Головна навігація
Меню

Орієнтир на майбутнє: перший у світі гібридний привід plug-in в класі «люкс»

Штутгарт. У другому поколінні гран-туризмо компанія Porsche виводить на ринок перший у світі гібрид plug-in в класі «люкс». Разом з Panamera S E-Hybrid потужністю 416 к.с. дебютують два розкішні варіанти Executive з подовженою колісною базою і абсолютно новий трилітровий двигун V6 Biturbo для Panamera S та Panamera 4S. Виключно широкий модельний ряд тепер містить десять моделей у широкому діапазоні характеристик: від повного спорту до високого комфорту. Нові та вдосконалені технології, з одного боку, забезпечують економію палива до 56 відсотків, з іншого боку, додатково підвищують комфорт в русі і в управлінні. Новий Panamera підкреслює своє виняткове становище ще більш виразною мовою дизайну в стилі нових поколінь спортивних автомобілів, для яких характерні більш чіткі лінії, різкі контури і нова форма елементів кузова. Інакше кажучи, Porsche Panamera стає ще більш ефективним, спортивним, комфортним і елегантним. Світова прем’єра гран-туризмо відбудеться на автосалоні в Шанхаї, який відкриється 21 квітня 2013 року.

Panamera S E-Hybrid встановлює нові стандарти ефективності, динаміки та комфорту управління

Panamera S E-Hybrid - це послідовне вдосконалення паралельного повного гібрида з більш потужним електродвигуном, більш ефективною і енергоємною батареєю і можливістю зарядки від зовнішньої електромережі. Електропривід розвиває 95 к.с. (70 кВт) - майже в два рази більше, ніж електродвигун попередньої моделі потужністю 47 к.с. (34 Вт). Він отримує енергію з нової літій-іонної батареї, яка завдяки 9,4 кВт•год має більш ніж п'ятикратну енергоємність колишньої нікель-метал-гідридної батареї ємністю 1,7 кВт•год. Від промислової розетки через вбудований бортовий зарядний пристрій та універсальний зарядний прилад Porsche (AC), який входить в базову комплектацію, її можна зарядити за дві з половиною години, від звичайної побутової розетки в Німеччині - менш ніж за чотири години.
Panamera S E-Hybrid значно перевершує характеристики попередника. Крім того, витрати у рамках циклу NEFZ скоротилися з 7,1 л/100 км до 3,1 л/100 км, тобто на 56 відсотків. Це відповідає викидам CO2 в розмірі 71 г/км. Одночасно покращився час розгону на електроприводі, запас ходу і максимальна швидкість. Це дозволяє здійснювати поїздки на електротязі без витрати палива і шкідливих викидів, що є особливо важливим в міських умовах. Запас ходу на електротязі Panamera S E-Hybrid складає 36 кілометрів при русі згідно циклу NEFZ. Так як згідно з правилами NEFZ кондиціонер або опалювальна система повинні бути вимкнені, в реальних умовах експлуатації це значення може коливатися. Реалістичний запас ходу на електротязі в умовах повсякденної експлуатації складає від 18 до 36 кілометрів, а за особливо сприятливих умов він може виявитися навіть більшим. У суто електричному режимі руху Panamera з новим гібридними приводом розганяється до 135 км/год.
Час розгону з місця до 100 км/год скорочено на пів секунди до 5,5 секунд. При цьому підтримку надає електродвигун, який допомагає двигуну внутрішнього згоряння. Її можна також реалізувати - наприклад, при обгоні - шляхом використання функції кік-даун. Максимальна швидкість сягає 270 км/год. Одночасно розроблена Porsche концепція допускає, в тому числі і на високих швидкостях, так званий рух накотом, тобто вільне кочення з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння, а також рекуперацію енергії при гальмуванні.
Перспективна концепція Panamera S E-Hybrid передбачає новий спектр функцій забезпечення комфорту, які можуть бути увімкнені зі смартфона і проконтрольовані з нього. Наприклад, це індикація стану зарядки. Крім того, гібрид plug-in завдяки Porsche Car Connect забезпечує 

можливість оптимальної роботи автономної системи кондиціонування при прогріванні або охолодженні салону. Її програмування здійснюється безпосередньо в автомобілі або ж у дистанційному режимі зі смартфона. Смартфон дає можливість також користуватися системою управління батареєю або перевіркою інформації на відстані, дозволяючи, наприклад, дізнатися запас ходу або подивитися шлях до припаркованого автомобіля. Всі функції, які не є специфічними для гібридного приводу, також пропонуються і для інших моделей Panamera - вони реалізуються завдяки спеціальному додатку для смартфона і системі Porsche Car Connect.

Велика колісна база, простора задня частина салону: моделі Executive з комфортом екстра-класу

Концепція салону Panamera з двома окремими задніми сидіннями в задній частині салону виявилася настільки успішною, що компанія Porsche вирішила надати їй подальшого розвитку в новому поколінні гран-туризмо. Нові моделі Panamera Turbo Executive і Panamera 4S Executive завдяки збільшенню колісної бази на 15 сантиметрів пропонують більше простору в задній частині салону та додатковий комфорт. Вони мають багату комплектацію і вирізняються високим рівнем ергономіки. Всі моделі Executive мають інноваційну пневмопідвіску Panamera, яка поєднує високий рівень комфорту з типовими для Porsche ходовими якостями.

Більш високі характеристики і більше ефективності завдяки зменшенню робочого об'єму: новий двигун V6 з двома турбінами

Підвищення технічних характеристик та ефективності - це головна мета Porsche. При розробці нового Panamera шляхом скорочення робочого об'єму двигуна був створений абсолютно новий силовий агрегат: двигун V6 з об'ємом три літри і подвійним турбонагнітачем. Цей V6 з двома турбінами приходить на зміну колишньому 4,8-літровому V8 в Panamera S та Panamera 4S і буде використовуватися також у новому варіанті Panamera 4S Executive. Вже основні дані дозволяють оцінити досягнутий прогрес: потужність збільшена на 20 к.с., а крутний момент - на 20 Н м, однак при цьому зниження витрат палива в порівнянні з попередником V8 складає до 18 відсотків. Тим самим водій отримує в своє користування більш потужний і ефективний привід, який завдяки турбонагнітачу розвиває максимальний крутний момент 520 Н м в особливо широкому діапазоні частоти обертання, що сприяє впевненому і рівномірному набору потужності вже на низьких обертах.

Більшість моделей Panamera оснащені семиступінчастою коробкою передач Porsche Doppelkupplung (PDK). У Panamera Diesel та Panamera S E-Hybrid використовується комфортабельна восьмиступінчаста АКПП Tiptronic S. Це створює оптимальні умови для вдосконалення додаткових функцій підвищення ефективності. Так, допрацьована функція Start/ Stop тепер відключає двигун раніше при вільному коченні і тим самим заощаджує паливо. Моделі з PDK, за винятком Panamera GTS, мають функцію руху накотом, яка в режимі примусового холостого ходу розмикає зчеплення, двигун працює на холостому ходу, а автомобіль рухається у вільному режимі. Зокрема під час руху по магістральним дорогам ця функція здатна значно скоротити витрати палива.

Вдосконалений дизайн з новою опцією: світлодіодні фари

Новий дизайн Panamera привертає увагу з першого погляду. Більш енергійні і яскраво виражені лінії передньої частини проглядаються, насамперед, у збільшених повітрязабірниках і ефектному переході до фар. Нове, більш похиле вітрове скло створює витягнутий силует. При погляді ззаду нове покоління Panamera відрізняється, перш за все, формою задньої кришки. Розширене заднє скло підкреслює горизонтальну орієнтацію гран-туризмо і тим самим його спортивний характер. Сама задня частина, включаючи розширений спойлер, отримала нову форму і характеризується більш енергійним переходом в області задніх ліхтарів, що притаманно і для передньої частини.
Як і у попередніх моделей, у нових моделей Panamera є безліч відмінних особливостей у зовнішньому вигляді. Для подальшої індивідуалізації пропонуються численні опції, серед яких -  нові світлодіодні фари, які надають гран-туризмо абсолютно особливого вигляду.
Нові елементи базової комплектації, серед яких біксенонові фари, багатофункціональне кермо або автоматичний привід кришки багажного відсіку, підіймають моделі Panamera на ще більш високий рівень. Крім того, пропонується широкий вибір систем допомоги водієві, що підвищують безпеку та комфорт. Так, оптимізований адаптивний круїз-контроль в небезпечних ситуаціях активно втручається в процес гальмування. Система розпізнавання дорожніх знаків і система стеження за розміткою, які працюють з використанням відеокамери, роблять далекі подорожі і поїздки по магістральним дорогам ще більш зручними.
На початку майбутнього року на зміну нинішньому дизельному двигуну прийде новий силовий агрегат потужністю 300 к.с. (220 кВт), який даруватиме власнику автомобіля ще більше задоволення від поїздок з типовою для дизеля ефективністю. Також у 2014 році на ринок вийдуть нові Porsche Panamera Turbo S і Panamera Turbo S Executive, які стануть найбільш ексклюзивними і спортивними представниками модельного ряду.
Замовити автомобіль вже можна в салонах офіційних дилерів Porsche в Україні. Вартість Panamera з бензиновим двигуном стартує з позначки 818 975 грн., дизельної версії  - з 839 475 грн.