Головна навігація
Меню

87 800 автомобілів Porsche було поставлено клієнтам у першому півріччі 2014 року

Штутгарт. За перші 6 місяців 2014 року компанія Porsche AG збільшила поставки нових автомобілів клієнтам. З 87 700 проданими по всьому світу автомобілями виробнику спорткарів вдалося перевершити результати аналогічного періоду минулого року майже на 8%. У перші шість місяців 2014 року вагомий внесок у частку продажів зробили моделі нового Porsche Panamera, поставки якого склали 13 500 одиниць, що свідчить про їх збільшення на 28%. Кожен десятий покупець Panamera зробив свій вибір на рахунок інноваційного Panamera S E-Hybrid. 
«Ми можемо впевнено сказати, що результати перших шести місяців 2014 року є успішним для нас, незважаючи на нестабільні економічні умови та досить різки зміни у тенденціях на окремих автомобільних ринках», - заявив доктор Бернхард Майєр, член правління Porsche AG, який відповідає за продаж та маркетинг. «Актуальний модельний ряд надає нам впевнену позицію в умовах нинішнього ринку. Ми маємо амбіційні плани на другу половину року, за рахунок всесвітнього старту продажів нового Macan та інших наших захоплюючих продуктів». 
У першому півріччі 2014 року ситуація на всіх ключових ринках розвивалася дуже позитивно. Надзвичайний результат показав європейський регіон із показником майже у 30 000 проданих автомобілів, що означає зростання обсягів продажу на 14%. Частка продажів на німецькому ринку склала 12 300 нових автомобілів. У США було реалізовано близько 23 000 нових автомобілів – це на 0,8% більше, ніж у першому півріччі 2013 року. Ринок Китаю показав приріст продажів на 8% та досягнув показника у 19 800 реалізованих автомобілів. Левова частка продажів у світі припадає на модельний ряд Cayenne – 37 200 одиниць, з показником у 15 615 автомобілів за ними слідують продажі представників модельного ряду 911-го. 

Штутгарт. За перші 6 місяців 2014 року компанія Porsche AG збільшила поставки нових автомобілів клієнтам. З 87 700 проданими по всьому світу автомобілями виробнику спорткарів вдалося перевершити результати аналогічного періоду минулого року майже на 8%. У перші шість місяців 2014 року вагомий внесок у частку продажів зробили моделі нового Porsche Panamera, поставки якого склали 13 500 одиниць, що свідчить про їх збільшення на 28%. Кожен десятий покупець Panamera зробив свій вибір на рахунок інноваційного Panamera S E-Hybrid. 

«Ми можемо впевнено сказати, що результати перших шести місяців 2014 року є успішним для нас, незважаючи на нестабільні економічні умови та досить різки зміни у тенденціях на окремих автомобільних ринках», - заявив доктор Бернхард Майєр, член правління Porsche AG, який відповідає за продаж та маркетинг. «Актуальний модельний ряд надає нам впевнену позицію в умовах нинішнього ринку. Ми маємо амбіційні плани на другу половину року, за рахунок всесвітнього старту продажів нового Macan та інших наших захоплюючих продуктів». 

У першому півріччі 2014 року ситуація на всіх ключових ринках розвивалася дуже позитивно. Надзвичайний результат показав європейський регіон із показником майже у 30 000 проданих автомобілів, що означає зростання обсягів продажу на 14%. Частка продажів на німецькому ринку склала 12 300 нових автомобілів. У США було реалізовано близько 23 000 нових автомобілів – це на 0,8% більше, ніж у першому півріччі 2013 року. Ринок Китаю показав приріст продажів на 8% та досягнув показника у 19 800 реалізованих автомобілів. Левова частка продажів у світі припадає на модельний ряд Cayenne – 37 200 одиниць, з показником у 15 615 автомобілів за ними слідують продажі представників модельного ряду 911-го.