Головна навігація
Меню

Porsche відзначає 50-річчя 911 випуском нового GT3

Штутгарт. Найбільш спортивний 911 святкує прем’єру на автосалоні у Женеві – саме там представлено Porsche 911 GT3. 50-а річниця 911 ознаменувала нову главу для Porsche в історії створення спортивних автомобілів для треків. П’яте покоління 911 GT3, розроблене з нуля, займе провідну позицію серед чистокровних спортивних автомобілів Porsche з атмосферними двигунами. Опозитний  двигун та трансмісія, так само як кузов та ходова частина – повністю нові та свідчать про черговий етап розвитку концепції GT3 з істотним підвищенням технічних показників. Потужність автомобіля – 475 к.с. Співвідношення потужності та ваги – 3 кг/к.с. Прискорення від нуля до 100 км/год. – 3,5 с, а до 200 км/год. – менше 12 с. Максимальна швидкість – 315 км/год. Час проходження Північної петлі Нюрбургринга – менше 7:30 хвилин. З технічних інновацій – вперше в серійному Porsche використано керовану задню підвіску, а також опційні, повністю світлодіодні фари головного світла. Новий 911 GT3 зберігає усі притаманні спортивним автомобілям та необхідні для успіху на треку риси, при цьому забезпечує більше динаміки, емоцій та задоволення від керування.


Новий GT3 має 3,8-літровий опозитний двигун потужністю 475 к.с., які досягаються при 8250 об./хв., трансмісію Porsche з подвійним зчепленням (PDK) та задній привод з відмінною передачею крутного моменту на дорогу. Шестициліндровий двигун побудований на базі агрегату, який використовується в 911 Carrera S, хоча вони мають лише декілька спільних елементів. Усі інші деталі, зокрема колінчастий вал та привод клапанів, були спеціально адаптовані або ж розроблені для GT3. Також на автомобіль встановили титанові шатуни та литі поршні. Усі зазначені модифікації створили передумови для надзвичайно високообертного двигуна, обороти якого сягають 9000 об./хв. Трансмісія Porsche з подвійним зчепленням також була спеціально розроблена; її характеристики безпосередньо базуються на тих, які притаманні кулачковим трансмісіям з автоспорту, що забезпечує більше динаміки та інші технічні переваги водієві.


Вперше Porsche використовує керовану задню підвіску заради досягнення вищої точності та бічної динаміки. В залежності від швидкості руху управління задніми колесами відбувається в напрямку повороту передніх коліс або ж у протилежному йому, покращуючи стійкість та керованість.
Серед інших нових модулів, які покращують динаміку, - електронно-кероване блокування заднього диференціала, а також динамічні опори двигуна. Заново розроблене алюмінієве шасі, як і раніше, може бути відрегульоване по висоті та за налаштуваннями кутів підвіски. Контакт з дорогою забезпечують 20-дюймові легкосплавні колеса з центральною гайкою.


911 GT3 створено на базі легкого, проте жорсткого кузова поточного покоління 911 Carrera – гібридної алюмінієво-стальної конструкції, однак він має інші передню та задню частину. Крім того, 911 GT3 на 44 мм ширший за 911 Carrera S в зоні задньої осі. Ще одна легко пізнавана особливість даної моделі – великий фіксований задній спойлер, який робить вирішальний внесок в зразкову аеродинаміку нового 911 GT3. Таким чином, більша потужність супроводжується оптимальним розподілом повітряних потоків.


Вартість автомобіля в Україні становитиме від 1 675 910 грн. Замовити автомобіль можна в салонах офіційних дилерів Porsche в Україні.