Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Світова прем’єра у Детройті: центральномоторне купе як технологічна база для тестувань

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, продовжує свою інтенсивну дослідницьку діяльність у сфері гібридних технологій, спрямовану на удосконалення технічних показників та ефективності автомобілів. Сконструювавши Porsche 918 RSR, виробник спортивних автомобілів преміум класу представляє світу високотехнологічний синтез успішних гібридних концептів 2010 року. Центральномоторне купе з двома сидіннями – сучасний інноваційний супер-спорткар 918 RSR – яскраво демонструє результати поєднання технологій гібриду 911 GT3 R та дизайну 918 Spyder.

Завдяки своєму надефективному маховику-генератору гоночний гібрид 911 GT3 R наче магніт пригортав увагу до себе під час гоночних змагань на треку Північної Петлі Нюрбургрингу, під час Американської серії Ле-Мана (ALMS) на трасі Роуд Атланта (США) та під час гоночного сезону ILMC у китайському Жухаї. Він яскраво продемонстрував свій неймовірний потенціал у реальних гоночних умовах та усі свої переваги над конкурентами. 911 GT3 R Hybrid, що має кодову назву «Гоночна лабораторія», фактично перевищив доволі високі сподівання Porsche Motorsport. Конкурентоспроможність, висока надійність, зразкова економія палива у поєднанні з максимальними технічними показниками довели головну ідею технологів Porsche – отримати більше потужності інтелектуальним методом. 911 GT3 R Hybrid отримує додаткову потужність від своєї власної динаміки під час гальмування. Тепер Porsche переносять цю технологію у центральномоторне купе 918 RSR, автогоночну спортивну версію концепт-кару 918 Spyder.

Згадавши традиції, започатковані класичними гоночними автомобілями Porsche на довгу дистанцію – купе 908 із довгим кузовом (1969) та купе 917 із коротким кузовом (1971), – дизайнери Porsche встановили зв’язок із постмодерністською філософією форми і змісту. У 918 RSR над елегантними лініями превалюють мускулисті колісні арки, динамічні повітрозабирачі та кабіна водія, скоріше схожа на кабіну автопілота. Шків вентилятора, що його помітно між повітрозабирачами та заднім спойлером, що має розміри RS Spyder, додатково підкреслює функцію гоночної лабораторії. Новий колір «liquid metal chrome blue» вдало підкреслює рельєфні вигини форм автомобіля, а типовий для гібридних Porsche оранжевий колір на супортах гальм та повздовжніх лініях на кузові надають фінального дотику автомобілю.

Гоночні технології також домінують у виключно легкому монококу з армованого вуглеволокном пластику (CFRP). Двигун V8 є подальшим вдосконаленням двигуна з прямим впорскуванням палива успішного гоночного авто RS Spyder, що тепер у 918 RSR видає 563 к. с. за 10,300 об. Електромотори на двох передніх колесах видають по 75 кВт кожний – разом 150 кВт. В результаті максимальна потужність авто сягає 767 к. с. Додаткова потужність, що виробляється під час гальмування, накопичується у маховику.

У 918 RSR два електромотори пропонують функцію активного управління вектором тяги зі змінним розподілом крутного моменту на передню вісь. Це додатково покращує маневреність та керованість. В автомобілі двигун розташований у центральній частині у поєднанні з гоночною трансмісією, також взятою з гоночного RS Spyder. Дедалі вдосконалена 6-ступінчаста трансмісія постійного зчеплення має два пелюстки управління під гоночним кермом.

Функціональне обладнання автомобіля підкреслює його пуристичний гоночний характер. Він виражається і в характерних дверях, що відкриваються під нахилом вгору, і в повітрозабирачах на даху, і в замках швидкої дії на передній та задній кришках, виконаних з матеріалу CFRP, і у двох радіо- та телеантенах на даху, і у гоночних смужках на 19"-дюймових колесах із центральним замком. Одразу впізнаємо – це гоночна лабораторія.

На відміну від концепт-кару 918 Spyder, в салоні 918 RSR переважає чиста гоночна атмосфера без жодних прикрас. Ковшоподібні сидіння, оздоблені коричневою шкірою, є відголоском історії про водія-джентльмена; передачі перемикаються за допомогою керма; дисплей з даними про рекуперацію надає пілоту необхідну інформацію. Замість футуристичної, авангардної центральної консолі із сенсорним екраном концепт-кару 918 Spyder кабіна 918 RSR розділена мінімалістичною консоллю з клавішними перемикачами. Справа від консолі розміщено маховик-генератор.

Цей маховик-генератор є електромотором, робоче колесо якого обертається із частотою 36,000 об/хв. з метою накопичення обертальної енергії. Зарядження відбувається, коли два електромотори на передній вісі дають задній хід своїй функції під час процесів гальмування та починають працювати як генератори. Із натисканням однієї кнопки пілот має можливість використати енергію, накопичену у зарядженому маховику-генераторі і використати її, наприклад, під час прискорення або маневрів обгону. У цьому випадку маховик надає додаткові 2 x 75 кВт, тобто разом 150 кВт своєї кінетичної енергії двом електромоторам на передній вісі.

Ця додаткова потужність може бути використана протягом біля 8 секунд – у той час, коли система є повністю зарядженою. В автомобілі 911 GT3 R Hybrid ця додаткова потужність може бути також використана в якості допомоги у заощадженні пального, наприклад, для того, щоб відстрочити піт-стоп або зменшити об’єм паливного баку і, таким чином, вагу автомобіля.

Завдяки новому 918 RSR – і новій гоночній лабораторії - Porsche виводять гоночну гібридну концепцію на експериментальний рівень. У 918 RSR система інтелектуальних технологій "Porsche Intelligent Performance" фактично працює над подальшим значним вдосконаленням ефективності автомобіля в напружених умовах гоночного треку, в умовах обмеженого часу проходження кола, піт-стопів та надійності – ремесло, в якому Porsche демонструють успіх вже понад 60 років.

Повертаючись у ті дні, коли абсолютні перемоги на змаганнях Ле-Мана ще не були буденною справою для гоночного підрозділу Porsche, згадаємо, як пілоти Хельмут Марко та Гійс ван Леннеп були першими, хто перетнув фінішну лінію у 1971 році на 24-годинних класичних перегонах. Їхній купе Porsche 917 із коротким кузовом встановив рекорд під час проходження дистанції – 5335.313 кілометрів (3315.21 миль) із середньою швидкістю 222.304 км/год (138.13 миль на год). Рекорд не залишився вічним, проте, залишався таким протягом 39 років – саме до 2010 року. У той час 917 у кольорах Martini був також експериментом і обігнав свій час набагато вперед: рама з магнію встановила нові стандарти в області легких конструкцій Porsche.

12.01.2011