Головна навігація
Меню

Нова версія найбільш успішного гоночного автомобіля у світі

Штутгарт. Porsche 911 GT3 Cup – найбільш успішний гоночний автомобіль у світі. З 1998 року   2 395 екземплярів, які мало чим відрізняються від серійних автомобілів, були випущені для клієнтських змагань. Нова версія 911 GT3 Cup – це гоночний варіант наступного покоління 911 GT3 та перший гоночний автомобіль, побудований на базі сьомого покоління легендарного спортивного автомобіля з Цуффенгаузена. 911 GT3 Cup  буде змагатися виключно в Porsche Mobil 1 Supercup у 2013 році. Автомобіль для монокубка святкував свій дебют на заході «Ніч чемпіонів», присвяченому закінченню гоночного сезону, у науково-дослідному центрі у Вайзаху.


Новий Porsche 911 GT3 Cup має шестициліндровий двигун об’ємом 3,8 літри. Його потужність становить 460 к.с. при 7500 об./хв., що на 10 к.с. більше, ніж у попередньої версії авто. Шестиступінчаста кулачкова трансмісія, розроблена Porsche Motorsport, вперше в історії гоночних автомобілів Porsche управляється за допомогою перемикачів, встановлених на кермі, передаючи потужність на задню вісь. Спортивні колеса з центральним кріпленням також були з нуля розроблені Porsche Motorsport. Ширина гоночних сліків Michelin була збільшена на 2 см до 27 см спереду та на 10 мм ззаду, досягнувши показника 31 см.


Нова гальмівна система покращує відмінну стійкість автомобіля у порівнянні з його попередником. 380-мм стальні гальмівні ротори з внутрішньою вентиляцією на передній осі доповнені шестипоршневими алюмінієвими супортами. На задній осі встановлюються чотирипоршневі супорта. Під час розробки автомобіля особливу увагу було приділено безпеці пілота. Заново спроектований захисний каркас забезпечує безпеку водія на випадок зіткнення, так само як і нове крісло, яке захищає голову та плечі пілота та може бути індивідуально налаштоване. Рятувальний люк в даху автомобіля забезпечує швидкий доступ для надання першої медичної допомоги та вивільнення водія у випадку необхідності. «Новим 911 GT3 Cup набагато простіше керувати на межі можливостей», - коментує заводський пілот Porsche Тімо Бернхард, який був активно задіяний у роботі над новинкою. – «Автомобіль відмінно збалансований. Нова геометрія осі позитивно вплинула на його керованість. Крім того, пілотувати новий Cup 911 – суцільне задоволення».

Як і попередник, новий Porsche 911 GT3 Cup збирається у Штутгарті-Цуффенгаузені на тому ж конвеєрі, що і серійна версія для доріг загального користування. У центрі Motorsport у Вайзаху його налаштовують для спортивних змагань. Крім того, кожен автомобіль тестується професійними гонщиками перед тим, як буде здійснено його доставку клієнту.