Головна навігація
Меню

Спортивний, функціональний, ефективний - Panamera Sport Turismo

Штутгарт. Porsche презентує концепт Panamera Sport Turismo, демонструючи наскільки інтелектуальними та ефективними будуть автомобільні технології майбутнього. Sport Turismo поєднує гібридний привод з новими ідеями еволюційного, спортивного кузова, типові для Porsche динамічні характеристики та вражаючу практичність.

Кузов: спортивна привабливість та функціональність в новому дизайні
Кузов концепту Panamera Sport Turismo – це погляд на спортивні автомобілі Porsche майбутнього: короткі звиси, велика, відповідно, функціональна кришка багажного відсіку. Sport Turismo має ширину 1990 мм, висоту 1401 мм та довжину 4950 мм. Сигнали повороту та протитуманні ліхтарі інтегровані в С-подібної форми елементи, розташовані в великих повітрязабірниках в передній частині кузова. Разом з чотириточковими LED фарами головного світла інноваційного дизайну, вони визначають стиль передньої частини автомобіля.


Плавний та підтягнутий силует автомобіля не перевантажений зайвими деталями – зокрема на автомобілі відсутні дзеркала заднього виду. Замість них в Sport Turismo інтегровано дві камери в бокових повітрязабірниках, зображення з яких виводяться на екран в салоні. Дизайн задньої частини автомобіля був розроблений з нуля, в той же час він відповідає стилю Porsche: випуклі світлодіодні задні ліхтарі та світлова смуга в поєднанні з шильдиком «Porsche», гальмівний ліхтар, розташований між чотириточковими світлодіодними задніми ліхтарями. Завершує лінію даху карбоновий адаптивний спойлер, який генерує додаткову притискну силу.


Новий колір Liquid Metal Blue імітує поверхню рідкого металу та підкреслює контури та усі лінії кузова. Двоколірні диски зі спареними спицями демонструють супорти гальм у кольорі Acid Green. Центральні гайки на колесах посилаються на походження будь-якого Porsche – автомобільний спорт. Шильдик «e-hybrid» на дверях дає уявлення про систему привода, встановлену в автомобілі, в той час як напис «Sport Turismo», виконаний все в тому ж кольорі Acid Green та розташований на кришці багажного відсіку, підкреслює концепцію автомобіля. Алюмінієвий корпус батареї розташований під підлогою багажного відсіку, яку зроблено з електрохроматичного скла – через неї можна побачити джерело енергії з підсвіткою Acid Green при натисканні відповідної кнопки.

«e-hybrid» розвиває технологію зарядки від зовнішньої електромережі Porsche
Технологія привода Panamera Sport Turismo вінчає наступний етап розвитку гібридів з можливістю зарядки від  зовнішньої мережі, який символізує шильдик «e-hybrid» на передніх крилах. Концепт з максимальною потужністю 416 к.с. (306 кВт) дозволяє розганятися на електротязі до 130 км/год та долати відстань 30 км. Sport Turismo також демонструє видатні показники споживання палива в рамках NEDC: в комбінованому режимі автомобіль витрачає 3,5 л палива на 100 км, в той час як викиди СО2 не перевищують 82 г/км.
Система привода Panamera Sport Turismo – це продовження концепції паралельного повного привода, який нині використовується в Panamera S Hybrid та Cayenne S Hybrid. Новий електричний двигун має потужність 70 кВт (95 к.с.), майже вдвічі більшу за показники нинішніх електродвигунів Porsche, в той час як 3-літровий V6 двигун з нагнітачем забезпечує 245 кВт (333 к.с.) потужності. Взаємодіючи, двигуни розганяють автомобіля від 0 до 100 км/год менш ніж за 6 с.

Джерело енергії: літій-іонна батарея з можливістю зарядки від зовнішньої мережі
Електрична складова приводу Sport Turismo  -  літій-іонна батарея, чиї показники ефективності в кілька разів кращі за показники нікель-гідридних батарей, які випускаються на даний момент. При цьому розміри батарей є майже ідентичними. Батарея забезпечує швидке прискорення, можливість руху на більші дистанції та вищі швидкості за умов руху з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння.
Стандартно автомобіль перебуває в робочому режимі руху на електротязі, але водій може вимкнути його, натиснувши спеціальну кнопку на кермі. Крім того, коли автомобіль перебуває в гібридному режимі, водій може скористатися кнопкою, щоб навмисне інтенсифікувати зарядку високовольтної батареї. Це особливо зручно, коли маршрут передбачає рух по автомагістралі, а потім – в міських умовах, де слід рухатися на електротязі без будь-яких викидів.
Оскільки автомобіль передбачає можливість підзарядки від зовнішньої мережі, літій-іонна батарея з рідинним охолодженням може бути заряджена впродовж 2,5 годин  (в залежності від параметрів електромережі) завдяки відповідному обладнанню автомобіля. Porsche постійно працює над усіма аспектами системи підзарядки від зовнішньої мережі; компанія використовує зарядний пристрій, який може бути розміщений на стіні у гаражі та має стандартизований роз’єм для зарядки.

Знайомі, проте повністю нові – екрани для управління приладами
Інтер’єр Sport Turismo – інтерпретація пуристичного спортивного автомобільного дизайну: мінімізувати, наскільки можливо, але забезпечити все, що необхідно. Замість класичної панелі приладів великий центральний кольоровий TFT-дисплей розташований навпроти водія. Його завдання – показувати усю необхідну водієві інформацію: від показників тахометра до навігації. Два монітори, справа та зліва від центрального, виводять зображення з камер, які замінили зовнішні дзеркала. Два додаткові дисплеї надають інформацію щодо роботи привода, а також інших функцій. Показник потужності на панелі приладів підсвічується кольором Acid Green та демонструє сумарний показник потужності двигунів.
Дотик до сенсорного екрану включає електродвигун. Типово для Porsche – зліва від керма. Повністю новий тип сенсорного екрану в висхідній центральній консолі має додаткові засоби керування автомобілем; зокрема водій може обрати режим роботи гібридного привода, щоб отримувати максимум задоволення від керування, максимум динаміки чи максимум ефективності. Різноманітними показниками та функціями можна інтуїтивно керувати за допомогою сенсорних датчиків, зокрема автоматичним клімат-контролем, налаштуваннями сидінь, світла, камерою заднього виду та функціями мультимедіа системи (РСМ).

Додаткові можливості та контроль за допомогою додатку для смарт-фонів
Panamera Sport Turismo дає водієві повністю нові можливості для задоволення його індивідуальних потреб. Водій може використовувати мобільні он-лайн послуги для доступу та контролю над усією ключовою інформацією автомобіля за допомогою смарт-фона. Функція контролю за процесом зарядки батареї автомобіля дозволяє перевірити рівень зарядки батареї у будь-який момент та уточнити, скільки часу необхідно для її 100% відновлення. Крім того, можна задати власні часові режими зарядки батареї. За допомогою мобільного телефону можна встановити бажану температуру салону автомобіля, завдяки чому його система, скориставшись енергією з зовнішньої електромережі, відповідно відрегулює показники клімат-контролю.

Специфікація концепту Panamera Sport Turismo:

Кузов: Sport Turismo з чотирма індивідуальними сидіннями, чотирма дверима та дверима багажного відсіку.

Привод: Паралельний повний гібрид; V6 двигун об’ємом 3 л з нагнітачем; гібридний модуль з електродвигуном з можливістю вимкнення; задній привод.

Потужність: 245 кВт (333 к.с.) – V6 двигун; близько 70 кВт (95 к.с.) – гібридний модуль; 306 кВт (416 к.с.) – сумарна потужність.

Підвіска: двоважільна передня підвіска; електромеханічний підсилювач керма; багатоважільна задня підвіска.

Розміри: довжина – 4950 мм, ширина – 19990 мм, висота – 1401 мм.

Батарея: літій-іонна батарея (9,4 кВт/год) з можливістю зарядки від зовнішньої мережі.

Динамічні характеристики: максимальна швидкість на електротязі – 130 км/год, прискорення від 0 до 100 км/год – менше 6,0 с, споживання палива (NEDC) – менше 3,5 л на 100 км, викиди CO2 – менше 82 г/км, максимальний пробіг на електротязі – близько 30 км; час зарядки батареї – до 2,5 год.