Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

На старті в Ле-Мані команда Porsche буде представлена чотирма автомобілями

Штутгарт. На старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість (WEC) і 24-годинної гонки в Ле-Мані вийдуть чотири автомобілі команди Porsche. 13 лютого 2014 року в Парижі організатор гонки в Ле-Мані - автомобільний клуб Automobile Club de I'Ouest (ACO) - оприлюднив список 56 автомобілів, допущених до 82 класичної гонки на довгу дистанцію, яка відбудеться 14-15 червня 2014 року. Компанія Porsche заявила на участь в перегонах свою нову заводську команду «Porsche Team», яка виступить у вищій категорії прототипів Ле-Мана (LMP1) на двох автомобілях 919 Hybrid. Ці інноваційні гібридні гоночні автомобілі отримали номери 14 і 20. Заводська команда, яка виступатиме на двох 911 RSR в класі GTE, отримала назву «Porsche Team Manthey». Автомобілі цієї команди, які зайняли перші два місця в минулому році, отримали номери 91 і 92. 
Два прототипи Ле-Мана у восьми перегонах чемпіонату WEC, в тому числі і в 24-годинних перегонах, будуть пілотувати заводські гонщики Porsche Тімо Бернхард (стартовий номер 20) і Роман Дюма (стартовий номер 14). Таким чином, кожен з двох 919 Hybrid поведе один переможець Ле-Мана в загальному заліку: Бернхард (Німеччина) і Дюма (Франція) здобули цю спільну перемогу в 2010 році, виступаючи за Audi. Що стосується чотирьох інших заводських гонщиків LMP Porsche, зокрема Брендона Хартлі (Нова Зеландія), Ніла Яні (Швейцарія), Марка Ліба (Німеччина) і Марка Вебера (Австралія), які візьмуть участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA 2014 року, змінюючи один одного за кермом, то тут ще остаточного рішення не прийнято. 
Директор команди Андреас Зайдль заявив у Парижі: «Рішення про те, що ці два пілоти, які володіють специфічним досвідом участі в перегонах на довгі дистанції і в Ле-Мані, поведуть різні автомобілі, було очевидним. Підтвердження наших стартових місць є ще однією віхою на нашому шляху в Ле-Ман. Ми з великим інтересом чекаємо першої зустрічі з конкурентами на офіційному тесті в Поль Рікарі в кінці березня і, звичайно ж, початку сезону WEC в квітні в Сільверстоуні». 
919 Hybrid був розроблений за новим регламентом ефективності, який поширюється на королівський клас прототипів Ле-Мана. Він оснащений складним гібридним приводом, до складу якого входять двигун внутрішнього згоряння V4 з невеликим об'ємом та нагнітачем, електродвигун на передній осі і дві системи, що забезпечують повернення енергії. 
У категорії GTE-pro команда «Porsche Team Manthey» на двох 911 RSR знову вступить у боротьбу із заводськими командами Aston Martin, Corvette, Ferrari і SRT Viper. Для цього дуже багато деталей гоночних автомобілів GT з Вайзаха були повністю перероблені. Це було зроблено ще до останніх перегонів сезону 2013 року. Модифікована аеродинаміка передньої частини, більш широке антикрило і адаптована кінематика ходової частини забезпечують поліпшену збалансованість і керованість автомобіля в граничних режимах. «Перші два місця в сезоні 2013 переконливо свідчать про те, що 911 RSR може показати відмінні результати в перегонах на довгі дистанції», - говорить керівник спортивного відділення компанії Porsche Хартмут Крістен. - «У 24-годинних перегонах в Дайтоні - класичній гонці на довгу дистанцію - на вдосконаленому варіанті 911 RSR ми знову змогли перемогти. Безсумнівно, це хороший знак для Ле-Мана 2014».

Штутгарт. На старт чемпіонату світу з перегонів на витривалість (WEC) і 24-годинної гонки в Ле-Мані вийдуть чотири автомобілі команди Porsche. 13 лютого 2014 року в Парижі організатор гонки в Ле-Мані - автомобільний клуб Automobile Club de I'Ouest (ACO) - оприлюднив список 56 автомобілів, допущених до 82 класичної гонки на довгу дистанцію, яка відбудеться 14-15 червня 2014 року. Компанія Porsche заявила на участь в перегонах свою нову заводську команду «Porsche Team», яка виступить у вищій категорії прототипів Ле-Мана (LMP1) на двох автомобілях 919 Hybrid. Ці інноваційні гібридні гоночні автомобілі отримали номери 14 і 20.Заводська команда, яка виступатиме на двох 911 RSR в класі GTE, отримала назву «Porsche Team Manthey». Автомобілі цієї команди, які зайняли перші два місця в минулому році, отримали номери 91 і 92. Два прототипи Ле-Мана у восьми перегонах чемпіонату WEC, в тому числі і в 24-годинних перегонах, будуть пілотувати заводські гонщики Porsche Тімо Бернхард (стартовий номер 20) і Роман Дюма (стартовий номер 14). Таким чином, кожен з двох 919 Hybrid поведе один переможець Ле-Мана в загальному заліку: Бернхард (Німеччина) і Дюма (Франція) здобули цю спільну перемогу в 2010 році, виступаючи за Audi. Що стосується чотирьох інших заводських гонщиків LMP Porsche, зокрема Брендона Хартлі (Нова Зеландія), Ніла Яні (Швейцарія), Марка Ліба (Німеччина) і Марка Вебера (Австралія), які візьмуть участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA 2014 року, змінюючи один одного за кермом, то тут ще остаточного рішення не прийнято. 

Директор команди Андреас Зайдль заявив у Парижі: «Рішення про те, що ці два пілоти, які володіють специфічним досвідом участі в перегонах на довгі дистанції і в Ле-Мані, поведуть різні автомобілі, було очевидним. Підтвердження наших стартових місць є ще однією віхою на нашому шляху в Ле-Ман. Ми з великим інтересом чекаємо першої зустрічі з конкурентами на офіційному тесті в Поль Рікарі в кінці березня і, звичайно ж, початку сезону WEC в квітні в Сільверстоуні». 

919 Hybrid був розроблений за новим регламентом ефективності, який поширюється на королівський клас прототипів Ле-Мана. Він оснащений складним гібридним приводом, до складу якого входять двигун внутрішнього згоряння V4 з невеликим об'ємом та нагнітачем, електродвигун на передній осі і дві системи, що забезпечують повернення енергії. У категорії GTE-pro команда «Porsche Team Manthey» на двох 911 RSR знову вступить у боротьбу із заводськими командами Aston Martin, Corvette, Ferrari і SRT Viper. Для цього дуже багато деталей гоночних автомобілів GT з Вайзаха були повністю перероблені. Це було зроблено ще до останніх перегонів сезону 2013 року.

Модифікована аеродинаміка передньої частини, більш широке антикрило і адаптована кінематика ходової частини забезпечують поліпшену збалансованість і керованість автомобіля в граничних режимах. «Перші два місця в сезоні 2013 переконливо свідчать про те, що 911 RSR може показати відмінні результати в перегонах на довгі дистанції», - говорить керівник спортивного відділення компанії Porsche Хартмут Крістен. - «У 24-годинних перегонах в Дайтоні - класичній гонці на довгу дистанцію - на вдосконаленому варіанті 911 RSR ми знову змогли перемогти. Безсумнівно, це хороший знак для Ле-Мана 2014».

18.02.2014