Головна навігація
Меню

Світова прем’єра нового Boxster та дві європейські прем’єри

Штутгарт. На початку березня Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт,  святкуватиме світовий дебют однієї моделі та дві європейські прем’єри під час автосалону у Женеві. Нове покоління Boxster постане перед публікою під час прес-конференції Porsche, яка відбудеться 6 березня о 9:30 у павільйоні №1. Побачити пряму трансляцію прес-конференції можна в інтернеті  - ww.porsche.com/geneva. Європейськими прем’єрами компанії Porsche стануть GTS та 911 Carrera Cabriolet.

Ключовою технічною особливістю нового покоління Boxster є значно знижена вага, якої вдалося досягти завдяки полегшеному кузову та повністю переробленому шасі. Зміни, що були зроблені у центральномоторному родстері, легко помітити: колісна база зросла, колія стала ширшою, колеса більшими. Завдяки цьому значно зросли динамічні показники Porsche Boxster, що обов’язково оцінять його власники, а також на 15% підвищилася ефективність автомобіля. В залежності від моделі споживання палива на 100 км є значно меншим, ніж 8 л. Завдяки коротшим боковим звисам, значно зсунутому уперед лобовому склу, більш пласкому  силуету та експресивним кантам родстер став більш м’язистим та ефектним. Салон пропонує більше простору, а концепція інтер’єру  втілює  новий дизайн Porsche, яскравим прикладом якого є  похила центральна консоль.

Напередодні весняного сезону Porsche представить європейській публіці 911 Carrera Cabriolet. Технологічна конструкція з використанням полегшених матеріалів, в тому числі магнію в даху автомобіля, забезпечує нижчу вагу та видатні спортивні якості, нижчі витрати палива та вищий рівень комфорту Крім того, завдяки інноваційній конструкції даху вперше вдалося зберегти характерний для 911 контур верху.

Друга європейська прем’єра – чотиридверний автомобіль для спортивного треку, безкомпромісний Panamera GTS. Найбільш спортивний з усіх Panamera споживає лише 10,9 л/100 км (10,7 л/100 км з шинами з низьким коефіцієнтом опору коченню), має максимальну швидкість 288 км/год та розганяється до 100 км/год лише за 4,5 с. Справжнім спортивним автомобілем його робить, перш за все,  ходова частина. Найважливішими технічними модифікаціями є збільшена потужність, більш ефективна гальмівна система, знижений на 10 мм кузов та спортивно налаштована пневмопідвіска з системою PASM.