Головна навігація
Меню

60 років спортивних суперкарів

Штутгарт. З 1948 року Porsche завдяки класичним спортивним автомобілям, таким як 356 та 911, забезпечив собі унікальну репутацію. За ці ж шістдесят років Porsche вдалося розробити чимало ексклюзивних спортивних суперкарів, частина яких експонуватиметься в музеї Porsche до 16 березня 2014 року в рамках виставки «60 років спортивних суперкарів».


Окремі моделі, які ніколи раніше не демонструвалися широкому загалу, фігуруватимуть серед експонатів. Наприклад, можна буде побачити перший 550 Spyder, придбаний у 1955 році приватною особою – гонщиком Куртом Аренсом. Нині силова установка, яка була використана в 550 Spyder, не менш легендарна, ніж сам автомобіль, та носить назву «двигун Фурмана». Чотирициліндровий опозитний двигун з чотирма розподільчими валами вважається одним з найуспішніших двигунів Porsche усіх часів і  також є частиною експозиції.


Серед інших автомобілів, особливо вартих уваги, - 904 Carrera GTS. Він прославився в різних гоночних дисциплінах, здобувши понад 300 перемог з моменту появи у 1963 році до середини 70-х років минулого століття. Відвідувачі музею можуть також насолодитися виглядом єдиного у своєму роді 911 Turbo RS: цей спеціальний автомобіль – єдиний 911 Turbo S з полегшеним кузовом від Carrera RS, створений за запитом зіркового диригента Герберта фон Караяна. 911 Turbo S увійшов в історію музики, коли з’явився на обкладинці відомого альбому Караяна «Famous Overtures», який він записав разом з Берлінським філармонічним оркестром.


Серед найбільш потужних автомобілів – добре знаний технологічний еталон від Porsche, який значно випередив свою епоху: Porsche 959 S був розроблений на основі прототипу, презентованого на автосалоні у Франкфурті у 1983 році. Прототип демонстрував технічні можливості того часу та став взірцем для наступних поколінь спорткарів. Кількість інновацій та технологій, представлених в даній моделі, настільки вражаюча, що 959 в рамках виставки представлений як нова віха в автомобільній історії.
911 GT1, який є ще одним експонатом виставки, вкотре демонструє, що кожний Porsche є гоночним автомобілем: з невеликої омологованої серії з 21 екземпляра Porsche розробив дорожню версію GT1, яка була вперше використана у 1996 році в «24 годинах Ле-Мана», а також з того часу активно змагалася на треках. Технічні особливості автомобіля були сформовані саме на треку. Porsche Carrera GT, прототип якої вперше був представлений у Парижі у 2000 році, завершує експозицію. Цей спортивний суперкар втілив характер гоночного боліда у серійному автомобілі, забезпечуючи при цьому максимум задоволення від керування. Унікальний дизайн задав нові стандарти Porsche у третьому тисячолітті.
Музей Porsche працює з вівторка до неділі, з 9:00 до 18:00. Вартість вхідного квитка становить 8 євро для дорослих та 4 євро для дітей.