Головна навігація
Моделі
911
911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
911 Carrera GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 310 км/год - 312 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,3 - 9,4
Викиди CO2, г/км 188 г/км - 212 г/км
911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
911 Carrera GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с - 4,2 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,4 - 9,4
Викиди CO2, г/км 190 г/км - 214 г/км
911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
911 Carrera 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,6 с - 4,0 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,5 - 9,5
Викиди CO2, г/км 192 - 216
911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
911 Targa 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
911 GT3
Потужніcть 368 кВт (500 к. с.) при 8250 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с - 3,9 с
Максимальна швидкість 318 км/год - 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 12,7 - 12,9
Викиди CO2, г/км 288 г/км - 290 г/км
911 GT2 RS
Потужніcть 515 кВт (700 к. с.) при 7000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,8 с
Максимальна швидкість 340 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 11,8
Викиди CO2, г/км 269 г/км

Компанія Porsche побудує в Цуффенгаузені новий навчальний центр

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG інвестує у найбільш сучасну, орієнтовану на майбутнє освіту та підвищення кваліфікації: в Цуффенгаузені буде побудовано новий навчальний центр, в якому зможуть отримувати освіту понад 500 чоловік, які починають свій професійний шлях. Для будівництва центру компанія Porsche придбала земельну ділянку площею понад 9 000 квадратних метрів. Будівля буде розташована безпосередньо поруч з заводом.
У новому центрі буде проходити навчання з усіх запропонованих технічних та комерційних дисциплін, а також дуальне навчання за програмою вищої школи Баден-Вюртембергу. Окрім навчально-виробничої майстерні, в якій студенти будуть вивчати найновіші технології, в будівлі центру передбачені аудиторії і приміщення для адміністрації. В центрі також будуть організовані курси з підвищення кваліфікації спеціалістів.


Початок будівельних робіт заплановано компанією Porsche на кінець 2013 - початок 2014 року. Завершитися будівництво повинно у другій половині 2015 року. «Будуючи новий навчальний центр, ми інвестуємо в молоде цілеспрямоване покоління, а значить, в майбутнє нашого підприємства. Ми встановимо в центрі найновіше обладнання і зможемо постійно відповідати зростаючим вимогам до професійної освіти. Інвестиції в неї є важливою запорукою того, що ми і в майбутньому за допомогою відмінно підготовленого персоналу зможемо випускати чудові спортивні автомобілі. Тим самим ми зможемо додатково підвищити беззаперечний авторитет компанії Porsche як роботодавця», - коментує член правління Porsche AG Томас Едіг, який відповідає за кадрові та соціальні питання. В центрі буде встановлено навчальне обладнання для дуже специфічних професій, таких як, наприклад, спеціаліст з фарбування автомобілів.
Голова виробничої ради концерну Porsche AG Уве Хюк наступним чином підкреслює соціальну відповідальність свого підприємства: «Виробнича рада завжди притримувалася думки, що нестачі професійних кадрів, яка нам загрожує, ми можемо протистояти виключно з допомогою організованого на більш високому рівні професійного навчання. Тому ми, члени виробничої ради, почали говорити про це з правлінням ще в 2011 році. В результаті нам вдалося збільшити кількість осіб, що навчаються, зі 100 до 150 чоловік і, як і раніше, підписувати з ними безстрокові трудові угоди. Будівництво нового навчального центру – ще один доказ серйозного ставлення компанії Porsche до своєї соціальної відповідальності. Можу сказати лише те, що це хороше рішення як для молоді, так і для компанії Porsche».
Новий навчальний центр замінить існуючу зараз школу професійного навчання, розташовану в сусідньому населеному пункті. Ця школа працює на межі своїх можливостей і не може бути модернізована. В рамках стратегії розвитку компанії Porsche до 2018 року кількість молодих людей, які проходять навчання, має бути збільшена в майбутньому з 300 до 450 осіб.
Виробник спортивних автомобілів подбає про відповідне оздоблення своєї нової будівлі і зробить ще один внесок в покращення архітектурного вигляду Цуффенгаузена. Цей проект входить в комплекс заходів компанії Porsche, які вона протягом вже кількох десятиріч проводить в непростих умовах для того, щоб впорядкувати зростаючу інфраструктуру власного заводу. Головною задачею цих заходів є оптимальне поєднання компетенції і виробничих потужностей.