Головна навігація

Власники нових автомобілів віддали перевагу Porsche 911

Штутгарт. В своєму останньому дослідженні J.D. Power and Associates, американська аналітична агенція, знову вручила золотий сертифікат компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG: у дослідженні «Initial Quality Study» Porsche 911 – автомобільна ікона від виробника спортивних автомобілів зі Штутгарта – посів перше місце. Власники 911 виявилися найбільш задоволеними своїм придбанням у сегменті спортивних автомобілів люкс-класу. В той же час в загальному заліку автомобіль також став переможцем завдяки найменшій кількості нарікань з боку власників.


Panamera посів третю позицію в люкс-сегменті, а спортивний позашляхових Cayenne – шосту. В загальному заліку брендів Porsche посідає другу позицію з-поміж 34 міжнародних автовиробників, які розглядалися в рамках дослідження. Також американські дослідники оцінили виробничі потужності: головний завод в Штутгарті-Цуффенгаузені посів друге місце серед європейських автомобільних виробництв, завод у Лейпцигу – шосте.
Дослідження «Initial Quality Study» передбачало опитування 75 000 американських споживачів, які придбали нові автомобілі. Їм потрібно було оцінити рівень задоволеності новим автомобілем через три місяці з дати його придбання. 230 моделей розглядалися в рамках дослідження (модельний рік 2012). Оцінка автомобіля проводилася за 228 критеріями з різних категорій, серед яких – «двигун та трансмісія», «задоволення від керування» тощо.