Головна навігація
Моделі
911
911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
911 Carrera GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 310 км/год - 312 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,3 - 9,4
Викиди CO2, г/км 188 г/км - 212 г/км
911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
911 Carrera GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с - 4,2 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,4 - 9,4
Викиди CO2, г/км 190 г/км - 214 г/км
911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
911 Carrera 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,6 с - 4,0 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,5 - 9,5
Викиди CO2, г/км 192 - 216
911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
911 Targa 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
911 GT3
Потужніcть 368 кВт (500 к. с.) при 8250 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с - 3,9 с
Максимальна швидкість 318 км/год - 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 12,7 - 12,9
Викиди CO2, г/км 288 г/км - 290 г/км
911 GT2 RS
Потужніcть 515 кВт (700 к. с.) при 7000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,8 с
Максимальна швидкість 340 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 11,8
Викиди CO2, г/км 269 г/км

Завершення тестової програми 2013 для LMP1. Прем'єра Марка Вебера

Штутгарт. Компанія Porsche завершила свою тестову програму 2013 року для нового гоночного автомобіля LMP1. Свої останні тестові заїзди в цьому році Porsche LMP1 провів на гоночній трасі Autódromo Internacional do Algarve поблизу міста Портімао, Португалія. На початку 2014 року тестові заїзди будуть продовжені. У квітні 2014 року два гоночних автомобіля LMP1 компанії Porsche AG вийдуть на старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість серед спортивних автомобілів (WEC), головною подією сезону якого стане 24-годинна гонка в Ле-Мані. 
Згідно з регламентом чемпіонату WEC прототипи Ле-Мана «старшого» класу (LMP1) повинні комплектуватися гібридним приводом. Розробка абсолютно нового гоночного автомобіля LMP1 з максимально ефективним і в той же час потужним гібридним приводом поставила перед інженерами Porsche складні завдання, що вимагають неординарних рішень. Так, в гоночному автомобілі була встановлена гібридна система, що складається з чотирициліндрового бензинового двигуна з системою безпосереднього упорскування і дві системи для рекуперації енергії. Отримана за допомогою цих систем енергія заряджає батарею, яку гонщик може використовувати для того, щоб потужний електродвигун міг забезпечити додатковий крутний момент передній осі. Регламент WEC обмежує кількість бензину, що витрачається при проходженні кола, а також кількість електроенергії, яка використовується для забезпечення необхідної підтримки бензиновому двигуну. Розробка такого високоефективного приводу, без сумніву, дасть позитивні імпульси розробкам серійних автомобілів Porsche.
На трасі Autódromo Internacional do Algarve вперше у гоночний автомобіль Porsche LMP1 зміг сісти Марк Вебер. На це було отримано згоду «стайні» команди Red Bull Racing Формули-1, незважаючи на діючий контракт з австралійцем. З 1 січня 2014 року Марк Вебер стане офіційним заводським гонщиком Porsche і посилить в Портімао команду, до якої вже входять пілоти Тімо Бернхард, Ромен Дюма і Ніл Яні. У Портімао Марк Вебер сказав наступне: «Перший день моєї участі в цьому чудовому проекті став для мене великою подією. Хотілось би висловити команді Red Bull Racing подяку за те, що вона дозволила мені вже зараз сісти в цей автомобіль. Це великий і важливий крок для нас всіх. Так я зможу швидше інтегруватися в команду і взяти участь в подальших розробках гоночного автомобіля LMP1. Попереду у нас великі завдання, вирішення яких вимагає наполегливої праці. У цьому я аніскільки не сумніваюся». Великодушність австрійської команди Формули-1 не зміг не оцінити і керівник команди Porsche LMP1 Фрітц Енцінгер: «Я радий бачити Марка в нашій команді вже зараз. Red Bull Racing дуже допомогла нам у цьому!».
У завершальних тестових заїздах 2013 року в Португалії команда випробовувала, насамперед, ходову частину і шини разом зі своїм партнером - компанією Michelin. До цього вона форсувала розробки нового спортивного автомобіля на міжнародних гоночних трасах Маньї-Кур (Франція), Монца (Італія) і Поль Рікар (Франція), а також на європейській трасі Лаузітц в Німеччині. Енцінгер: «З моменту перших виїздів абсолютно нового автомобіля в червні по сьогоднішній день ми добилися великого прогресу. Для нас був важливий кожен пройдений кілометр, який давав нам нову інформацію для продовження розробок. При цьому команда виконала надзвичайно важку роботу, за яку я хочу їй висловити мою щиру подяку. У 2014 році нам теж доведеться чимало попрацювати. До початку сезону в середині квітня у Сільверстоуні нам належить ще багато зробити». 
Член правління компанії Porsche AG Вольфганг Хатц, який відповідає за дослідно-конструкторські роботи, додає: «Ми знали, що повернення у вищий клас чемпіонату з перегонів на витривалість після 16-річної перерви буде нелегким. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб зробити гоночний автомобіль Porsche LMP1 конкурентоспроможним. На сьогоднішній 

Штутгарт. Компанія Porsche завершила свою тестову програму 2013 року для нового гоночного автомобіля LMP1. Свої останні тестові заїзди в цьому році Porsche LMP1 провів на гоночній трасі Autódromo Internacional do Algarve поблизу міста Портімао, Португалія. На початку 2014 року тестові заїзди будуть продовжені. У квітні 2014 року два гоночних автомобіля LMP1 компанії Porsche AG вийдуть на старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість серед спортивних автомобілів (WEC), головною подією сезону якого стане 24-годинна гонка в Ле-Мані. 

Згідно з регламентом чемпіонату WEC прототипи Ле-Мана «старшого» класу (LMP1) повинні комплектуватися гібридним приводом. Розробка абсолютно нового гоночного автомобіля LMP1 з максимально ефективним і в той же час потужним гібридним приводом поставила перед інженерами Porsche складні завдання, що вимагають неординарних рішень. Так, в гоночному автомобілі була встановлена гібридна система, що складається з чотирициліндрового бензинового двигуна з системою безпосереднього упорскування і дві системи для рекуперації енергії. Отримана за допомогою цих систем енергія заряджає батарею, яку гонщик може використовувати для того, щоб потужний електродвигун міг забезпечити додатковий крутний момент передній осі. Регламент WEC обмежує кількість бензину, що витрачається при проходженні кола, а також кількість електроенергії, яка використовується для забезпечення необхідної підтримки бензиновому двигуну. Розробка такого високоефективного приводу, без сумніву, дасть позитивні імпульси розробкам серійних автомобілів Porsche.На трасі Autódromo Internacional do Algarve вперше у гоночний автомобіль Porsche LMP1 зміг сісти Марк Вебер. На це було отримано згоду «стайні» команди Red Bull Racing Формули-1, незважаючи на діючий контракт з австралійцем. З 1 січня 2014 року Марк Вебер стане офіційним заводським гонщиком Porsche і посилить в Портімао команду, до якої вже входять пілоти Тімо Бернхард, Ромен Дюма і Ніл Яні. У Портімао Марк Вебер сказав наступне: «Перший день моєї участі в цьому чудовому проекті став для мене великою подією. Хотілось би висловити команді Red Bull Racing подяку за те, що вона дозволила мені вже зараз сісти в цей автомобіль. Це великий і важливий крок для нас всіх. Так я зможу швидше інтегруватися в команду і взяти участь в подальших розробках гоночного автомобіля LMP1. Попереду у нас великі завдання, вирішення яких вимагає наполегливої праці. У цьому я аніскільки не сумніваюся». Великодушність австрійської команди Формули-1 не зміг не оцінити і керівник команди Porsche LMP1 Фрітц Енцінгер: «Я радий бачити Марка в нашій команді вже зараз. Red Bull Racing дуже допомогла нам у цьому!».У завершальних тестових заїздах 2013 року в Португалії команда випробовувала, насамперед, ходову частину і шини разом зі своїм партнером - компанією Michelin. До цього вона форсувала розробки нового спортивного автомобіля на міжнародних гоночних трасах Маньї-Кур (Франція), Монца (Італія) і Поль Рікар (Франція), а також на європейській трасі Лаузітц в Німеччині. Енцінгер: «З моменту перших виїздів абсолютно нового автомобіля в червні по сьогоднішній день ми добилися великого прогресу. Для нас був важливий кожен пройдений кілометр, який давав нам нову інформацію для продовження розробок.

При цьому команда виконала надзвичайно важку роботу, за яку я хочу їй висловити мою щиру подяку. У 2014 році нам теж доведеться чимало попрацювати. До початку сезону в середині квітня у Сільверстоуні нам належить ще багато зробити». Член правління компанії Porsche AG Вольфганг Хатц, який відповідає за дослідно-конструкторські роботи, додає: «Ми знали, що повернення у вищий клас чемпіонату з перегонів на витривалість після 16-річної перерви буде нелегким. Ми докладаємо максимум зусиль для того, щоб зробити гоночний автомобіль Porsche LMP1 конкурентоспроможним.

На сьогоднішній день інженерами у Вайзаху, гонщиками і всією командою виконана велика робота. У цьому проекті ми використовуємо нові підходи до таких завдань, як розробка, впровадження і застосування перспективних ефективних технологій. Це призведе і до значних вдосконалень гібридної техніки в наших серійних автомобілях. Зрештою користь від цього отримають, передусім, наші клієнти».

Отримати інформацію про підготовку команди LMP1 до чемпіонату WEC і до 24-годинних перегонів у Ле-Мані можна в Інтернеті за адресою www.porsche.com/mission2014. Відвідувачів сторінки очікують цікаві знімки, фільми, а також мультимедійна подорож історією автоспорту Porsche.