Головна навігація
Меню

Нова топ-модель для спортивного гоночного сезону 2012

Штутграт. Новий Porsche 911 GT3 RSR готовий до перегонів. Топ-модель Porsche для клієнтських спортивних змагань зустріне сезон 2012 року з численними змінами. Практично з першого погляду помітні зміни кузова – ширина нового GT3 RSR зросла на 48 мм. Збудований відповідно до вимог “LM” GTE, 911 GT3 RSR є вершиною лінійки успішних спортивних клієнтських автомобілів, які базуються на моделі 997 типу 911 GT3 RS.

На 911 GT3 RSR встановлюється ефективний 6-циліндровий опозитний двигун об’ємом 4 л. З обов’язковим обмежувачем витрат повітря, передбаченим регламентом, він розвиває потужність 460 к.с. та приводить в рух ширші на 310 мм задні колеса. Діаметр передніх коліс зріс на 30 мм та становить 680 мм. Секвентальна 6-ступінчаста трансмісія Porsche перемикається за допомогою важелів, встановлених на кермі.

Обшивка передньої та задньої частин автомобіля адаптована до широких передніх та задніх арок, як і накладки на пороги та розширювачі колісних арок. Новий впускний тракт робить аеродинамічну концепцію ще більш досконалою. Задні бокові отвори, відомі по турбо-версіям Porsche 911, замінюють забірник повітря на кришці двигуна, який  багато в чому ідентичний тому, що встановлюється на дорожні спортивні автомобілі 911 GT2 RS.

Новий 911 GT2 RS може брати участь у перегонах серії Ле-Ман, в рамках чемпіонату FIA World Endurance Championship, в американській серії Ле-Ман, а також в перегонах в рамках чемпіонату International GT Open.

«Наші команди очікує технічно зрілий, високоефективний спортивний автомобіль, який буде високо конкурентним в міжнародних перегонах на довгі відстані», - запевнив Хартмут Крістен, керівник Porsche Motorsport. - «Наші тести на міжнародних треках для перегонів на разі проходять на повній швидкості. Ми надзвичайно задоволені динамікою автомобіля та його керованістю».

Новий Porsche 911 GT3 RSR поставлятиметься клієнтським командам по всьому світу з січня 2012 року.