Головна навігація
Меню

Компанія Porsche встановлює нові стандарти якості

Штутгарт/Лейпциг. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт бере на озброєння стратегію якості, яка відкриє широкі горизонти для вирішення завдань наступних років: зростаюче виробництво автомобілів, розширення неймовірно різноманітного модельного ряду, ріст технічної складності моделей, інноваційні концепції приводу, а також індивідуальні очікування вибагливих клієнтів спортивних автомобілів преміум-класу вимагають постійного вдосконалення критеріїв якості. Саме це завдання ставила за мету міжнародна конференція з питань якості, під час якої зустрілися 150 експертів у сфері розвитку, виробництва, закупок та світового збуту виробника спортивних автомобілів на ультрасучасному заводі Porsche у Лейпцигу.

«Висока прозорість наших унікальних гнучких виробничих процесів є одним з важливих гарантів виняткової якості наших спортивних автомобілів», - заявив Вольфганг Лаймгрубер, член ради директорів з виробництва та логістики компанії Porsche AG. Процес виробництва Porsche постійно вдосконалюється усіма співробітниками у безперервному процесі оптимізації. Серед спеціалістів усього світу вони вважаються взірцевими – і навіть можуть бути застосовані в інших сферах. Далі Лаймгрубер заявив: «Принцип Porsche характеризується високим рівнем ефективності та забезпечує нам гнучкість, яка дозволяє реалізовувати величезну кількість індивідуальних побажань наших клієнтів і одночасно не лише підтримувати, але й підвищувати рівень якості. У промисловості такий підхід не є загальноприйнятим».

В той же час штутгартський виробник не обходиться без надійних партнерів. «Лише у випадку, коли ми та наші постачальники слідуватимемо спільно встановленим суворим принципам, ми зможемо впевнено досягнути наших цілей. Тому робимо ставку на довгострокове співробітництво», - сказав Лаймгрубер.

Д-р Штефан Кнірш, керівник відділу якості підприємства, в рамках своєї стратегії прагне цілісного підходу: «Досконалий та привабливий продукт є для нас базовою вимогою. Проте цього явно недостатньо. Саме клієнти, які купують цінну річ, очікують всебічний сервіс преміум-рівня. Крім того, лише за умов повноцінної підтримки до, під час та після процесу придбання автомобіля, якість може бути максимально переконливою».

Тому Кнірш послідовно об’єднує усі підрозділи компанії в рамках єдиної концепції якості зі спільними стандартами та цілями. Проте з точки зору реалізації стратегії він приділяє увагу індивідуальним рішенням: «Наскільки точно ми адаптуємо наші автомобілі до кліматичних умов понад 110 ринків по всьому світу, настільки ж уважно ми ставимося до різноманітних побажань наших клієнтів в культурному аспекті. Якість полягає саме в цьому».