Головна навігація
Моделі
911
911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
911 Carrera GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 310 км/год - 312 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,3 - 9,4
Викиди CO2, г/км 188 г/км - 212 г/км
911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
911 Carrera GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с - 4,2 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,4 - 9,4
Викиди CO2, г/км 190 г/км - 214 г/км
911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
911 Carrera 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,6 с - 4,0 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,5 - 9,5
Викиди CO2, г/км 192 - 216
911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
911 Targa 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
911 GT3
Потужніcть 368 кВт (500 к. с.) при 8250 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с - 3,9 с
Максимальна швидкість 318 км/год - 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 12,7 - 12,9
Викиди CO2, г/км 288 г/км - 290 г/км
911 GT2 RS
Потужніcть 515 кВт (700 к. с.) при 7000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,8 с
Максимальна швидкість 340 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 11,8
Викиди CO2, г/км 269 г/км

Прототипи Boxster E в центрі уваги відвідувачів Michelin Challenge Bibendum

Штутгарт. Два прототипи Boxster E, представлені Porsche на автофорумі Michelin Challenge Bibendum у Берліні минулого тижня, постійно перебували у центрі уваги відвідувачів заходу. Форум, присвячений автомобільним технологіям та розвитку автотранспорту, відвідали чимало представників політичного бомонду, автомобільної промисловості, дослідницьких установ, які обговорювали питання створення екологічних автомобілів та концептів майбутнього. Поїздки на електричних Boxster користувалися попитом серед експертів, адже під час їзди на треку можна було пересвідчитися, що Boxster з електроприводом залишається справжнім Porsche в контексті динаміки та керованості. В продовження лінійки з GT3 R Hybrid, 918 Spyder та 918 RSR електромобіль Boxster E демонструє концепцію автомобіля, в якій поєднані дослідницькі досягнення та задоволення від керування.

Повноприводний Boxster E, на передній та задній осях якого встановлено електродвигуни, використовує виключно електроенергію в процесі їзди та є аналогом Boxster S за показниками динаміки. Разом з двома іншими моноприводними Boxster E, прототип використовувався у дослідницькому проекті для з’ясування зручності використання електромобілів в повсякденному житті, в тому числі і заряджання батарей. Завдяки дослідженню конструктори мали визначитися з вимогами до автомобілів майбутнього та подальшими кроками з розробки інфраструктури для електромобілів. Програма з дослідження використання трьох Boxster E стала частиною великого експерименту, який проводиться в рамках урядової програми з розвитку гібридного та електротранспорту.

Boxster E обладнано електродвигуном, жодного допоміжного двигуна внутрішнього згоряння в автомобілі немає. Рушійну силу забезпечують два незалежні електродвигуни, встановлені на передній та задній осях. Встановлені у задній частині автомобіля двигун та трансмісія, а також блок управління електродвигуном розташовані там, де у звичайному Boxster знаходяться механічна трансмісія та вихлопна система. В передній частині автомобіля, там, де раніше знаходився паливний бак об’ємом 64 л, тепер розташовано другий електродвигун. У прилеглому багажному відділенні вмонтовано блок управління переднім електродвигуном. Таким чином, Boxster E має повний привід без використання механічного розподілу крутного моменту. Для забезпечення максимальної керованості та стабільності під час їзди центральний блок управління забезпечує синхронізацію двох електродвигунів та контролює розподіл крутного моменту між передньою та задньою осями. При цьому у багажному відділенні залишається досить місця для перевезення речей.

Разом електродвигуни забезпечують загальну потужність 180 кВт та максимальний крутний момент 540 Н м при 12 000 об/хв. Boxster E не лише демонструє відсутність викидів у атмосферу, він також створює абсолютно нові враження від керування автомобілем. Автомобіль рухається практично безшумно. Розгін до 100 км/год триває 5,5 с, досягнення максимальної швидкості в 200 км/год здійснюється без перемикання передач. Крім  того, під час гальмування енергія електродвигунів відновлюється, завдяки чому підвищується ефективність електропривода.

В задньоприводних Boxster E відсутній передній електродвигун, в результаті чого потужність автомобіля становить 90 кВт при крутному моменті 279 Н м. До 100 км/год задньоприводний Boxster E розганяється за 9,8 с, а максимальна швидкість становить 150 км/год.

Незалежно від версії Boxster E, батарея, яка є серцем двигуна, виробляється Porsche. Кожна з комірок батареї має номінальну напругу 3,3 V та електричну ємність 20 А. Заряду батареї, яка складається з 440 комірок, у циклі NEDC вистачає орієнтовно на 170 км. Розташована вона там же, де й двигун у Boxster S, завдяки чому у випадку аварії джерело енергії буде надійно захищене від пошкоджень. За необхідності батарею легко можна зняти, оскільки встановлюється вона знизу. Зарядити її можна від звичайної розетки за допомогою спеціального кабелю - для повної зарядки знадобиться близько 9 годин, проте час зарядки можна скоротити за допомогою спеціальної функції.

Не лише педаль зчеплення та важіль коробки передач відсутні в автомобілі – в нього також немає тахометра. На центральній панелі приладів є так званий індикатор E-Power. Коливання вправо означає витрачання енергії, вліво – відновлення енергії. Рекуперація – відновлення енергії за допомогою роботи електродвигунів в режимі генераторів – може бути налаштована за допомогою кнопок на кермі. В результаті можна досягти своєрідного гальмування двигуном на вимогу водія. В тих випадках, коли водій знімає ногу з педалі акселератора, Boxster E продовжує рухатися накатом, використовуючи власну кінетичну енергію. Окрім інших індикаторів на панелі приладів є TFT-дисплей, який окрім інших показників, демонструє шлях, який можна подолати без підзарядки, або додаткову кількість миль, яку можна проїхати, вимкнувши кондиціонер. Boxster E має ті ж системи безпеки та рівень комфорту, що й серійний автомобіль Bosxter.