Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Завершення тестової програми 2013 для LMP1. Прем'єра Марка Вебера

Штутгарт. Компанія Porsche завершила свою тестову програму 2013 року для нового гоночного автомобіля LMP1. Свої останні тестові заїзди в цьому році Porsche LMP1 провів на гоночній трасі Autódromo Internacional do Algarve поблизу міста Портімао, Португалія. На початку 2014 року тестові заїзди будуть продовжені. У квітні 2014 року два гоночних автомобіля LMP1 компанії Porsche AG вийдуть на старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість серед спортивних автомобілів (WEC), головною подією сезону якого стане 24-годинна гонка в Ле-Мані. 
Згідно з регламентом чемпіонату WEC прототипи Ле-Мана «старшого» класу (LMP1) повинні комплектуватися гібридним приводом. Розробка абсолютно нового гоночного автомобіля LMP1 з максимально ефективним і в той же час потужним гібридним приводом поставила перед інженерами Porsche складні завдання, що вимагають неординарних рішень. Так, в гоночному автомобілі була встановлена гібридна система, що складається з чотирициліндрового бензинового двигуна з системою безпосереднього упорскування і дві системи для рекуперації енергії. Отримана за допомогою цих систем енергія заряджає батарею, яку гонщик може використовувати для того, щоб потужний електродвигун міг забезпечити додатковий крутний момент передній осі. Регламент WEC обмежує кількість бензину, що витрачається при проходженні кола, а також кількість електроенергії, яка використовується для забезпечення необхідної підтримки бензиновому двигуну. Розробка такого високоефективного приводу, без сумніву, дасть позитивні імпульси розробкам серійних автомобілів Porsche.
На трасі Autódromo Internacional do Algarve вперше у гоночний автомобіль Porsche LMP1 зміг сісти Марк Вебер. На це було отримано згоду «стайні» команди Red Bull Racing Формули-1, незважаючи на діючий контракт з австралійцем. З 1 січня 2014 року Марк Вебер стане офіційним заводським гонщиком Porsche і посилить в Портімао команду, до якої вже входять пілоти Тімо Бернхард, Ромен Дюма і Ніл Яні. У Портімао Марк Вебер сказав наступне: «Перший день моєї участі в цьому чудовому проекті став для мене великою подією. Хотілось би висловити команді Red Bull Racing подяку за те, що вона дозволила мені вже зараз сісти в цей автомобіль. Це великий і важливий крок для нас всіх. Так я зможу швидше інтегруватися в команду і взяти участь в подальших розробках гоночного автомобіля LMP1. Попереду у нас великі завдання, вирішення яких вимагає наполегливої праці. У цьому я аніскільки не сумніваюся». Великодушність австрійської команди Формули-1 не зміг не оцінити і керівник команди Porsche LMP1 Фрітц Енцінгер: «Я радий бачити Марка в нашій команді вже зараз. Red Bull Racing дуже допомогла нам у цьому!».
У завершальних тестових заїздах 2013 року в Португалії команда випробовувала, насамперед, ходову частину і шини разом зі своїм партнером - компанією Michelin. До цього вона форсувала розробки нового спортивного автомобіля на міжнародних гоночних трасах Маньї-Кур (Франція), Монца (Італія) і Поль Рікар (Франція), а також на європейській трасі Лаузітц в Німеччині. Енцінгер: «З моменту перших виїздів абсолютно нового автомобіля в червні по сьогоднішній день ми добилися великого прогресу. Для нас був важливий кожен пройдений кілометр, який давав нам нову інформацію для продовження розробок. При цьому команда виконала надзвичайно важку роботу, за яку я хочу їй висловити мою щиру подяку. У 2014 році нам теж доведеться чимало попрацювати. До початку сезону в середині квітня у Сільверстоуні нам належить ще багато зробити». 
Член правління компанії Porsche AG Вольфганг Хатц, який відповідає за дослідно-конструкторські роботи, додає: «Ми знали, що повернення у вищий клас чемпіонату з перегонів на витривалість після 16-річної перерви буде нелегким. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб зробити гоночний автомобіль Porsche LMP1 конкурентоспроможним. На сьогоднішній 

Штутгарт. Компанія Porsche завершила свою тестову програму 2013 року для нового гоночного автомобіля LMP1. Свої останні тестові заїзди в цьому році Porsche LMP1 провів на гоночній трасі Autódromo Internacional do Algarve поблизу міста Портімао, Португалія. На початку 2014 року тестові заїзди будуть продовжені. У квітні 2014 року два гоночних автомобіля LMP1 компанії Porsche AG вийдуть на старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість серед спортивних автомобілів (WEC), головною подією сезону якого стане 24-годинна гонка в Ле-Мані. 

Згідно з регламентом чемпіонату WEC прототипи Ле-Мана «старшого» класу (LMP1) повинні комплектуватися гібридним приводом. Розробка абсолютно нового гоночного автомобіля LMP1 з максимально ефективним і в той же час потужним гібридним приводом поставила перед інженерами Porsche складні завдання, що вимагають неординарних рішень. Так, в гоночному автомобілі була встановлена гібридна система, що складається з чотирициліндрового бензинового двигуна з системою безпосереднього упорскування і дві системи для рекуперації енергії. Отримана за допомогою цих систем енергія заряджає батарею, яку гонщик може використовувати для того, щоб потужний електродвигун міг забезпечити додатковий крутний момент передній осі. Регламент WEC обмежує кількість бензину, що витрачається при проходженні кола, а також кількість електроенергії, яка використовується для забезпечення необхідної підтримки бензиновому двигуну. Розробка такого високоефективного приводу, без сумніву, дасть позитивні імпульси розробкам серійних автомобілів Porsche.На трасі Autódromo Internacional do Algarve вперше у гоночний автомобіль Porsche LMP1 зміг сісти Марк Вебер. На це було отримано згоду «стайні» команди Red Bull Racing Формули-1, незважаючи на діючий контракт з австралійцем. З 1 січня 2014 року Марк Вебер стане офіційним заводським гонщиком Porsche і посилить в Портімао команду, до якої вже входять пілоти Тімо Бернхард, Ромен Дюма і Ніл Яні. У Портімао Марк Вебер сказав наступне: «Перший день моєї участі в цьому чудовому проекті став для мене великою подією. Хотілось би висловити команді Red Bull Racing подяку за те, що вона дозволила мені вже зараз сісти в цей автомобіль. Це великий і важливий крок для нас всіх. Так я зможу швидше інтегруватися в команду і взяти участь в подальших розробках гоночного автомобіля LMP1. Попереду у нас великі завдання, вирішення яких вимагає наполегливої праці. У цьому я аніскільки не сумніваюся». Великодушність австрійської команди Формули-1 не зміг не оцінити і керівник команди Porsche LMP1 Фрітц Енцінгер: «Я радий бачити Марка в нашій команді вже зараз. Red Bull Racing дуже допомогла нам у цьому!».У завершальних тестових заїздах 2013 року в Португалії команда випробовувала, насамперед, ходову частину і шини разом зі своїм партнером - компанією Michelin. До цього вона форсувала розробки нового спортивного автомобіля на міжнародних гоночних трасах Маньї-Кур (Франція), Монца (Італія) і Поль Рікар (Франція), а також на європейській трасі Лаузітц в Німеччині. Енцінгер: «З моменту перших виїздів абсолютно нового автомобіля в червні по сьогоднішній день ми добилися великого прогресу. Для нас був важливий кожен пройдений кілометр, який давав нам нову інформацію для продовження розробок.

При цьому команда виконала надзвичайно важку роботу, за яку я хочу їй висловити мою щиру подяку. У 2014 році нам теж доведеться чимало попрацювати. До початку сезону в середині квітня у Сільверстоуні нам належить ще багато зробити». Член правління компанії Porsche AG Вольфганг Хатц, який відповідає за дослідно-конструкторські роботи, додає: «Ми знали, що повернення у вищий клас чемпіонату з перегонів на витривалість після 16-річної перерви буде нелегким. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб зробити гоночний автомобіль Porsche LMP1 конкурентоспроможним.

На сьогоднішній день інженерами у Вайзаху, гонщиками і всією командою виконана велика робота. У цьому проекті ми використовуємо нові підходи до таких завдань, як розробка, впровадження і застосування перспективних ефективних технологій. Це призведе і до значних вдосконалень гібридної техніки в наших серійних автомобілях. Зрештою користь від цього отримають, передусім, наші клієнти».

Отримати інформацію про підготовку команди LMP1 до чемпіонату WEC і до 24-годинних перегонів у Ле-Мані можна в Інтернеті за адресою www.porsche.com/mission2014. Відвідувачів сторінки очікують цікаві знімки, фільми, а також мультимедійна подорож історією автоспорту Porsche.

17.12.2013