Головна навігація

Ефективні приводи Porsche

Штутгарт/Відень. Максимальна потужність і мінімальні витрати палива – ефективні концепції приводів дозволять компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, і в майбутньому встановлювати нові стандарти в розробці двигунів. Це підтвердив на симпозіумі, присвяченому двигунам, який відбувся у Відні, Вольфганг Хатц, член правління компанії, який відповідає за науково-дослідні роботи та розвиток. «Компанія Porsche концентрує свою увагу на серійному використанні техніки Plug-In-Hybrid», - заявив Хатц. Створюючи Porsche 918 Spyder, виробник спортивних автомобілів зайняв лідерські позиції: він заново визначив такі поняття, як задоволення від поїздок, ефективність та доскональність. В результаті поєднання двигуна внутрішнього згоряння з електродвигуном компанія Porsche створила максимально ефективний привід для автомобіля.


Розробки приводів у майбутньому, як зазначив Хатц, будуть пов’язані з більш інтенсивним використанням електрики в гібридних моделях і з оптимізацією звичайного двигуна внутрішнього згоряння. «Компанія Porsche вивела на ринок уже дві гібридні моделі - Panamera та Cayenne. Показники продажу у  Porsche Cayenne S Hybrid в 2011 році були більш ніж в два рази вищі у порівнянні з усіма нашими конкурентами в цьому сегменті ринку», - сказав Хатц. Porsche розробила ще цілий ряд рішень для підвищення ефективності і технічних характеристик автомобіля при спільній роботі двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна. Потрібно зазначити, що потенціал звичайних двигунів внутрішнього згоряння ще зовсім не вичерпано. «Двигун внутрішнього згоряння буде продовжувати грати важливу роль в системі привода спортивних автомобілів Porsche і в найближчому майбутньому», - пояснив Хатц.