Головна навігація
Меню

Потужні, ефективні та відкриті - нові моделі 911 Turbo у кузові кабріолет

Штутгарт. Чудова динаміка, помножена на задоволення від руху під відкритим небом – це головна формула нових моделей 911 Turbo. 50 років тому відбувся дебют моделі 911, а вже через сорок років з’явилася турбо-версія. Відзначаючи ювілей, виробник презентує нове покоління кабріолетів 911 Turbo та 911 Turbo S. Автомобілі вперше будуть показані на автосалоні у Лос-Анджелесі 20 листопада. Додавши дві нові версії 911 до існуючого модельного ряду, Porsche пропонує вже чотири варіанти найпотужніших 911.
Притаманні 911 Turbo Coupe динаміка, ефективність та видатні технічні характеристики знайшли своє втілення і в топ-версіях 911 у кузові кабріолет.

У цифрах це виглядає наступним чином: шестициліндровий двигун об’ємом 3,8 л з турбіною має потужність 520 к.с. у 911 Turbo та 560 к.с. у 911 Turbo S. Автомобілі розганяються до 100 км/год за 3,5 та 3,2 с відповідно, максимальна швидкість при цьому становить 318 км/год. При цьому показники споживання палива не перетинають позначку 10 л на 100 км – нові версії 911 демонструють витрати палива на рівні 9,9 л на 100 км в рамках NEDC. Якщо порівнювати з попереднім поколінням, то потужність автомобілів зросла на 30 к.с., а розгін до 100 км/год скоротився на 0,2 с. При цьому ефективність новинок на 15% вища за попереднє покоління.

Керована задня вісь та активна аеродинаміка заради більшої динаміки

Динаміка нових моделей не може бути описана виключно цифрами. Моделі 911 Turbo у кузові кабріолет обладнані трансмісією PDK з подвійним зчепленням в базовій комплектації, мають систему повного привода (РТМ), керовану задню вісь та активну аеродинаміку, завдяки яким традиційні для турбо-версій динаміка та захват від їзди тепер доступні і в сегменті автомобілів з відкидним верхом. В той час як керована задня вісь має позитивний вплив на маневреність нових спортивних суперкарів як на треку, так і на дорогах загального користування, активна аеродинаміка може бути налаштована одним натиском кнопки для оптимальної ефективності чи динаміки – відповідно до побажань водія.
Більше, ніж будь-коли, досконалість моделей знайшла відображення у їхньому екстер’єрі. Задні крила моделей 911 Turbo на 28 мм ширші, ніж на повноприводних моделях 911. Візуальний ефект ширини автомобіля ще більше посилюється, коли тент складено.


Іншим елементом зовнішності моделі, який притягує погляди, є полегшена магнієва конструкція даху, що складається з панелей. Інноваційна технологія дозволяє автомобілю з закритим дахом зберігати привабливі лінії силуету, притаманні купе. В той же час його конструкція позитивно впливає на показники аеродинаміки, яких неможливо досягнути за використання традиційних технологій. Як і у моделей-попередників, дах відкривається та зачиняється за 13 секунд на швидкості до 50 км/год.

Преміальне оздоблення інтер’єру

Інтер’єр нових моделей у кузові кабріолет відповідає концепції, використаній у версіях купе. Модель S має багату комплектацію та ексклюзивний салон у комбінації кольорів Black/Carrera Red.  В ньому встановлено адаптивні спортивні сидіння з 18 налаштуваннями та пам’яттю. Тильна сторона сидінь обтягнута шкірою, а в салоні чимало елементів оздоблено карбоном. Як і на попередніх моделях, аудіо система Bose входить до базової комплектації, крім того, вперше для моделей пропонується аудіо система Burmester. Адаптивний круїз-контроль, система зчитування дорожніх знаків та обмежень швидкості також вперше пропонуються для моделі.

Дилерська мережа Porsche в Україні вже приймає замовлення на 911 Turbo та Turbo S в кузові кабріолет. Вартість 911 Turbo Cabrio стартує з позначки 2 222 640 грн., в той час як вартість 911 Turbo S Cabrio становить від 2 620 080 грн.