Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Потужність і розкіш для найвищого рівня вимог

Штутгарт. Porsche представляє самий потужний, швидкий і розкішний Panamera, котрий очолює лінійку гран-туризмо: потужність 570 к.с. і максимальна швидкість 310 км/год., а також винятково широкий перелік високоякісного оснащення дозволяють Panamera Turbo S займати особливу позицію у своєму сегменті ринку. Panamera Turbo S вперше пропонується у версії Executive з подовженою на 15 сантиметрів колісною базою, яка  забезпечує більше місця і комфорту насамперед у задній частині салону. У широкий перелік опцій базової комплектації входять крім усього іншого шумо- і теплозахисне скло з тонуванням, пакет освітлення для задньої частини салону і велика центральна консоль для другого ряду сидінь. Світова прем'єра нової топ-моделі Panamera відбудеться на автомобільному салоні в Токіо.


Спортивно-розкішний характер нового Panamera Turbo S проявляється не лише в ходових якостях і технічних характеристиках, але і в зовнішньому вигляді, який виділяє його з-поміж інших автомобілів. Колір кузова Palladium Metallic, який пропонується тільки для нового Panamera Turbo S, надає цій моделі особливо ексклюзивного характеру і підкреслює стрімкі елегантні лінії. Про видатну динаміку руху свідчать 20-дюймові диски 911 Turbo II. Вони не лише більші, але і значно ширші серійних коліс решти версій Panamera. Ще однією характерною рисою є пофарбований у колір кузова чотирипозиційний задній спойлер.
Нова топ-модель Panamera від Porsche має виключно багате оснащення навіть за мірками класу "люкс". Ця модель серійно комплектується всіма системами регулювання динаміки руху, які пропонуються для цього модельного ряду. Система протидії кренам Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) знижує нахил кузова автомобіля у поворотах і підвищує тим самим маневреність і комфорт. Система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) забезпечує безступінчастий перерозподіл крутного моменту на задніх колесах у поєднанні з електронно-регульованим блокуванням заднього диференціала, покращуючи тим самим тягу за будь-яких умов руху. Керамічні композитні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) для Panamera Turbo S являють собою надзвичайно потужну гальмівну систему, яка не втрачає своєї ефективності при високих навантаженнях і стійка до зносу. У рульовому управлінні використаний підсилювач Plus, який працює залежно від швидкості. Ходова частина Panamera Turbo S має, зрозуміло, адаптивну систему регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM) і адаптивну пневмопідвіску з додатковим повітряним об’ємом.

Підвищення потужності на 50 к.с. завдяки новому турбонагнітачу і збільшеному тиску впорскування

Приріст в потужності, який становить 50 к.с. в порівнянні з двигуном Panamera Turbo, став результатом цілеспрямованого оновлення різних компонентів. Так, Porsche використовує для Panamera Turbo S два нових турбонагнітачі зі збільшеним компресором. Це дозволяє збільшити пропускну здатність повітря і тим самим при високих навантаженнях і високій частоті обертання подати в камеру згоряння більше кисню. Одночасно було на 20 бар збільшено тиск упорскування, який тепер складає 140 бар. Комбінація цих двох дій означає також збільшення навантаження на деталі двигуна, протидіяти якому покликані поршні з нового алюмінієвого сплаву і поршневі кільця зі спеціальним покриттям.
Дана концепція має ще дві переваги. Поліпшення приготування паливно-повітряної суміші в камері згоряння призвело також до збільшення крутного моменту на 50 Нм до 750 Нм в діапазоні від 2250 до 5000 об/хв., а функція Overboost дозволяє підняти це значення до 800 Нм. У результаті можна, наприклад, швидше і простіше здійснювати обгони. Другий позитивний момент полягає в тому, що витрати палива в рамках циклу NEFZ залишаються на рівні 10,2 л/100 км, як у Panamera Turbo, і виявляються більш ніж на 11% нижчими у порівнянні з попередньою моделлю.
Завдяки опційній спортивній випускній системі водій натисненням кнопки може додати звуку свого Panamera Turbo S більше гоночних ноток. Досягається це завдяки цікавому акустичному рішенню. Натисканням кнопки включається "акустичний канал", який спрямовує звук двигуна прямо в салон. Крім того, при перемиканні "вгору" деякі циліндри відключаються, що дозволяє швидше знизити частоту обертання і швидше замкнути зчеплення.

Пакет Sport Chrono "загострює" спортивні якості

Новий Panamera Turbo S оптимально підготовлений для того, щоб реалізувати збільшення потужності й крутного моменту в спортивній динаміці руху. Однією з найважливіших передумов для цього є оптимальна передача тягового зусилля, яку найкращим чином забезпечує повний привід Porsche Traction Management (PTM) навіть в самих складних дорожніх умовах. Серійний пакет Sport Chrono дозволяє одним натисканням кнопки надати приводу і ходовій частині ще більш спортивний характер. У режимі "Sport" і "Sport Plus", а також при повністю натиснутій педалі акселератора в режимі Normal включається функція Overboost, яка короткочасно підвищує тиск  наддування і дозволяє тим самим ще більш потужно розганятися. Функція гоночного старту " Launch Control " завдяки оптимальному налаштуванню системи управління двигуном і програми перемикань PDK дозволяє розганятися з місця з оптимальним прискоренням. Завдяки оновленій стратегії перемикання передач коробка Porsche Doppelkupplung (PDK) ще швидше виконує зміну всіх семи передач. Як результат, з місця до 100 км/год. новий топовий гран-туризмо розганяється за 3,8 секунди.

Ходова частина з усіма допоміжними системами для Panamera

Ходова частина серійно оснащується всіма активними системами, які компанія Porsche розробила і використовує для спортивного гран-туризмо. Основу створює поєднання адаптивної пневмопідвіски і адаптивної системи регулювання жорсткості амортизаторів під назвою Porsche Active Suspension Management (PASM). Система PASM безступінчасто регулює зусилля амортизації і адаптує його до дорожніх умов і стилю керування. Водій може за допомогою спеціальної кнопки PASM на центральній консолі вибрати один з трьох режимів - Comfort, Sport і Sport Plus. Аналогічно цьому адаптивна пневмопідвіска дозволяє міняти рівень амортизації для ще більш точної адаптації ходової частини до вимог підвищеного комфорту або ж більшої динаміки руху.
Система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) скомбінована з системою Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) і входить в базову комплектацію Panamera Turbo S - це самий «передовий» варіант ходової частини для Panamera. Система PDCC запобігає бічним кренам кузова завдяки створенню протидіючого моменту за допомогою активних стабілізаторів на передній і задній осях. Крім того, система покращує баланс автомобіля завдяки динамічному перерозподілу моментів крену. Результат: найвища маневреність на будь-якій швидкості, а також оптимальне проходження поворотів і збалансованість реакцій на зміну навантаження. Поліпшення маневреності визначається ідеальним положенням шин щодо дороги, що дозволяє шині найбільш повно передавати зусилля на дорогу. Одночасно поведінка автомобіля у повороті може бути цілеспрямовано змінена завдяки безступінчастому перерозподілу моментів крену.
PDCC, PASM і пневмопідвіска діють в залежності від обраної (одна з трьох) програми налаштування ходової частини. За комфортних налаштувань система сприяє спокійному руху по нерівній дорозі. У режимі Sport і Sport Plus активні втручання системи визначають керованість, максимальну протидію кренам і тягу заради максимальних динамічних якостей і маневреності.

PTV Plus для ще більшого задоволення в поворотах і випробувані в автоспорті керамічні гальма

Тягово-динамічні переваги, які надає PDCC, додатково посилюються завдяки системі Porsche Torque Vectoring Plus і електронно-регульованому блокуванню заднього диференціала з перемінним коефіцієнтом блокування. Система оптимізує обертальність і тягу при спортивному стилі керування.

Panamera Turbo S серійно комплектується керамічними композитними гальмами Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Випробувані в автоспорті і особливо потужні керамічні гальма з жовтими супортами вирізняються цілим рядом переваг порівняно зі звичайними дисками з сірого чавуну. Їх маса на 50 відсотків менша, вони спрацьовують швидше, а корозійна стійкість кілець гальмівних дисків забезпечує максимальну ефективність.

Салон: двоколірна шкіряна обробка і комфортні сидіння

Синтез ексклюзивності і спорту знаходить продовження і в салоні, де акценти розставляє серійна двоколірна шкіряна оббивка. Особливу увагу привертає до себе новий пакет обробки салону з темного кореня горіхового дерева. Новий декор має не так багато червоних відтінків і виглядає тому більшим холодним. Тиснений герб Porsche на підголівниках передніх сидінь є завершальним штрихом оздоблення салону Panamera Turbo S.
Серійні передні комфортні сидіння мають 14-позиційне регулювання і для створення оптимального комфорту в далеких поїздках оснащені комфортним пакетом пам'яті, в який входить також регулювання глибини подушки сидінь поперекової опори і електрорегулювання рульової колонки. Передні і задні сидіння серійно оснащуються підігрівом, а система вентиляції сидінь входить в базову комплектацію Panamera Turbo S Executive. На базі цих сидінь розроблені адаптивні спортивні сидіння з комфортним пакетом пам'яті, збільшеними бічними валиками і 18-позиційним електрорегулюванням, які пропонуються в якості опції для Panamera Turbo S. У задній частині салону два окремих сидіння зі складаним центральним підлокітником забезпечують достатній запас вільного простору в ногах і над головою навіть для високих пасажирів. Ще вищий комфорт очікує пасажирів на задніх сидіннях в моделі Panamera Turbo S Executive: простір в ногах збільшено на 12 сантиметрів, всі сидіння мають активну вентиляцію, а сонцезахисна шторка з електроприводом забезпечує більш затишну атмосферу. Обох задніх пасажирів захищають бічні подушки безпеки.

В Україні Porsche Panamera Turbo S буде коштувати від 2 123 268 грн., а Panamera Turbo S Executive – від 2 307 900 грн. Офіційна дилерська мережа Porsche в Україні вже приймає замовлення на автомобілі. Перші екземпляри надійдуть в країну у березні 2014 року.

31.10.2013