Головна навігація
Меню

Кращий рік в історії Porsche

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG у 2012 фінансовому році досягла рекордних показників з продажу, обороту та прибутку. Обсяги продажу склали 143 096 автомобілів, що на 22% вище минулорічного показника. Оборот зріс на 27% до 13,9 млрд. євро. Прибуток компанії збільшився на 19% та сягнув показника 2,44 млрд. євро. Також рекордного рівня досягла кількість співробітників, яких станом на кінець року нараховувалося 17 502 особи. Крім того, на підприємстві виросла кількість учнів: замість 100 молодих людей минулого вересня до навчання на Porsche приступили 125 осіб.
Голова правління Маттіас Мюллер на річній прес-конференції Porsche AG, яка відбулася в п’ятницю в Штутгарті, заявив, що виробник спортивних автомобілів впевнено продовжив розпочатий два роки тому курс зростання, не зважаючи на слабку кон’юнктуру, перш за все в Європі. «2012 був найбільш успішним роком в історії нашого підприємства», - прокоментував Мюллер. – «Ринковий успіх Porsche пояснюється головним чином нашою привабливою ринковою пропозицією. В минулому році ми розширили її багатьма новими прекрасними моделями спортивних автомобілів», - заявив голова правління.


Лутц Мешке, який відповідає за фінанси в правлінні Porsche AG, наголосив у Штутгарті на «здоровій структурі витрат і постійно високій прибутковості» підприємства. Так, операційна рентабельність продажу склала близько 18%. «Наш міжнародний рівень і чітке управління витратами дозволяють нам з обережним оптимізмом дивитися у поточний 2013 рік та сподіватися на результат на дуже високому рівні минулого року», - додав головний фінансист Porsche.
Нетто-ліквідність автомобільного підрозділу – тобто брутто-ліквідність мінус фінансові борги без урахування підрозділу по наданню фінансових послуг – покращилась з мінус 2,58 млрд. євро станом на 31 грудня 2011 року до мінус 1,87 млрд. євро на дату 31 грудня 2012 року. Тим самим компанія Porsche AG зробила ще один великий крок на шляху до виконання своєї середньострокової цілі – повністю усунути нетто-заборгованість при одночасному фінансуванні росту з операційного кеш-флоу.
Самий високий приріст в 2012 фінансовому році показав модельний ряд 911. Нове покоління «ікони» спортивного автомобіля було зустріте клієнтами з величезним захопленням, що дозволило збільшити обсяги продажу на 49% до 26 203 автомобілів. Найвищі показники продажу продемонстрував модельний ряд Cayenne: було продано 77 822 автомобілі (плюс 30%). Модельний ряд Boxster зріс на 4% і досяг рівня 11 740 автомобілів. При цьому виведений на ринок у березні 2012 року новий Boxster забезпечив ріст на 66% до 10 126 автомобілів. Моделі Cayman були продані у кількості 1 614 екземплярів. Вихід нового покоління Cayman на ринок заплановано на березень поточного року. Обсяги продажу Panamera склали 27 331 автомобіль.

Аналіз ситуації в різних регіонах, як і раніше, свідчить про важливе значення північноамериканського ринку: там обсяги продажу зросли на 34% до 39 192 автомобілів. У Китаї (включно з Гонконгом) ріст склав 32%, при цьому було реалізовано 33 590 автомобілів. Однак і в Німеччині виробник спортивних автомобілів продемонстрував зростання на 16% до 16 090 автомобілів. В Європі (крім Німеччини) приріст склав 8%, а показники продажу сягнули 31 094 автомобілів. В інших країнах було продано 23 130 автомобілів, що на 19% більше, ніж роком раніше.
В 2012 фінансовому році виробництво зросло на 19% до 151 999 автомобілів. З них 28 419 автомобілів – 911 (плюс 31%), 83 208 автомобілів – Cayenne (плюс 34%) та 27 056 автомобілів – Panamera (мінус 15%). На модельний ряд Boxster припадає 13 316 автомобілів (плюс 9%).