Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Porsche Performance Drive. Щоденні звіти українського екіпажу

22.07.2012.

День перший.

До Стамбула прибувають учасники змагань. Серед країн-учасниць - Туреччина, Румунія, Чеська Республіка, Польща, Щвейцарія, Польща, Угорщина і Україна. Український автомобіль отримав щасливий порядковий номер "7".

Розкішний готель на березі Босфору, прогулянка на яхті перед вечерею, делікатеси у виконанні шеф-кухаря одного з найбільш популярних ресторанів міста.

І перші враження Сергія Суховського, головного редектора "Комерсант-Авто":

"Оскільки ми приїхали на змагання, то і налаштовані відповідно. Мабуть, навіть занадто зосереджені – не допомогли ні поїздка на яхті, ні апгрейд засмаги, ні вечеря з традиційно смачними десертами. Усі думки – виключно про перегони. Стамбул перенасичений транспортом навіть у вихідні, тому на старті перевагу матимуть місцеві екіпажі. Але у інтуристів є куди більш вагома перевага – бажання залишити це гомінке, перенаселене місто. А враховуючи ті муки, через які довелося пройти при розмитненні «панамер», то і країну загалом. Завтра на нас чекає Istanbul Park та нові Boxster і 911 – драйв гарантовано!"

23.07.12.

День другий.

Артемій Сурін: "Ох і день! Ох і траса!!! Ітак, ми прибули на гоночний трек  Istanbul Park, прослухали брифінг, а потім…
А потім ми вийшли на піт-лейн, а там стоїть така краса!!!!!!!! На будь-який смак!!!!
Кожен з цих автомобілів був сьогодні випробуваний до розпечених гальм та спаленої гуми!!!"

Сергій Суховський: "Другий день цілком і повністю пройшов на формульному треку Istanbul Otodrom (Stambul Park). Після шести годин пікірування по 5,4-кілометровому треку зі значним перепадом висот (81 метр) на моєму Porsche 911 значилося 239 км пробігу з середніми витратами палива 22 л/100 км. До кінця сесії задні покришки пускалися в танок при найменшому відкритті акселератора при повернутому кермі, а керамічні гальма при натисканні лівої педалі бомбардували колісні арки. Як для настільки технічного треку, та при 36-градусній спеці і вельми пильній траєкторії – досить таки «стійкий розклад».

Завтра вранці стартує безпосередньо пробіг: необхідно подолати відрізок від Стамбула до Варни. Слідкувати за рухом екіпажів та результатами можна на сайті, присвяченому пробігу - http://performance-drive.porsche.com/ 

24.07.2012.

День третій. 

Перегони розпочалися! З різницею у дві хвилини команди стартували з готеля в центрі Стамбула та, долаючи ранкові затори, попрямували до кордону з Болгарією.

Кожна команда визначалася зі стратегією: економити паливо, знизивши до мінімуму швидкість, чи порівняно швидко рухатися вперед, щоб завчасно бути поруч з точкою фінішу. Баки опломбовані, точки старту та фінішу додані у навігацію, в кожному автомобілі - трекер, який дозволяє переконатися, що він їде правильним маршрутом, не шукаючи коротший шлях. В дружніх розмовах на першій контрольній точці з'ясувалося, що показники витрат палива досить сильно різняться, ще й штрафи за несвоєчасне прибуття на місце зустрічі змусили команди переглянути свої підходи. Тому другий відрізок був не менш напруженим, ніж проходження кордону між Туреччиною та Болгарією. В результаті стомлені, але щасливі, учасники перегонів прибули до Варни. І поки команда технічної підтримки готувала автомобілі до наступного дня перегонів, були оголошені попередні результати першого дня змагань - український екіпаж посів друге місце! Завтра маршрут проляже від Варни до Бухареста. 

Артемій Сурін: "Кожен день нам усім дається відрізок шляху (сьогодні зі Стамбула до Варни), який необхідно пройти максимально точно по часу  (якщо приїхав раніше – штраф, пізніше – також). При цьому також враховується кількість витраченого палива! За кожний витрачений літр знімаються бали! Отже, їхали сьогодні без кондиціонера, на газ намагалися не тиснути, з гірки – вимикали двигун, підкачали колеса і т.д. За попередніми результатами – за нами друге місце! Прорвемося!"

25.07.2012.

День четвертий. 

Ранковий виїзд із Варни пройшов спокійно та впевнено.

Вже є певна стратегія, напрацьовані водійські навички для ефективної їзди. Проте щільний трафік тримав весь день екіпаж у напрузі. Мабуть, саме через це була допущена прикра помилка - приїзд до чергової контрольної точки на 3 хвилини раніше. Проте вона не стала критичною...

Євген Сокур: "І все ж ми перші!

І це не дивлячись на те, що за результатами другого етапу, який проходив по маршруту Варна-Бухарест протяжністю 272 км, через прикру помилку наша команда отримала суттєвий шестихвилинний штраф. Із-за трафіка в Бухаресті був ризик не встигнути на свій заліковий час, але наш екіпаж випередив графік. Зрозумівши, що фінішна лінія досить близько, ми зупинилися, щоб дочекатися своєї хвилини приїзду. Проте здалека наш Porsche під стартовим номером 7 засік пильний німецький суддя, записавши нам трьоххвилинне випередження. Не дивлячись на штраф, завдяки черговому хорошому результату по витратам палива і не зовсім вдалим проїздам учорашніх лідерів, ми змогли не лише відстояти позицію, але й вийти на перше місце в абсолютному заліку Porsche Performance Drive. Як би там не було, вся боротьба ще попереду, тим більше, що завтра нас чекає надзвичайно складний, більш ніж 500-кілометровий маршрут, який проходить через Трансфагарашанське шосе, відкрите лише протягом двох місяців на рік." 

26.07.2012.

День п'ятий. 

Звичайно ж, запам'ятається цей день не проїздом від Бухареста до Сібіу. Найбільш яскрава, пам'ятна, цікава частина не лише дня, але й, мабуть, усієї поїздки - тест-драйв на трасі Трансфагарашан. Піднятися на гору серпантином і потім повернутися до її підніжжя на Boxster чи 911 - про це мріє, мабуть, кожен прихильник суперкарів. Недарма одна з відомих автомобільних програм назвала цю трасу кращим місцем для тестування справжніх спортивних авто. 

АртемІй Сурін: "Це неймовірно! Це захват! Від цієї дороги, від керування спорткаром на цій дорозі - захоплює дух в прямому сенсі цього слова!!!

Ми розбилися на три групи по 7-10 авто в кожній. Учасники змогли проїхати всю дорогу, а це понад 100 км!!! При цьому кожний зміг проїхатися і на Porsche Boxster S і на 911 Carrera S. Я вражений. Вражений цими двома моделями Porsche. Те, що вдалося робити на них на цій дорозі – це справжнє чудо інженерії, яке спростовує закони фізики. 

Я реально не чекав, що ця дорога настільки неймовірна, а керування цими авто таке вражаюче!!! Ці години були пристрастю всієї цієї подорожі!"

І все ж ми перші!
І це не дивлячись на те, що за результатами другого етапу, який проходив по маршруту Варна-Бухарест протяжністю 272 км, через прикру помилку наша команда отримала суттєвий шестихвилинний штраф. Із-за трафіка в Бухаресті був ризик не встигнути на свій заліковий час, але наш екіпаж випередив графік. Зрозумівши, що фінішна лінія досить близько, ми зупинилися, щоб дочекатися своєї хвилини приїзду. Проте здалека наш Porsche під стартовим номером 7 засік пильний німецький суддя, записавши нам трьоххвилинне випередження. Не дивлячись на штраф, завдяки черговому хорошому результату по витратам палива і не зовсім вдалим проїздам учорашніх лідерів, ми змогли не лише відстояти позицію, але й вийти на перше місце в абсолютному заліку Porsche Performance Drive. Як би там не було, вся боротьба ще попереду, тим більше, що завтра нас чекає надзвичайно складний, більш ніж 500-кілометровий маршрут, який проходить через Трансфагарашанське шосе, відкрите лише протягом двох місяців на рік. 

22.07.2012