Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Світова прем’єра компактного кросовера Porsche Macan

Штутгарт. Porsche розширює модельний ряд та заходить у новий сегмент автомобільного ринку. Macan – перший Porsche у класі
SUV, який встановлює нові стандарти динаміки та задоволення від керування як на вулицях міст, так і на бездоріжжі. Macan втілює у собі типові для Porsche їздові характеристики: максимальне прискорення та гальмівні можливості, вражаючу потужність двигуна, надзвичайну маневреність та керованість. Крім того, усі зазначені якості поєднуються з комфортом та практичністю у щоденному використанні. Спортивну ДНК Macan, як і у всіх моделей Porsche, легко розпізнати у дизайні. Кросовер неперевершено виглядає на дорозі. Вигнутий капот, плавна лінія даху підкреслюють загальне враження спортивної елегантності та потужної динаміки. Чимало елементів дизайну були запозичені з інших моделей спортивних автомобілів Porsche і допрацьовані для Macan, підкреслюючи появу першого справжнього спортивного автомобіля в сегменті компактних кросоверів. Ствердження “Зроблено в Німеччині»
є вірним для Macan, оскільки він випускається у Лейпцигу. Porsche інвестувала 500 млн. євро у виробничі потужності та створила окрему лінію для збирання моделі. Вона зможе забезпечити випуск 50 000 автомобілів на рік – з традиційними для Porsche високою якістю та точністю, яких зазвичай очікують від німецького виробника спорткарів.
 

Три моделі представлятимуть Macan 
Три моделі представлятимуть Macan під час виходу на ринок. Macan S обладнано 3-літровим шестициліндровим двигуном з двома турбінами потужністю 340 к.с. та повним приводом з електронно керованим, багатодисковим зчепленням. Семиступінчаста трансмісія з подвійним  зчепленням передає потужність практично без переривання її потоку, завдяки чому автомобіль розганяється до 100 км/год за 5,4 с (або за 5,2 с з опційним пакетом Sport Chrono). Показник максимальної швидкості моделі становить 254 км/год., а споживання палива у циклі NEDC складає 9,0 та 8,7 л/100 км, в той час як викиди CO2 знаходяться в діапазоні між 212 та 204 г/км. 

Macan S Diesel – економічна версія Macan, оптимальна для поїздок на далекі відстані. Його 3,0-літровий шестициліндровий дизельний двигун забезпечує споживання палива на рівні 6,3 та 6,1 л/100 км, викиди CO2 при цьому становитимуть 164 та 159 г/км. В той же час Macan S Diesel розганяється до 100 км/год за 6,3 с (або ж за 6,1 с за наявності пакету Sport Chrono) завдяки
потужності 258 к.с., а максимальна швидкість авто сягає 230 км/год. 

Топ-версія модельної лінійки Macan – Macan Turbo – став найпотужнішим автомобілем в сегменті компактних кросоверів. Двигун V6 об’ємом 3,6 л з двома турбінами, який вперше використаний на автомобілях Porsche, має вражаючу потужність 400 к.с. та розганяє автомобіль до 100 км/год за 4,6 с. В той час як максимальна швидкість автомобіля складає 266 км/год., Macan
Turbo
споживає помірні 9,2 та 8,9 л/100 км, а показники викидів CO2 становлять 216 та 208 г/км.

Назва моделі походить від індонезійського слова «тигр». І вона цілком личить моделі – автомобіль динамічний та готовий зробити ривок у будь-який момент, в той же час швидкий та потужний на бездоріжжі. Найвищий щабель в еволюції повного приводу  - знаний як Porsche Traction Management (PTM) – являє собою один з найкращих приводів у світі. Презентуючи Macan, Porsche нині пропонує повноприводні моделі у різних класах.  

Технічні показники демонструють, що Macan розроблявся як динамічний автомобіль. Серед інших відмітних ознак автомобіля – його пропорції, дизайн та колеса великого радіусу. Двигуни та 7-ступінчаста трансмісія Porsche Doppelkupplung (PDK) забезпечують відповідний рівень динаміки та ефективності на дорогах та бездоріжжі, зберігаючи характерне для Porsche задоволення від керування. Сидіння водія та пасажира розміщені низько, що характерно для спортивних автомобілів. Перелік стандартного обладнання Macan є досить широким, до нього входять зокрема система повного приводу, PDK, багатофункціональне кермо з пелюстками перемикання передач, великі колеса, висококласна аудіосистема, а також двері багажного відсіку з електроприводом. До опційного обладнання входить пневмопідвіска, і Macan – єдиний автомобіль у сегменті, який може запропонувати цю опцію власнику. Також для Macan спеціально налаштували систему Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Вона перерозподіляє крутний момент на задні колеса та працює у поєднанні з електронно контрольованим диференціалом задньої осі. Перелік опцій включає і дуже популярну світлодіодну систему Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus), яка постійно коригує інтенсивність потоку світла передніх фар відповідно до трафіку попереду та зустрічного трафіку.

Дизайн, який базується на багатому досвіді розробки спортивних автомобілів Porsche 
Багаті традиції конструювання спорткарів знаходять своє відображення у значній кількості елементів дизайну Macan. Дизайнери усунули усі перешкоди, щоб забезпечити необхідні пропорції та лінії моделі. Результат можна коротко охарактеризувати в двох словах, які стосуються усіх спорткарів: широкий та низький. Дизайн втілює в собі динаміку, спортивний характер, точність, а також елегантність та полегшену конструкцію. Зі своїми гармонійними пропорціями Macan виглядає компактним, потужним та близьким до дороги. 

Навіть в статиці елементи дизайну, запозичені у спорткарів Porsche, підкреслюють, що саме Macan може запропонувати у динамічній їзді. Наприклад, контури бічних вікон та низхідний дах дають чітке посилання на модель 911. Задні крила також відтворюють силует 911. 918 Spyder вже визнано автомобілем, який далі розвиває концепцію дизайну Porsche. Macan адаптує останні напрацювання – наприклад, фари головного світла базуються на тих, що були розроблені для 918 Spyder, в той час як наладки на нижню частину передніх та задніх дверей нагадують накладки, використані в середині гібридного автомобіля. Також в Macan встановлене багатофункціональне кермо у якості стандартного обладнання, дизайн якого повністю новий та базується на розробках 918 Spyder. Вид збоку зі спортивним низхідним дахом та гострими лініями передає відчуття динаміки автомобіля, в той
час як лінії задньої частини підкреслюють широкі, виразні крила. Разом з контурами бічних вікон та D-стійкою, вони нагадують про дизайн 911

Ще один елемент оздоблення, а також засіб індивідуалізації автомобіля, - накладки на нижню частину передніх та задніх дверей – динамічно сформовані вставки, які пропонуються у варіаціях з різних матеріалів. Дизайн цих вставок подібний тому, що використаний у накладках на передні пороги 918 Spyder. У поєднанні з витонченими дверними ручками вони роблять двері візуально вужчими та більш спортивними і стрімкими. 

На моделях Macan S та Macan S Diesel накладки пофарбовані у колір Lava Black. Macan Turbo має накладки кольору кузова (для Macan S та Macan S Diesel такий варіант доступний у якості опції), які додають класичної елегантності його зовнішності. Накладки кольору Genuine Carbon можна також замовити у якості опції – вони підкреслять спортивний характер автомобіля. 

Ще одна яскрава деталь в екстер’єрі Macan – подовжені бічні пороги. Разом з довгим чорним спойлером на даху автомобіля вони додають динаміки зовнішності моделі. Шини різного розміру мають ширину до 265 мм на передній осі та 295 мм на задній. Диски розміром до 21 дюйма та шини також передають спортивний дух автомобіля. 

Завдяки витонченим лініям та гармонійним кривим задня частина автомобіля вдало поєднує спорт та елегантність. Свідомо вона розроблялася великою та мінімально оздобленою, щоб підкреслити ширину автомобіля. Щоб зберегти цей чистий дизайн, кнопка відкриття дверей багажного відсіку розташована на основі заднього очищувача скла, а номерна табличка зміщена донизу. Задні ліхтарі Macan заслуговують на окрему увагу, поєднуючи надзвичайно компактний тривимірний дизайн та LED-технології – ще одна риса 918 Spyder. У всіх моделей задній дифузор огинає здвоєні патрубки вихлопної системи – круглої форми на Macan S та Macan S Diesel і квадратні – на Turbo. Для усіх моделей у якості опції доступні спортивні патрубки вихлопної системи, зроблені з хромованої нержавіючої сталі.  

Спортивний та високоякісний інтер’єр
Інтер’єр автомобіля також розроблений з огляду на спортивні якості автомобіля та його походження. Витончені лінії, точні переходи та високоякісна ручна робота створюють гармонійну суміш спорту, якості та елегантності. 

Від низько розташованих передніх сидінь, похилої центральної консолі до широкого набору елементів для індивідуалізації, інтер’єр пропонує знайомі відчуття у поєднанні з виразними новими деталями, наприклад, багатофункціональним спортивним кермом. 

Місце пілота відповідає усім характеристикам, притаманні спортивному автомобілю. Увагу притягує, перш за все, стандартне багатофункціональне кермо, дизайн якого повністю новий та базується на розробках 918 Spyder. Додаткові багатофункціональні кнопки для управління телефоном, радіо та бортовим комп’ютером разом з ергономічно розташованими пелюстками перемикання передач гарантують, що руки водія залишатимуться на кермі, а увага буде сконцентрована на дорожній ситуації. Панель приладів поділена на три зони з тахометром посередині. Права містить 4,8-дюймовий екран з високою роздільною здатністю. Цілком очікувано, що ключ запалювання розташований зліва від керма – як і в усіх інших моделях Porsche. Похила центральна консоль з високо розташованим руків’ям важеля перемикання передач є типовою для гоночних автомобілів. Кнопки найбільш важливих функцій згруповані в логічні кластери на центральній консолі, забезпечуючи просте та інтуїтивне управління. 

Porsche Doppelkupplung (PDK) у стандартній комплектації 
Вперше в новому модельному ряду Porsche усі версії Macan мають високоефективну семиступінчасту трансмісію Porsche Doppelkupplung (PDK) в базовій комплектації. До її переваг слід віднести відмінні стартові можливості, надзвичайно швидке перемикання передач без переривання потоку потужності, короткий час реакції, низьке споживання палива та комфорт при перемиканні передач. Як фактично у всіх автомобілів Porsche, які мають PDK, перемикання передач може здійснюватися як в автоматичному, так і в ручному режимі, а також за допомогою пелюсток на кермі.

Активний повний привід та Porsche Traction Management (PTM) 
Активний повний привід є частиною системи Porsche Traction Management (PTM) та входить до базової комплектації усіх моделей Porsche. Разом з іншими елементами системи – електронно контрольованим багатодисковим зчепленням, Automatic Brake Differential (ABD) та Anti-Slip Regulation (ASR) – повний привід дбає про зчеплення та безпеку.

Система повного приводу демонструє один з найкращих показників часу реакції та розроблена з урахуванням спортивних характеристик Macan. Крутний момент розподіляється між задньою та передньою осями в залежності від дорожньої ситуації за рахунок електронно контрольованого багатодискового зчеплення.

Позашляховий режим одним натисканням кнопки
Позашляховий режим є стандартним для Macan, активувати його можна натисканням кнопки на центральній консолі за умови руху на швидкості до 80 км/год. Ця функція переключає усі відповідні системи на режим руху з максимальним зчепленням. Так, перемикання передач та плавність їх зміни націлені на збільшення зчеплення, система повного приводу знаходиться в постійній готовності передачі крутного моменту в залежності від коефіцієнту зчеплення коліс, стандартний розподіл крутного моменту між передньою та задньою осями, а також відгук педалі акселератора також адаптуються до позашляхових умов. Крім того, кліренс може бути збільшений на 40 мм відносно стандартного рівня завдяки пневмопідвісці та за таких умов становитиме 230 мм.

Опція Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)  була спеціально налаштована для Macan для покращення динаміки та стійкості автомобіля. PTV Plus використовує електронно контрольоване блокування міжколісного заднього диференціалу в комбінації з регулюванням  крутного моменту на кожному колесі осі. В залежності від кута повороту та швидкості обертання керма, положення педалі акселератора, куту повороту відносно вертикальної осі та швидкості руху PTV Plus покращує керованість та точність руху, цілеспрямовано пригальмовуючи праве чи ліве заднє колесо. Таким чином, на заднє колесо надходить вищий момент, що забезпечує додатковий імпульс обертання в заданому напрямку. Результатом є точне та динамічне проходження повороту. PTV Plus також позитивно впливає на можливості Macan на бездоріжжі.

Кнопка Sport у базовій комплектації 
Усі моделі Macan в базовій комплектації мають кнопку Sport, розташовану на центральній консолі зліва від важеля перемикання передач. Після її натискання електронна система управління двигуном робить його більш чутливим: робота з педаллю акселератора забезпечить більш прямий відгук двигуна, обмежувач оборотів перейде в специфічний режим роботи, а динаміка двигуна подарує відчуття з автоспорту. Крім того, PDK змінить точки перемикання передач та додасть спортивних штрихів. Час відгуку стає коротшим, зміна передач миттєвою, особливо для перемикань передачі униз. Звук двигуна стає більш сильним. Додатково система контролю підвіски Porsche Active Suspension Management (PASM) (стандартне обладнання для Macan Turbo) переходить в спортивний режим та забезпечує більш точне керування та кращу маневреність. 
 
Опція – пакет Sport Chrono
Опційний пакет Sport Chrono пропонує покращення динаміки одним натисканням кнопки. Він переводить роботу підвіски, двигуна та трансмісії в ще більш спортивний режим, а звук двигуна стає ще більш емоційним. Пакет Sport Chrono передбачає наявність аналогового та цифрового секундоміра на панелі приладів, а також додаткової кнопки Sport Plus на центральній консолі. Ще одним елементом пакету є відображення спортивних показників на екрані опційної системи Porsche Communication Management (PCM), яка надає інформацію про загальний час поїздки, довжину кола, час проходження кожного кола тощо. Функція “Launch Control"  також входить до пакету – вона забезпечує рівень прискорення, необхідний для спортивного старту. Перевага при старті з цією системою і прискоренні до 100 км/год становить 0,2 с для усіх моделей. “Launch Control" забезпечує кращий час проходження кола та виразний спортивний характер для отримання більшого задоволення від керування. 

Три версії підвіски для Macan 
Для Macan доступні три варіанти підвіски. Пружинна підвіска відповідає найвищим стандартам динаміки, комфорту, позашляхових характеристик та задоволення від керування. Полегшена конструкція включає в себе алюмінієві важелі та компоненти підвіски, які додають комфорту та динаміки. Передня вісь базується на п’яти важелях, в той час як задня вісь має трапецієподібний дизайн.  На задній осі особливе поєднання пружин та амортизаторів підвищує комфорт та відгук автомобіля на керування. Таке поєднання також відповідає за більшу ширину відсіку для багажу. Друга версія підвіски для Macan є комбінацією пружинної підвіски та системи PASM, яка є стандартною для турбо-версії Macan. PASM також доступна у якості опції для Macan S та Macan S Diesel. Поєднання пружинної підвіски та PASM дозволяє автомобілю відповідати ще вищим вимогам до динаміки та комфорту під час далеких подорожей. Цей варіант підвіски також забезпечує більший діапазон її налаштувань – натиском кнопки можна вибрати
необхідний режим “Comfort", “Sport" чи “Sport Plus".

PASM (Porsche Active Suspension Management)
Електронна система регулювання жорсткості амортизаторів PASM підвищує безпеку, комфорт та задоволення від керування та є частиною стандартного обладнання для Macan Turbo. Система активно та безперервно регулює жорсткість амортизаторів передньої та задньої осі. Автомобілі зазвичай демонструють суттєві коливання кузова під час динамічного керування, особливо при різких прискореннях та гальмуваннях, а також під час руху по бездоріжжі. PASM розроблений з огляду на зменшення цих коливань. В залежності від побажань та вимог, водії можуть обирати між трьома режимами - “Comfort", “Sport" та “Sport Plus".

Пневмопідвіска – унікальне рішення в даному сегменті
Третім варіантом підвіски для Porsche Macan є ексклюзивне рішення у даному сегменті, зокрема опційна адаптивна пневмопідвіска з регулюванням кліренсу та PASM. Цей варіант також повністю задовольняє вимоги до комфорту, спортивних якостей та динаміки, але створює ряд додаткових переваг. 

У порівнянні зі стальною підвіскою, Macan з пневмопідвіскою у режимі Normal буде на 15 мм нижчим, що призведе до зниження центру ваги та підвищення комфорту і динаміки. Пневмопідвіска підтримує відповідну позицію автомобіля автоматично, не зважаючи на розподіл ваги. Кліренс може бути обраний з трьох  положень - “High Level I", “Normal Level" та “Low Level". У позиції
“High Level I” автомобіль стане на 40 мм вищим у порівнянні з “Normal Level", а кліренс становитиме 230 мм. Ця опція активується за допомогою кнопки позашляхового режиму та може використовуватися на швидкості від 0 до 80 км/год.

Потужна гальмівна система пропонує високий рівень продуктивності
Гальма Porsche Macan цілком відповідають винятковим динамічним характеристикам автомобіля. У відповідності до високих стандартів бренду, Macan має найпотужнішу гальмівну систему у своєму класі. Macan використовує  шестипоршневі  моноблочні алюмінієві супорти на передній осі. У Macan S та Macan S Diesel гальмівні диски мають діаметр 350 мм, в той час як у версії
Turbo їх діаметр становить 360 мм. В усіх моделях гальмівне зусилля на задній осі забезпечується плаваючими гальмівними супортами з інтегрованою електричною системою стоянкового гальма. Задні гальмівні диски Macan S та Macan S Diesel мають діаметр 330 мм, а задні гальмівні диски Turbo - 356 мм. Електричні стоянкові гальма пропонують підвищений комфорт та безпеку під час паркування автомобіля. З початком руху стоянкові гальма автоматично деактивуються. Також автомобіль має функцію підтримки при зрушенні з місця на схилі.

Шини різного розміру – функціональність та візуальна привабливість
Концепція використання шин на Macan цілком відповідає сутності спортивного автомобіля – вона передбачає шини різного розміру на передній та задній осях. Різнорозмірні шини не лише підкреслюють спортивний вид Porsche Macan, але й забезпечують певні функціональні переваги: у поєднанні з системою повного приводу, розробленою для автомобілів з важкою задньою частиною, широкі шини на задній осі підвищують зчеплення та стійкість автомобіля. Вужчі передні шини забезпечують спортивне та точне маневрування, таким чином впливаючи і на динаміку автомобіля. В цілому, шини різного розміру відіграють ключову роль у забезпечені взірцевої динаміки Macan.  Передні шини 235/60 R 18 та задні 255/55 R 18 входять в стандартну комплектацію Macan S та Macan S Diesel, в той час як Macan Turbo обладнано передніми 235/55 R 19 та задніми 255/50 R 19 шинами. 

Диски, які пропонуються для Porsche Macan, відмінно передають характер моделі. Широкий асортимент дисків у різноманітному дизайні включає колеса розміром до 21 дюйму, які доступні для усіх моделей Macan.

Електромеханічний підсилювач керма 
Електромеханічний підсилювач керма, який було вперше використано в кросовері Porsche, забезпечує Macan вищу керованість та більш точний відгук на дії водія за будь-якої дорожньої ситуації. Він також робить внесок в підвищення ефективності автомобіля: у порівнянні із традиційним гідравлічним підсилювачем, електромеханічний підсилювач заощаджує до 0,1 л палива на 100 км завдяки використанню виключно енергії під час керування.

Кузов – розроблений для спортивного автомобіля в сегменті SUV 
Важливою метою при розробці кузова Macan було створення автомобіля, який би одразу сприймався як Porsche у порівнянні з іншими компактними кросоверами, тобто створення спортивного автомобіля для цього ринкового сегменту. Мети однозначно вдалося досягти, що видно з окремих деталей автомобіля: наприклад, капот покриває арки автомобіля та включає в себе фари головного світла, роблячи передню частину автомобіля широкою та потужною. Чіткі лінії капоту, направлені вперед, додатково підкреслюють ширину автомобіля. Кузов повністю зроблено з алюмінію, що дозволило зменшити вагу автомобіля та підвищити ефективність і динаміку.

Інтер’єр та обладнання – ефектне, високоякісне обладнання 
Салон Porsche Macan базується на розробках Porsche для спортивних автомобілів та має преміальний вигляд. Серед обладнання, яке пропонується для інтер’єру, - аудіосистема High-End класу Burmester Surround Sound, яка вперше доступна у цьому сегменті ринку. Серед іншого нового обладнання – адаптивний круїз-контроль та система Porsche Active Safe (PAS), які забезпечують додатковий комфорт та безпеку екіпажу. 

Ергономіка підтримує концепцію спортивної їзди: похила центральна консоль та розташування сидіння водія забезпечують мінімальну дистанцію між кермом та важелем перемикання передач, завдяки чому водій краще інтегрований у кабіну. Кнопки керування ключовими функціями та налаштуваннями логічно згруповані на центральній консолі для забезпечення швидкого та інтуїтивного керування. 

Тахометр традиційно розміщений посередині трьохзонної панелі приладів. Індикатор передачі на тахометрі демонструє, яка передача увімкнена в той чи інший момент трансмісією Porsche Doppelkupplungsgetriebe. 4,8-дюймовий екран з високою роздільною здатністю міститься справа на панелі приладів. Окрім основних функцій бортового комп’ютера він може використовуватися для навігації.

Відмінна видимість – система світла Macan 
Система світла та дизайн Porsche Macan, невіддільні один від одного, забезпечують виняткову функціональність. Типовими для Macan елементами є модулі головного світла пропорційно великих розмірів, денні ходові вогні та протитуманні фари. Задні фари зі своїми витонченими лініями підкреслюють спортивний характер автомобіля та роблять його легко пізнаваним навіть у темряві.

Біксенонові фари пропонуються у якості опції для автомобіля (для Macan Turbo входить до базової комплектації). Macan S та Macan S Diesel мають галогенні денні вогні, в той час як Macan Turbo обладнано 4-точковими світлодіодними ліхтарями. Протитуманні фари входять в базову комплектацію усіх моделей для забезпечення належного рівня безпеки за різноманітних погодних умов. Macan S та Macan S Diesel мають круглі галогенні протитуманні фари, інтегровані в нижню частину переднього бампера. В Macan Turbo вони базуються на LED-технологіях. Задні ліхтарі повністю світлодіодні та мають дизайн, аналогічний 918 Spyder. Завдяки їхньому 3D-дизайну Macan легко пізнати і вдень, і вночі.

Порше Центр Київ розпочинає приймати замовлення на новинку Porsche. Перші автомобілі буде передано клієнтам після 5 квітня 2014 року.

Порше Центр Київ
Київ, вул. Велика
Васильківська, 5
(Бессарабський квартал),
тел.: +38 (044) 492-92-22,
факс: 492-92-20

22.11.2013