Головна навігація

Прототип 918 Spyder проходить перші випробування

Штутгарт. Porsche 918 Spyder виходить на дорогу: Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, проводить перші випробування спортивного суперкара. Початок виробництва 918 Spyder запланований на вересень 2013 року, а перші покупці отримають свої автомобілі ще до кінця наступного року. «З 918 Spyder ми ставили за мету вивести на якісно новий рівень ефективність, їздові характеристики та задоволення від керування», - коментує Вольфганг Хатц, член правління компанії, який відповідає за науково-дослідні роботи та розвиток компанії Porsche AG.

Прототип, камуфляж якого посилається на дизайн історичного спортивного автомобіля Porsche 917, означає, що робота над дизайном авто завершується. Фокус в новому автомобілі зроблено на взаємодію високотехнологічних елементів приводу. Поєднання двигуна внутрішнього згоряння та двох незалежних електродвигунів – одного на передній осі та іншого у складі трансмісії, який приводить в рух задню вісь, - демонструє нові вимоги до стратегії управління приводом. «Технічне рішення привода є ключовим в концепції автомобіля – ми доклали максимум зусиль та увесь наш досвід до його розробки», - каже Вольфганг Хатц. Стратегії управління приводом та створення програмного забезпечення для їх реалізації входять до ключових компетенцій Porsche. Вони мають величезний вплив на забезпечення вражаючого задоволення від керування автомобілем та робить можливим поєднання низького рівня споживання палива та максимальних показників динаміки.

Перші результати випробувань цілком відповідають високим очікуванням, які покладалися на 918 Spyder.
Спортивний суперкар створений як гібридний автомобіль з можливістю зарядки від зовнішньої електромережі, що поєднує в собі високоефективний двигун внутрішнього згоряння та інноваційні електродвигуни: з одного боку, сумарна потужність автомобіля становить понад 770 к.с., з іншого боку, споживання палива триматиметься в межах 3 л на 100 км. Крім того, Porsche демонструє і інші інноваційні технології в даному автомобілі, використовуючи модульну конструкцію кузова з вуглецевого посиленого волокна (CFRP), повністю адаптивну аеродинаміку, керовану задню вісь, верхній вихлоп тощо. Вже зараз  918 Spyder дає загальне уявлення про те, як інтерпретуватиметься філософія Porsche Intelligent Performance в майбутньому.