Головна навігація
Меню

Прес-релізи

На старті в Ле-Мані команда Porsche буде представлена чотирма автомобілями

Штутгарт. На старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість (WEC) і 24-годинної гонки в Ле-Мані вийдуть чотири автомобілі команди Porsche. 13 лютого 2014 року в Парижі організатор гонки в Ле-Мані - автомобільний клуб Automobile Club de I'Ouest (ACO) - оприлюднив список 56 автомобілів, допущених до 82 класичної гонки на довгу дистанцію, яка відбудеться 14-15 червня 2014 року. Компанія Porsche заявила на участь в перегонах свою нову заводську команду «Porsche Team», яка виступить у вищій категорії прототипів Ле-Мана (LMP1) на двох автомобілях 919 Hybrid. Ці інноваційні гібридні гоночні автомобілі отримали номери 14 і 20. Заводська команда, яка виступатиме на двох 911 RSR в класі GTE, отримала назву «Porsche Team Manthey». Автомобілі цієї команди, які зайняли перші два місця в минулому році, отримали номери 91 і 92. 
Два прототипи Ле-Мана у восьми перегонах чемпіонату WEC, в тому числі і в 24-годинних перегонах, будуть пілотувати заводські гонщики Porsche Тімо Бернхард (стартовий номер 20) і Роман Дюма (стартовий номер 14). Таким чином, кожен з двох 919 Hybrid поведе один переможець Ле-Мана в загальному заліку: Бернхард (Німеччина) і Дюма (Франція) здобули цю спільну перемогу в 2010 році, виступаючи за Audi. Що стосується чотирьох інших заводських гонщиків LMP Porsche, зокрема Брендона Хартлі (Нова Зеландія), Ніла Яні (Швейцарія), Марка Ліба (Німеччина) і Марка Вебера (Австралія), які візьмуть участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA 2014 року, змінюючи один одного за кермом, то тут ще остаточного рішення не прийнято. 
Директор команди Андреас Зайдль заявив у Парижі: «Рішення про те, що ці два пілоти, які володіють специфічним досвідом участі в перегонах на довгі дистанції і в Ле-Мані, поведуть різні автомобілі, було очевидним. Підтвердження наших стартових місць є ще однією віхою на нашому шляху в Ле-Ман. Ми з великим інтересом чекаємо першої зустрічі з конкурентами на офіційному тесті в Поль Рікарі в кінці березня і, звичайно ж, початку сезону WEC в квітні в Сільверстоуні». 
919 Hybrid був розроблений за новим регламентом ефективності, який поширюється на королівський клас прототипів Ле-Мана. Він оснащений складним гібридним приводом, до складу якого входять двигун внутрішнього згоряння V4 з невеликим об'ємом та нагнітачем, електродвигун на передній осі і дві системи, що забезпечують повернення енергії. 
У категорії GTE-pro команда «Porsche Team Manthey» на двох 911 RSR знову вступить у боротьбу із заводськими командами Aston Martin, Corvette, Ferrari і SRT Viper. Для цього дуже багато деталей гоночних автомобілів GT з Вайзаха були повністю перероблені. Це було зроблено ще до останніх перегонів сезону 2013 року. Модифікована аеродинаміка передньої частини, більш широке антикрило і адаптована кінематика ходової частини забезпечують поліпшену збалансованість і керованість автомобіля в граничних режимах. «Перші два місця в сезоні 2013 переконливо свідчать про те, що 911 RSR може показати відмінні результати в перегонах на довгі дистанції», - говорить керівник спортивного відділення компанії Porsche Хартмут Крістен. - «У 24-годинних перегонах в Дайтоні - класичній гонці на довгу дистанцію - на вдосконаленому варіанті 911 RSR ми знову змогли перемогти. Безсумнівно, це хороший знак для Ле-Мана 2014».

Штутгарт. На старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість (WEC) і 24-годинної гонки в Ле-Мані вийдуть чотири автомобілі команди Porsche. 13 лютого 2014 року в Парижі організатор гонки в Ле-Мані - автомобільний клуб Automobile Club de I'Ouest (ACO) - оприлюднив список 56 автомобілів, допущених до 82 класичної гонки на довгу дистанцію, яка відбудеться 14-15 червня 2014 року. Компанія Porsche заявила на участь в перегонах свою нову заводську команду «Porsche Team», яка виступить у вищій категорії прототипів Ле-Мана (LMP1) на двох автомобілях 919 Hybrid. Ці інноваційні гібридні гоночні автомобілі отримали номери 14 і 20.Заводська команда, яка виступатиме на двох 911 RSR в класі GTE, отримала назву «Porsche Team Manthey». Автомобілі цієї команди, які зайняли перші два місця в минулому році, отримали номери 91 і 92. Два прототипи Ле-Мана у восьми перегонах чемпіонату WEC, в тому числі і в 24-годинних перегонах, будуть пілотувати заводські гонщики Porsche Тімо Бернхард (стартовий номер 20) і Роман Дюма (стартовий номер 14). Таким чином, кожен з двох 919 Hybrid поведе один переможець Ле-Мана в загальному заліку: Бернхард (Німеччина) і Дюма (Франція) здобули цю спільну перемогу в 2010 році, виступаючи за Audi. Що стосується чотирьох інших заводських гонщиків LMP Porsche, зокрема Брендона Хартлі (Нова Зеландія), Ніла Яні (Швейцарія), Марка Ліба (Німеччина) і Марка Вебера (Австралія), які візьмуть участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA 2014 року, змінюючи один одного за кермом, то тут ще остаточного рішення не прийнято. 

Директор команди Андреас Зайдль заявив у Парижі: «Рішення про те, що ці два пілоти, які володіють специфічним досвідом участі в перегонах на довгі дистанції і в Ле-Мані, поведуть різні автомобілі, було очевидним. Підтвердження наших стартових місць є ще однією віхою на нашому шляху в Ле-Ман. Ми з великим інтересом чекаємо першої зустрічі з конкурентами на офіційному тесті в Поль Рікарі в кінці березня і, звичайно ж, початку сезону WEC в квітні в Сільверстоуні». 

919 Hybrid був розроблений за новим регламентом ефективності, який поширюється на королівський клас прототипів Ле-Мана. Він оснащений складним гібридним приводом, до складу якого входять двигун внутрішнього згоряння V4 з невеликим об'ємом та нагнітачем, електродвигун на передній осі і дві системи, що забезпечують повернення енергії. У категорії GTE-pro команда «Porsche Team Manthey» на двох 911 RSR знову вступить у боротьбу із заводськими командами Aston Martin, Corvette, Ferrari і SRT Viper. Для цього дуже багато деталей гоночних автомобілів GT з Вайзаха були повністю перероблені. Це було зроблено ще до останніх перегонів сезону 2013 року.

Модифікована аеродинаміка передньої частини, більш широке антикрило і адаптована кінематика ходової частини забезпечують поліпшену збалансованість і керованість автомобіля в граничних режимах. «Перші два місця в сезоні 2013 переконливо свідчать про те, що 911 RSR може показати відмінні результати в перегонах на довгі дистанції», - говорить керівник спортивного відділення компанії Porsche Хартмут Крістен. - «У 24-годинних перегонах в Дайтоні - класичній гонці на довгу дистанцію - на вдосконаленому варіанті 911 RSR ми знову змогли перемогти. Безсумнівно, це хороший знак для Ле-Мана 2014».

18.02.2014