Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Спортивні авто для чемпіонату світу - 919 Hybrid та 911 RSR. Світова прем’єра Macan S Diesel та європейський дебют 911 Targa

Штутгарт.  На міжнародному автосалоні в Женеві свою світову прем'єру святкує новий Porsche 919 Hybrid, який змагатиметься у 2014 році у світовому чемпіонаті на витривалість (WEC). Окрім  інноваційного гібридного прототипу на автошоу в Женеві представлений Porsche 911 RSR, який так само братиме участь у всіх восьми перегонах серії WEC, серед яких основною подією, безумовно, буде марафон «24 години Ле-Мана». Також вперше в Женеві публіці буде показано Porsche Macan S Diesel. Дебютує в Європі під час виставки і 911 Targa.
Porsche 919 Hybrid. Передові технології для виробництва серійних автомобілів 
Маттіас Мюллер, голова Porsche AG, повідомив: «Вирішальним фактором в розробці прототипу для Ле-Мана були нещодавно розроблені революційні правила перегонів у цьому класі, оскільки вони стосуються ефективності. Перемогу в "24 годинах Ле-Мана" в 2014 р.  здобуде не найшвидший прототип, а автомобіль з найбільшим запасом ходу. І саме в цій площині змагатимуться виробники. Porsche 919 Hybrid – це наша гоночна лабораторія та  найскладніший з технічної точки зору автомобіль, який коли-небудь розроблявся компанією Porsche».
Надзвичайно висока продуктивність Porsche 919 Hybrid є результатом збалансованої загальної концепції. Окремо взяті компоненти утворюють ефективну систему: від двигуна внутрішнього згоряння до системи рекуперації енергії, шасі і ходової частини до аеродинаміки автомобіля та ергономіки салону. У прототипі використано V-подібний бензиновий чотирициліндровий двигун, який одночасно є елементом шасі. Цей носій орієнтованої на майбутнє філософії зменшення робочого об’єму двигуна має  2-літровий двигун, пряме впорскування палива та турбонагнітач, що забезпечує крутний момент до 9000 об./хв. Потужність компактного двигуна становить близько 500 к.с.
Крім того, прототип має дві системи рекуперації енергії. Принципово новою тут є система, яка відновлює теплову енергію з відпрацьованих газів через електричний генератор, що приводиться в дію потоком вихлопних газів. Друга гібридна система функціонує аналогічно 918 Spyder. У ній генератор на передній  осі під час фаз гальмування перетворює кінетичну енергію в електричну. Літій-іонні батареї служать для зберігання рекуперованої енергії. Коли виникає необхідність використання цієї енергії, електродвигун приводить в рух передню вісь, що робить 919 Hybrid тимчасово повнопривідним автомобілем.
Нова команда Porsche в науково-дослідному центрі у м. Вайзах, яка налічує понад 200 співробітників, була створена для розробки і побудови прототипу для Ле-Ману. Фрідріх Ензінгер, керівник підрозділу LMP1, повідомив:. "Протягом двох з половиною років ми побудували інфраструктуру, зібрали нашу команду і поставили цей вельми складний гоночний автомобіль на колеса. Ми дуже поважаємо наших конкурентів, що також мають багатий досвід у перегонах. Наша мета в перший рік змагання проста - закінчити перегони і бути конкурентоспроможними".
У 2014 році в чемпіонаті WEC братимуть участь два екіпажі Porsche. До складу першого екіпажу Porsche 919 Hybrid під стартовим номером 14 увійдуть Ромен Дюма (Франція), Ніл Яні (Швейцарія) і Марк Ліб (Німеччина). Другий екіпаж під стартовим номером 20 складатиметься з Тімо Бернхарда (Німеччина), Брендона Хартлі (Нова Зеландія) і Марка Веббера (Австралія).
Porsche 911 RSR. Легенда серед спортивних автомобілів
Прагнення Porsche до максимально спортивних характеристик і ефективності одночасно знайшли своє втілення в такій рисі бренду, як «Intelligent Performance» - саме цей напис  прикрашає кузови автомобілів 919 Hybrid та 911 RSR. Задньопривідний 911 RSR має 

Штутгарт.  На міжнародному автосалоні в Женеві свою світову прем'єру святкує новий Porsche 919 Hybrid, який змагатиметься у 2014 році у світовому чемпіонаті на витривалість (WEC). Окрім  інноваційного гібридного прототипу на автошоу в Женеві представлений Porsche 911 RSR, який так само братиме участь у всіх восьми перегонах серії WEC, серед яких основною подією, безумовно, буде марафон «24 години Ле-Мана». Також вперше в Женеві публіці буде показано Porsche Macan S Diesel. Дебютує в Європі під час виставки і 911 Targa.


Porsche 919 Hybrid. Передові технології для виробництва серійних автомобілів 

Маттіас Мюллер, голова Porsche AG, повідомив: «Вирішальним фактором в розробці прототипу для Ле-Мана були нещодавно розроблені революційні правила перегонів у цьому класі, оскільки вони стосуються ефективності. Перемогу в "24 годинах Ле-Мана" в 2014 р.  здобуде не найшвидший прототип, а автомобіль з найбільшим запасом ходу. І саме в цій площині змагатимуться виробники. Porsche 919 Hybrid – це наша гоночна лабораторія та  найскладніший з технічної точки зору автомобіль, який коли-небудь розроблявся компанією Porsche».Надзвичайно висока продуктивність Porsche 919 Hybrid є результатом збалансованої загальної концепції. Окремо взяті компоненти утворюють ефективну систему: від двигуна внутрішнього згоряння до системи рекуперації енергії, шасі і ходової частини до аеродинаміки автомобіля та ергономіки салону. У прототипі використано V-подібний бензиновий чотирициліндровий двигун, який одночасно є елементом шасі. Цей носій орієнтованої на майбутнє філософії зменшення робочого об’єму двигуна має  2-літровий двигун, пряме впорскування палива та турбонагнітач, що забезпечує крутний момент до 9000 об./хв. Потужність компактного двигуна становить близько 500 к.с.Крім того, прототип має дві системи рекуперації енергії. Принципово новою тут є система, яка відновлює теплову енергію з відпрацьованих газів через електричний генератор, що приводиться в дію потоком вихлопних газів. Друга гібридна система функціонує аналогічно 918 Spyder. У ній генератор на передній  осі під час фаз гальмування перетворює кінетичну енергію в електричну. Літій-іонні батареї служать для зберігання рекуперованої енергії. Коли виникає необхідність використання цієї енергії, електродвигун приводить в рух передню вісь, що робить 919 Hybrid тимчасово повнопривідним автомобілем.Нова команда Porsche в науково-дослідному центрі у м. Вайзах, яка налічує понад 200 співробітників, була створена для розробки і побудови прототипу для Ле-Ману. Фрідріх Ензінгер, керівник підрозділу LMP1, повідомив:. "Протягом двох з половиною років ми побудували інфраструктуру, зібрали нашу команду і поставили цей вельми складний гоночний автомобіль на колеса. Ми дуже поважаємо наших конкурентів, що також мають багатий досвід у перегонах. Наша мета в перший рік змагання проста - закінчити перегони і бути конкурентоспроможними".У 2014 році в чемпіонаті WEC братимуть участь два екіпажі Porsche. До складу першого екіпажу Porsche 919 Hybrid під стартовим номером 14 увійдуть Ромен Дюма (Франція), Ніл Яні (Швейцарія) і Марк Ліб (Німеччина). Другий екіпаж під стартовим номером 20 складатиметься з Тімо Бернхарда (Німеччина), Брендона Хартлі (Нова Зеландія) і Марка Веббера (Австралія).


Porsche 911 RSR. Легенда серед спортивних автомобілів

Прагнення Porsche до максимально спортивних характеристик і ефективності одночасно знайшли своє втілення в такій рисі бренду, як «Intelligent Performance» - саме цей напис  прикрашає кузови автомобілів 919 Hybrid та 911 RSR. Задньопривідний 911 RSR має полегшений дизайн та аеродинамічні форми. Ці дві риси призвели не лише до кращого результату на колі, а й до зниження витрат палива.

911 RSR, що має 470 к.с., був вперше представлений в 2013 році. Минулого року автомобіль посів перше та друге місце у своєму класі в перегонах «24 години Ле-Мана», а в січні 2014 Porsche відсвяткував перемогу у класі в 24-годинних перегонах в Дайтоні. Друга заводська команда Porsche під назвою Manthey Porsche братиме участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість, які починаються у квітні, на двох автомобілях 911 RSR. Пілоти Йорг Бергмайстер (Німеччина), Марко Хольцер (Німеччина), Фредерік Маковєцкі (Франція) і Патрик Піле (Франція) змагатимуться у семи перегонах, кожні з яких триватимуть 6 годин. Річард Літц (Австрія) і Нік Танді (Великобританія) приєднаються до них під час марафону в Ле-Мані.

Хартмут Крістен, керівник підрозділу Motorsports, який також відповідає за Porsche GT Motorsport і всі спортивні програми для клієнтів, коментує: «Porsche розпочинає 2014 рік з найбільш масштабної спортивної програми в історії компанії: зараз ми маємо 20 заводських пілотів. Ми також вперше практикуємо передачу моделі RSR безпосередньо клієнтам».

Без сумніву, найвідомішим міжнародним пілотом є американський актор Патрік Демпсі з команди Dempsey Racing Proton. Він буде на стартовій лінії Ле-Мана цього року втретє.

Porsche Macan S Diesel – лідер у спринті та ефективності

Ще один Porsche святкує свою світову прем'єру в Женеві, будучи прикладом вдалого поєднання ефективності та динамічних характеристик. Macan S Diesel має трилітровий турбодвигун потужністю 258 к.с. (190 кВт), що робить його найбільш економічною версією серед спортивних компактних позашляховиків. Прискорення з нуля до 100 км/год. займає 6,1 с. а витрати дизельного палива при цьому складають 6,1 л. на 100 км. Ці цифри красномовно свідчать про спортивний потенціал Macan S Diesel, в той же час роблять його справжнім спортивним автомобілем для поїздок на довгі дистанції.

Porsche 911 Targa - інноваційна версія класичного авто

Новий 911 Targa вперше буде представлений на європейському автосалоні після світової прем’єри в  Детройті у січні цього року. Так само, як і класичне авто 1965 року, нова модель оснащена характерною дугою та рухомою секцією даху над передніми сидіннями. Нині для видовищного відкриття сегментів даху достатньо лише натиснути кнопку, що теж є технологічним  досягненням.

11.03.2014