Головна навігація
Меню

Новий Porsche 911 Carrera – гармонійне поєднання традиції та інновацій

Штутгарт. У свої 48 років Porsche 911 Carrera молодший, ніж будь-коли –  нове покоління спортивного автомобіля-ікони має низький витягнутий силует, динамічні лінії, витончені елементи дизайну, які з першого погляду роблять його легко пізнаваним «дев’ятсот одинадцятим». Традиційно дизайн 911 випромінює силу та елегантність.

Подовжена на 100 мм колісна база та зменшена висота разом з 20-дюймовими дисками забезпечують автомобілю цілком атлетичний образ. В той же час вдалося зберегти типові для спортивних автомобілів компактні габарити. Погляд притягують широкі передні крила, характерні для цієї моделі. Вони підкреслюють розширену передню колію, таким чином, новий 911 Carrera ще впевненіше тримається на дорозі. Оновлені дзеркала заднього виду тепер розташовані на верхній лінії дверей, що не лише забезпечує покращення аеродинамічних показників, але й візуально підкреслює новий дизайн екстер’єру та ширину автомобіля. Повністю новий, полегшений кузов являє собою технологічну алюмінієво-стальну конструкцію. Саме завдяки їй вага автомобіля зменшена майже на 45 кг, при цьому забезпечена підвищена жорсткість кузова. Завдяки оптимізації аеродинаміки, в тому числі наявності більш широкого заднього спойлера, який може висуватися на різну висоту, вдалося додатково знизити підйомну силу нового 911 Carrera при збереженні відмінного показника коефіцієнту аеродинамічного опору.

Дизайнери Porsche створили інтер’єр, який цілком відповідає зовнішньому вигляду автомобіля та бере свій початок у концепції Porsche Carrera GT. Водій тепер ще більше заглиблений у кок-піт завдяки похилій центральній консолі, а також розміщеному близько до керма важелю перемикання передач, що є типовим для автомобільного спорту. Притаманні Porsche елементи можна безпомилково відшукати в дизайні інтер’єру: панель приладів з п’ятьма круглими циферблатами, одним з яких є багатофункціональний дисплей, розташований по центру тахометр та замок запалення зліва від керма.

Встановлюючи новий стандарт у своєму класі, як це було впродовж декількох поколінь, нові 911 Carrera та Carrera S підносять динамічні показники та показники ефективності на якісно новий рівень. Обидві версії споживають менше 10 літрів палива на 100 км. Витрати палива та рівень викидів зменшилися на 16% у порівнянні з попереднім поколінням моделі. Досягти цього вдалося завдяки системі автоматичного вимкнення та перезапуску двигуна Auto Start/Stop, системі управління термальним режимом охолоджувального контуру, системі рекуперації електроенергії, першій у світі 7-ступінчастій механічній трансмісії та функції руху накатом (в поєднанні з Porsche-Doppelkupplungsgetriebe (PDK)). Новий електромеханічний підсилювач керма не лише забезпечує традиційно точний відгук автомобіля на рухи водія, але й підвищує ефективність та зменшує витрати палива.

Так, 911 Carrera з новим опозитним двигуном об’ємом 3,4 л  та потужністю 350 к.с. у поєднанні з опційною трансмісією PDK споживає 8,2 л палива на 100 км в рамках циклу NEDC, що на 1,6 л менше, ніж у його попередника. Показник викидів CO2 становить 194 г/км – вперше спортивний Porsche не перетнув відмітку у 200 г/км. Carrera S, на який встановлено опозитний двигун об’ємом 3,8 л та потужністю 400 к.с. в поєднанні з опційною трансмісією PDK споживає 8,7 л палива на 100 км (на 14% чи 1,5 л менше, ніж попередник), при цьому потужність вдалося збільшити на 15 к.с. Рівень викидів CO2 при цьому становить  205 г/км.    

В той же час вдалося покращити показники динаміки обох моделей. Carrera S з PDK розганяється до 100 км/год за 4,3 секунди. У випадку використання кнопки Sport Plus опційного пакету Sport Chrono час розгону зменшується до 4,1 с. Carrera з PDK знадобиться лише 4,6 с, щоб досягти позначки у 100 км/год. 

Новий 911 демонструє не лише відмінну поздовжню динаміку, але й безпрецедентну поперечну динаміку. Завдяки подовженій колісній базі, а також більш широкій передній колії, новій задній підвісці та новому електромеханічному підсилювачу керма, автомобіль демонструє ще більшу стабільність, маневреність та керованість. В залежності від моделі на автомобіль встановлюються інші стандартні чи опційні системи контролю ходової частини. Наприклад, система активної протидії кренам Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), яка вперше встановлена на 911 Carrera S. Система знижує крени кузова, наприклад, під час проходження поворотів, завдяки чому шини завжди займають оптимальне по відношенню до дороги положення. При цьому підвищуються максимально можливі у поворотах швидкості та покращується час проходження кола на спортивних треках.

У новій моделі вдалося ще більш тісно поєднати досить протилежні за суттю характеристики, такі як технічний потенціал та ефективність, спортивний драйв та практичність, які завжди були характерними для 911. Світова прем’єра новинки відбудеться на автосалоні у Франкфурті за декілька тижнів. Вартість нових 911 Carrera та  911 Carrera S, а також дату офіційної прем’єри в Україні буде повідомлено додатково.