Головна навігація

Перші випробування нового прототипу Porsche LMP1

Штутгарт. Новий прототип спорткара Porsche LMP1, який в 2014 році братиме участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC) і в «24 годинах Ле-Мана», успішно витримав своє перше випробування на тестовій трасі у Вайзаху. На очах у всіх членів правління Porsche AG і численних співробітників центру розробок заводський гонщик Тімо Бернхард провів перші функціональні випробування нового боліда.
Перший старт боліда LMP1 на гоночній трасі відбувся на кілька тижнів раніше запланованого терміну. «Ми працюємо з випередженням графіка, - каже керівник проекту LMP1 Фрітц Енцінгер. - Наша заново сформована команда працювала з максимальною віддачею для того, щоб поставити на колеса цей надскладний автомобіль як можна швидше. Зекономлені декілька тижнів ми використовуємо на тестування та удосконалення спорткара. В основі регламенту чемпіонату WEC лежить ефективність, яка робить конкуренцію між інженерами цікавіше, а перед нами ставить абсолютно нові завдання».
З моменту прийняття рішення в середині 2011 року про повернення у великий спорт заводської команди Porsche на боліді LMP1 центр автоспорту в Вайзаху помітно виріс. За час, що пройшов з тих пір, були споруджені будівлі для майстерні та адміністрації. Тепер в них працює близько 200 співробітників, які відповідають за роботу над конструкцією, за збірку і експлуатацію LMP1. Починаючи з сезону 2014 року, на боліді буде виступати заводська команда з Вайзаху. «Я брав участь у роботі над розробкою нового автомобіля з самого початку, - говорить заводський гонщик Porsche Тімо Бернхард. - Сам факт, що нарешті я зміг проїхати на нашому дітищі перші метри, наповнює мене гордістю. Автомобіль веде себе відмінно. Я з нетерпінням чекаю найближчих тижнів і місяців, коли ми разом з моїм другом і колегою Романом Дюма почнемо тестувати цей автомобіль». Бернхард і Дюма є першими заводськими гонщиками проекту LMP1, які більшу частину тестових заїздів здійснять на різних міжнародних гоночних трасах.
«Перед розробкою нашого нового автомобіля LMP1 ми мали таке ж завдання, яке ставиться розробникам наших звичайних серійних автомобілів» - говорить Вольфганг Хатц, член правління Porsche AG. - Наша мета полягала в тому, щоб забезпечити максимальну ефективність за найвищих технічних характеристик».
Голова правління Porsche AG Маттіас Мюллер підкреслює, насамперед, ту користь, яку отримають від розробки високотехнологічного гоночного автомобіля клієнти компанії: «Роботу над конструкцією нового автомобіля LMP1, який нині вперше вийшов на трасу в Вайзаху, наші інженери починали з чистого аркуша. У рамках технічного регламенту вони застосували багато нових технологій, які в майбутньому стануть в нагоді нашим серійним автомобілям. Адже в будь-якому нашому Porsche панує дух гоночного автомобіля».

Штутгарт. Новий прототип спорткара Porsche LMP1, який в 2014 році братиме участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC) і в «24 годинах Ле-Мана», успішно витримав своє перше випробування на тестовій трасі у Вайзаху. На очах у всіх членів правління Porsche AG і численних співробітників центру розробок заводський гонщик Тімо Бернхард провів перші функціональні випробування нового боліда.Перший старт боліда LMP1 на гоночній трасі відбувся на кілька тижнів раніше запланованого терміну.

«Ми працюємо з випередженням графіка, - каже керівник проекту LMP1 Фрітц Енцінгер. - Наша заново сформована команда працювала з максимальною віддачею для того, щоб поставити на колеса цей надскладний автомобіль як можна швидше. Зекономлені декілька тижнів ми використовуємо на тестування та удосконалення спорткара. В основі регламенту чемпіонату WEC лежить ефективність, яка робить конкуренцію між інженерами цікавіше, а перед нами ставить абсолютно нові завдання».З моменту прийняття рішення в середині 2011 року про повернення у великий спорт заводської команди Porsche на боліді LMP1 центр автоспорту в Вайзаху помітно виріс. За час, що пройшов з тих пір, були споруджені будівлі для майстерні та адміністрації. Тепер в них працює близько 200 співробітників, які відповідають за роботу над конструкцією, за збірку і експлуатацію LMP1. Починаючи з сезону 2014 року, на боліді буде виступати заводська команда з Вайзаху. «Я брав участь у роботі над розробкою нового автомобіля з самого початку, - говорить заводський гонщик Porsche Тімо Бернхард. - Сам факт, що нарешті я зміг проїхати на нашому дітищі перші метри, наповнює мене гордістю. Автомобіль веде себе відмінно. Я з нетерпінням чекаю найближчих тижнів і місяців, коли ми разом з моїм другом і колегою Романом Дюма почнемо тестувати цей автомобіль». Бернхард і Дюма є першими заводськими гонщиками проекту LMP1, які більшу частину тестових заїздів здійснять на різних міжнародних гоночних трасах.

«Перед розробкою нашого нового автомобіля LMP1 ми мали таке ж завдання, яке ставиться розробникам наших звичайних серійних автомобілів» - говорить Вольфганг Хатц, член правління Porsche AG. - Наша мета полягала в тому, щоб забезпечити максимальну ефективність за найвищих технічних характеристик».Голова правління Porsche AG Маттіас Мюллер підкреслює, насамперед, ту користь, яку отримають від розробки високотехнологічного гоночного автомобіля клієнти компанії: «Роботу над конструкцією нового автомобіля LMP1, який нині вперше вийшов на трасу в Вайзаху, наші інженери починали з чистого аркуша. У рамках технічного регламенту вони застосували багато нових технологій, які в майбутньому стануть в нагоді нашим серійним автомобілям. Адже в будь-якому нашому Porsche панує дух гоночного автомобіля».