Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

911 Turbo встановлює нові стандарти динаміки та споживання палива

Штутгарт. Своє 50-ліття модель 911 відзначає досягненням нових висот. 50 років тому 911-ий дебютував на автосалоні у Франкфурті. А вже через 10 років було презентовано прототип 911 Turbo. Таким чином, святкування 40-ліття версії Turbo позначене прем’єрою нового покоління 911 Turbo та Turbo S – технологічного та динамічного лідера серії 911. Нова система повного приводу, керована задня вісь, адаптивна аеродинаміка, повністю світлодіодні фари головного світла, а також шестициліндровий двигун з двома турбонагнітачами потужністю 560 к.с. підкреслюють той факт, що 911 Turbo – справжній гоночний спорткар, автомобіль для повсякденного використання та технологічна платформа. Важливу роль відіграє повністю нова полегшена підвіска з подовженою на 100 мм колісною базою та збільшеними 20-дюймовими колесами. Вперше для моделі 911 Turbo запропоновано систему PDCC, що зменшує крени та збільшує поперечну динаміку. Ця система входить до базової комплектації 911 Turbo S, як і пакет Sport Chrono, динамічні опори двигуна та кераміко-композитні гальма. Для 911 Turbo вони є доступними для замовлення опціями. У результаті новий 911 Turbo S долає Північну Петлю Нюрбургринга за менш ніж 7:30 хвилин на стандартних покришках. Система Sound Symposer додає емоцій перебуванню за кермом; вона передає звук двигуна у салон через спеціальну діафрагму.

Більше потужності при зменшеному на 16% споживанні палива
Вдосконалені двигуни та нова система повного приводу РТМ забезпечують автомобілю виняткові спортивні якості. 3,8-літровий шестициліндровий двигун з турбінами та прямим впорскуванням палива має потужність 520 к.с. в 911 Turbo та 560 к.с. в Turbo S. Porsche залишається єдиним автомобільним виробником, який пропонує турбіну зі змінною геометрією для бензинових двигунів. Потужність передається через 7-ступінчасту трансмісію з двома зчепленнями (PDK), яка має функцію відключення двигуна під час руху накотом. Завдяки системі Auto Start/Stop, термоменеджменту двигуна та трансмісії PDK споживання палива в рамках циклу NEDC зменшено на 16% до 9,7 л на 100 км. Показники ефективності актуальні для обох моделей.

Новий повний привод з електрогідравлічним керуванням
Для більш швидкого та точного розподілу крутного моменту між осями інженери Porsche розробили нову систему повного приводу (РТМ) з електрокерованим багатодисковим зчепленням. Система обладнана водним охолодженням, завдяки чому забезпечується передача більшого крутного моменту на передню вісь. Одночасно оптимізована взаємодія двигуна, трансмісії та системи повного привода забезпечує відмінні спринтерські показники топовій версії 911. 911 Turbo з опційним пакетом Sport Chrono забезпечує розгін до 100 км/год за 3,2 с, що на одну десяту менше, ніж у попереднього 911 Turbo S. Новому Turbo S, щоб досягти позначки 100 км/год, потрібно лише 3,1 с. Максимальна швидкість автомобіля – 318 км/год.

Найширший кузов серед усіх 911
Обидві нові моделі демонструють свої динамічні можливості візуально більш виразно, ніж будь-коли. Розширені задні крила нового покоління 911 Turbo на 28 мм ширші, ніж на інших моделях 911 Carrera 4. Серед інших ознак, що вирізняють дану модель, - двокольорові 20-дюймові литі диски; на 911 Turbo S вони кріпляться центральною гайкою. Turbo S також вирізняється новими діодними фарами головного світла, які мають чотириточкові денні ходові вогні, а також систему автоматичного перемикання світла, доступну у якості опції для 911 Turbo.

Керована задня вісь задля покращеної маневреності
Використання керованої задньої осі на турбо-версіях 911 значно покращує динамічні показники та маневреність автомобіля як на треку, так і на вулицях міста. Система має два електромеханічні актуатори замість направляючих важелів зліва та справа від задньої осі. Кут повороту задніх коліс може змінюватися в межах 2,8 градусів в залежності від швидкості автомобіля. Задні колеса можуть повертатися як в напрямку руху, так і в протилежному напрямку, полегшуючи процес паркування або ж забезпечуючи більшу стійкість автомобіля під час проходження поворотів.

Активна аеродинаміка, яка покращує ефективність та їздові характеристики
В Porsche вперше розробили систему активної аеродинаміки (РАА) для турбо-версій 911. До неї входить регульований триступінчастий передній спойлер, який змінює своє положення під тиском повітря, а також регульоване заднє крило, яке має три позиції. Завдяки їм можна налаштувати аеродинаміку 911 Turbo, щоб задовольнити побажання водія щодо оптимальної ефективності або ж максимальних спортивних показників. У спортивному режимі усі сегменти переднього спойлера повністю висунуті та забезпечують значну притискну силу на передній осі. Аналогічно на максимальну висоту висувається заднє крило та встановлюється максимальний кут атаки. Завдяки цьому збільшується притискна сила на задній осі. Таким чином, лише завдяки даній системі час проходження Північної Петлі Нюрбургринга зменшено на дві секунди.

Новий інтер’єр з високоякісним оздобленням
Інтер’єр в обох моделях 911 Turbo був повністю змінений, при цьому він і містить типові для родини 911 Carrera риси. Модель Turbo S особливо багато обладнана та пропонує такі елементи, як ексклюзивний інтер’єр в кольорах Black/Carrera Red та адаптивні спортивні сидіння з 18 налаштуваннями та пам’яттю. Крім того, внутрішня сторона сидінь обтягнута шкірою, а в салоні чимало елементів оздоблено карбоном. Як і на попередніх моделях, аудіо система Bose входить до базової комплектації, крім того, вперше для моделей пропонується аудіо система Burmester. Адаптивний круїз-контроль, система зчитування дорожніх знаків та обмежень швидкості також вперше пропонуються для моделі. 
З 7 травня офіційна дилерська мережа Porsche в Україні прийматиме замовлення на нові 911 Turbo та Turbo S. 

03.05.2013