарт/Саванна. Завдяки проекту “Revive the Passion” (“Відродження пристрасті”) американська версія купе 911 T 1973 року випуску стане окрасою параду Porsche цього року, організованого клубом Porsche в США (PCA). Під час тижневого фестивалю (з 31 липня по 7 серпня), на який запрошено усіх шанувальників Porsche в Саванні, штат Джорджія, серед членів клубу буде розіграно та передано новому власнику повністю відреставрований класичний автомобіль. Особливість цього проекту полягає в тому, що всі прихильники класичних Porsche мали можливість спостерігати за процесом реставрації в інтернеті (www.porsche.com/classic). 

Переможець розіграшу стане почесним власником колекційного автомобіля, який сам по собі є величезною цінністю. Це пояснюється тим, що 911 Т був відновлений експертами підрозділу  Porsche Classic у повній відповідності до його первинного вигляду. Реставрація відбувалася в рідному для автомобіля Штутгарті, де його було випущено для американського ринку. «Зроблено в Німеччині» вдруге – 38 років потому.

Ідея проекту  “Revive the Passion” (“Відродження пристрасті”) з’явилася під час заходу “Rennsport Reunion” в Дейтоні у 2007 році. Під час зустрічі представники клубу PCA та його сервісного підрозділу,  а також відділеня Porsche Classiс прийняли рішення виставити класичний автомобіль замість нового в рамках традиційного розіграшу РСА. Автомобіль було знайдено недалеко від Лос-Анджелеса та в результаті представлено членам клубу під час параду Porsche 2010 в Сент-Чарльзі, штат Іллінойс. Тоді автомобіль виглядав досить жалюгідно. З того часу  911 T здійснив подорож до Штутгарта, де експерти Porsche взялися за його реставрацію.

Версія купе 911 T для ринку США є так званою моделлю F, яка була випущена в останній рік виробництва. Автомобіль обладнано опозитним шестициліндровим двигуном з повітряним охолодженням. Робочий об’єм двигуна складає 2,4 л, а потужність – 140 к.с. при 5600 об/хв. Максимальна швидкість сягає відмітки 205 км/год. Дана модель Porsche також вирізняється своїм вузьким кузовом та класичною комбінацією кольорів: сріблястий кузов та  чорний салон. Пауль Грегор із сервісного підрозділу клубу Porsche: «Форма кузову, поєднання кольорів, рік випуску роблять цей автомобіль особливо популярним серед колекціонерів та забезпечують збереження високої його цінності».

Проте більшість достоїнств автомобіля були малопомітні до початку реставрації. Спеціалісти майстерні Porsche Classic отримали автомобіль без фар та скла. Його лакофарбовий покрив вицвів та мав багато сколів, чимало деталей, деякі з яких були саморобними, не входили до оригінального обладнання. Салон автомобіля також мав багато дефектів. До наших днів не дійшла інформація стосовно історії автомобіля, проте тривалий час простою без відповідного обслуговування негативно вплинув на стан авто. Наприклад, під його днищем були знайдені залишки пташиних гнізд.

Шанувальники Porsche мали можливість спостерігати за процесом перетворення класичного автомобіля в колекційний екземпляр в усіх подробицях. «Ми регулярно інформували відвідувачів нашого сайту про хід реставраційних робіт, демонструючи величезну кількість фотографій та відео, які ілюстрували етапи нашої роботи», - говорить Барбара Бекенхофф, яка відповідала за координацію проекту в підрозділі Porsche Classic. Члени клубу РСА також отримували оновлену інформацію по проекту за допомогою онлайн-бюлетенів клубу. Таким чином підрозділ Porsche Classic продемонстрував свій величезний досвід і прекрасне оснащення реставраційної майстерні клієнтам у США, адже клуб РСА з більш ніж 100000 членів є самим великим клубом Porsche у світі. Роботи в майстерні Porsche Classic,  розташованій неподалік від Штутгарта, здійснювалися лише оригінальним інструментом. При цьому використовувалися лише оригінальні деталі (або ж деталі, створені за оригінальними кресленнями), дані та розміри. Олександр Фабіг, голова підрозділу Porsche Classic: «Кожний рік ми обслуговуємо і відновлюємо близько 250 класичних автомобілів Porsche з усього світу: починаючи з моделі 356 та закінчуючи останньою моделлю 911 з повітряним охолодженням, тип 993».

Увесь процес реставрації 911 Т, який включав в себе повне розбирання автомобіля та його трансформацію, зайняв менше року. Не було жодної деталі, яка б не була перевірена, відремонтована та замінена руками експертів  Porsche Classic.  Аж до останнього гвинтика. В ході масштабних робіт над кузовом механіки використовували або оригінальні деталі, або деталі, створені відповідно до оригінальної документації. При цьому застосовувалися сучасні технології захисту кузова від корозії. Електрофорезне ґрунтування зануренням є стандартним процесом в автомобільній галузі. Він забезпечує оптимальне ґрунтування кузову, завдяки чому використовується в ході повної реставрації автомобілів в Porsche Classic.  Експерти   Porsche Classic також застосували сучасні технології для відновлення лакофарбового покриття та використовували лише багатошарові фарби на водяній основі, щоб не зашкодити довкіллю. В ході остаточної прийомки автомобіль пройшов декілька перевірок з використанням в деяких випадках самих сучасних технологій.

Тепер купе 911 Т знову сяє в променях своєї колишньої слави та випромінює неповторний шарм сімдесятих років минулого століття. Чи є він занадто цінним, щоб на ньому їздити, чи занадто красивим, щоб милуватися ним лише в гаражі чи на стоянці, буде вирішувати його новий власник. Проте напевне спокуса проїхатися на 911 Т буде занадто великою, щоб подолати її.