Головна навігація
Меню

Компанія Porsche збільшила обсяги продажу в лютому на 18%

Штутгарт. Виробник спортивних автомобілів зі Штутгарта передав у лютому новим власникам 10 454 автомобілі – таким чином, обсяги реалізації зросли на 18,2% у порівнянні з показниками аналогічного періоду минулого року. За перші два місяці 2013 року Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG продала 22 515 автомобілів, що відповідає зростанню обсягів реалізації на більш ніж 20% відносно попереднього року.
«Porsche успішно завершила лютий», - прокоментував Бернхард Майєр, який відповідає за маркетинг та збут Porsche AG. – «У наступні місяці ми сподіваємося на подальше зростання обсягів продажу завдяки таким стимулам, як європейська прем’єра Cayman та поява нового GT3, презентованого у Женеві».
На американському ринку Porsche реалізувала у лютому 2 805 автомобілів, що на 30,5% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У Китаї результати попереднього року були перевершені на 17,5% - власниками Porsche стали 2 689 осіб. На рідному для бренду ринку Німеччини зафіксовано продаж 1 197 автомобілів у звітному місяці.
Традиційно найбільшим попитом користувався Cayenne – реалізовано 5 637 автомобілів. В той же час 953 екземпляри третього покоління Boxster були передані клієнтам. Обсяги реалізації модельного ряду 911 також були вищими за минулорічні показники – 1 951 новий власник радів отриманню свого автомобіля у лютому.