Головна навігація
Меню

Музей Porsche привітав двохмільйонного відвідувача

Штутгарт. В ювілейний для моделі Porsche 911 рік музей компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG у Штутгарті, Німеччина, привітав свого двохмільйонного відвідувача. «Ми раді встановити цей рекорд ще до Різдва», - коментує Ахім Стейскаль, директор музею. Впродовж другої половини року сама лише виставка «50 років 911» привабила понад 200 000 відвідувачів з усього світу до Цуффенгаузена. Зростаюча впродовж останніх чотирьох років відвідуваність музею свідчить про його успіх: у 2009 році, коли музей було відкрито, до нього завітало понад 500 000 відвідувачів. А вже в червні 2011 року музей Porsche зустрічав мільйонного гостя. «Понад 35% наших відвідувачів приїздять з-за кордону», - пояснює Ахім Стейскаль. 
Використовуючи 5600 м3 виставкового простору, музей Porsche виконує одне з ключових завдань – презентувати багату інформацію про історію та сучасність Porsche як компанії. Однак виробник спортивних автомобілів також святкує річниці бренду та влаштовує кілька разів на рік спеціальні експозиції – так, наприклад, на даний момент діє виставка «60 років спортивних суперкарів». Крім того, з кожним роком Porsche надсилає все більше своїх класичних автомобілів для участі в історичних заходах по всьому світу, де вони виступають фактично «музеєм на колесах». Лише у цьому році автомобілі музею були задіяні в понад 250 заходах в 11 країнах, таких як Китай, Росія, Японія, США, Австралія тощо. 
У різдвяний період і до святкування своєї п’ятої річниці 31 січня 2014 року музей продовжив робочий час. Подробиці щодо експозиції та умов відвідування можна знайти на сайті www.porsche.com/museum.

Штутгарт. В ювілейний для моделі Porsche 911 рік музей компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG у Штутгарті, Німеччина, привітав свого двохмільйонного відвідувача. «Ми раді встановити цей рекорд ще до Різдва», - коментує Ахім Стейскаль, директор музею. Впродовж другої половини року сама лише виставка «50 років 911» привабила понад 200 000 відвідувачів з усього світу до Цуффенгаузена. Зростаюча впродовж останніх чотирьох років відвідуваність музею свідчить про його успіх: у 2009 році, коли музей було відкрито, до нього завітало понад 500 000 відвідувачів. А вже в червні 2011 року музей Porsche зустрічав мільйонного гостя.

«Понад 35% наших відвідувачів приїздять з-за кордону», - пояснює Ахім Стейскаль. Використовуючи 5600 м3 виставкового простору, музей Porsche виконує одне з ключових завдань – презентувати багату інформацію про історію та сучасність Porsche як компанії. Однак виробник спортивних автомобілів також святкує річниці бренду та влаштовує кілька разів на рік спеціальні експозиції – так, наприклад, на даний момент діє виставка «60 років спортивних суперкарів». Крім того, з кожним роком Porsche надсилає все більше своїх класичних автомобілів для участі в історичних заходах по всьому світу, де вони виступають фактично «музеєм на колесах». Лише у цьому році автомобілі музею були задіяні в понад 250 заходах в 11 країнах, таких як Китай, Росія, Японія, США, Австралія тощо. 

У різдвяний період і до святкування своєї п’ятої річниці 31 січня 2014 року музей продовжив робочий час. Подробиці щодо експозиції та умов відвідування можна знайти на сайті www.porsche.com/museum.