Головна навігація
Меню

Музей Porsche відправляє свої класичні автомобілі на перегони Mille Miglia

Штутгарт. Легендарні автомобілі готові до старту: з 17 по 20 травня 2012 року музей Porsche братиме участь в перегонах Mille Miglia на трасі довжиною в тисячу миль. В цих відомих перегонах на довгу дистанцію дорогами загального користування братимуть участь два Porsche 550 Spyder, 356 Speedster 1500, 356 Speedster 1600, 356 Speedster 1600 S та 356 Coupé з V-подібним похилим вітровим склом. Перегони з Бреши в Рим та в зворотному напрямку, чий маршрут пролягає мальовничими місцями, є одним з найважливіших заходів в календарі компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт. Для автомобілів та пілотів  Mille Miglia і сьогодні залишається серйозним випробуванням, так як 1600-кілометрова траса, що проходить кількома кліматичними зонами, має бути подолана всього лише за три дні.


Моделі 550 і 356 втілюють в собі перемоги спортивних автомобілів заводу в Цуффенгаузені. Перша перемога команди Porsche здобута в 1952 році екіпажем на Porsche 356 1100, до складу якого входили німці принц фон Меттерніх і граф фон Айнзидель. В класі автомобілів з об’ємом двигуна 1,1 л перші три місця завоювали автомобілі з Цуффенгаузена, що було переконливим підтвердженням потенціалу Porsche 356.


В наступному 1953 році з Бреши стартувала ціла армада як мінімум з 18 спортивних автомобілів типу 356. Найуспішніші команди Ханса Геррманна та Ервіна Бауера завоювали перше місце в перегонах спортивних автомобілів з об’ємом двигуна до 2 літрів. В заліку класу 1300 см3 перемогу здобули Ханс Лео фон Хош та Вернер Енгель. Справжню сенсацію в перегонах Mille Miglia в 1954 році викликав 550 Spyder. Незадовго до проходження станцією поїзда Ханс Герман проскочив на своєму пласкому центрально-моторному спортивному автомобілі під опущеним шлагбаумом, щоб зекономити дорогоцінний час. На фініші команда, до складу якої входили Герман і Лінге, здобула перемогу та зайняла в загальному заліку почесне шосте місце.

    
Успішним став виступ команди Porsche і в 1955 році: на цей раз перемогу отримали Вольфганг Зайдель та Хельмут Глоклер, які виступали на 550 Spyder у заліку спортивних автомобілів з об’ємом двигуна 1,5 л; переможцями також стали Ріхард фон Франкенберг, Петер Оберндорф та Райнер Гюнцлер, які виступали на Porsche 356 в заліках автомобілів класу GT з об’ємом двигуна до і понад 1300 см3.
У 1956 році стати переможцем Хансу Геррманну, який пілотував Porsche 550 A Spyder, завадив сильний дощ, однак завдяки Олофу Персону та Гуннару Бломквісту (356 1500 Carrera), а також Харальду фон Заукену та Георгу Біаласу (356 1500 Speedster) команда Porsche отримала перемогу в перегонах автомобілів одразу двох категорій. В останніх класичних перегонах 1300 см3 в 1957 році в заліку спортивних автомобілів з об’ємом двигуна до 1500 см3 першим став італієць Умберто Маліолі, який пілотував Porsche 550 A Spyder. В категорії Гран Туризмо, в якій брали участь майже виключно Porsche 356 Carrera з об’ємом двигуна від 1300 до 1600 см3, в запеклій боротьбі перемогу отримали Пауль-Ернст Штреле та Герберт Лінге.