Головна навігація

Прес-релізи

Ще більш економічний і динамічний - новий Porsche Cayenne!

Штуттгарт. «Загострені» риси дизайну, підвищена паливна економічність і розширене серійне оснащення – ось основні моменти, які відрізняють новий Porsche Cayenne. Як справжній спортивний автомобіль серед моделей класу преміальних Sport Utility Vehicle (SUV), він, крім п'яти посадочних місць і широкого високоякісного оснащення, пропонує ще й простір для приголомшливого задоволення від водіння. З високою потужністю двигуна. І типовим ДНК Porsche.

Нове покоління Cayenne спочатку надійде на ринок у п'яти варіантах: Cayenne S, Cayenne Turbo, Cayenne Diesel, Cayenne S Diesel і - в якості світової прем'єри - Cayenne S E-Hybrid, перший плагін-гібрид в сегменті преміальних SUV. Компанія Porsche є єдиним у світі автовиробником, який випускає три плагін-гібридних моделі - Porsche Cayenne S E-Hybrid, Panamera S E-Hybrid і 918 Spyder. При поліпшених динамічних показниках усі варіанти двигунів Cayenne мають знижену витрату палива порівняно з відповідною попередньою моделлю. Новинкою тут є 3,6-літровий бітурбований двигун V6 для моделі Cayenne S, повністю розроблений фахівцями Porsche.

Cayenne уособлює унікальну історію успіху Porsche. У 2002 році компанія Porsche представила перше покоління Cayenne. З його появою ідея спортивного автомобіля в сегменті SUV стає реальністю - і він з самого початку задає високі стандарти. Обсяг продажів Cayenne перевищив усі очікування: з конвеєра зійшло понад 276 000 автомобілів першого покоління (з 2002 по 2010 рік), число Porsche Cayenne другого покоління, представленого компанією в 2010 році, на даний момент вже склало більше 303 000 екземплярів. Таким чином, Cayenne не лше забезпечує зростання прибутку Porsche, але й гарантує міцний економічний фундамент для інвестицій у майбутні покоління спортивних автомобілів.

«Загострені» риси дизайну кузова

Саме останнє виконання Cayenne отримало ще більш «загострені» риси дизайну з точно окресленими лініями і рельєфними виступами, що створюють світлотіньові переходи. Повністю оновлені передній бампер, передні крила і капот. Також новинкою є бічні накладки: ці повітряні "плавники" справа і зліва на передньому облицюванні кузова спрямовують повітря на інтеркулери й до того ж слугують ефектними візуальними акцентами.

Біксенонові головні фари з характерними для Porsche ходовими вогнями денного світла у вигляді чотирьох світлодіодів, що входять до серійної комплектацію базової S-моделі, дозволяють з першого погляду однозначно ідентифікувати новий Cayenne як представника бренду Porsche. Заявку на більш високий потужнісний потенціал топ-моделі Cayenne Turbo підкреслюють серійні світлодіодні головні фари з системою динамічного освітлення Porsche Dynamic Light System (PDLS).

Задня частина кузова нового Cayenne також зазнала ґрунтовної переробки: задні ліхтарі тепер мають тривимірний дизайн, при цьому стоп-сигнали - аналогічно до передніх світлодіодних вогнів денного світла - виконані у вигляді чотирьох окремих світлових елементів. Виїмка під номерний знак, планка-ручка для відкривання кришки багажника і підсвічування номерного знака тепер більш елегантно інтегровані в кришку багажника. В цілому дизайнери Porsche по-новому згрупували горизонтальні лінії в задній частині кузова, тим самим додатково підкресливши впевнене положення автомобіля на дорозі. Вихлопні патрубки в новому дизайні тепер вбудовані в нижню частину заднього бампера. Автоматичний привід кришки багажника входить до серійної комплектації.

В оформленні салону велику увагу було приділено місцю водія - воно серійно оснащений новим багатофункціональним спортивним рульовим колесом з пелюстками перемикання передач, зовнішній дизайн і функції якого аналогічні до рульового колеса 918 Spyder. Відразу ж помітно і більш комфортабельні задні сидіння, які на замовлення можна оснастити ще й вентиляцією сидінь.

Підвищена економічність

Підвищення потужності й крутного моменту при одночасному зниженні показників витрати палива - для Porsche в цьому немає жодного протиріччя, це можливо завдяки ряду окремих конструктивних заходів на приводі і трансмісії в цілому. Так, наприклад, всі нові моделі Cayenne завдяки функції руху накатом, вдосконаленій функції автоматичного виключення і перезапуску двигуна Auto Start Stop і оптимізованій системі управління терморежимом охолоджуючого контуру витрачають значно менше палива. Вперше на моделях Cayenne використовуються активні повітряні заслінки. Вони розташовуються позаду центрального повітрозабірника і регулюються системою управління двигуна. Повітряні заслінки відкриваються або закриваються залежно від ситуації руху і потреби в охолодженні і регулюють тим самим кількість охолоджуючого повітря. При закритому стані заслінок поліпшується аеродинаміка, зменшується опір повітря і таким чином знижується витрата палива.

Модель Cayenne S E-Hybrid - перший плагін-гібрид у сегменті преміальних SUV. Технічний прогрес порівняно з колишньою моделлю Cayenne S Hybrid величезний: автомобіль оснащений літій-іонною тягової батареєю ємністю 10,8 кВтг, яка, залежно від стилю водіння і рельєфу місцевості, дозволяє проїхати, рухаючись тільки на електротязі, відстань від 18 до 36 кілометрів. Потужність електродвигуна була збільшена більш ніж двічі: з 47 к.с. (34 кВт) до 95 к.с. (70 кВт). Середня витрата палива моделі становить 3,4 л/100 км p (викид CO2 79 г/км). Сумарна потужність трилітрового двигуна V6 із компресорним наддувом (333 л.с./245 кВт) та електродвигуна (95 л.с./70 кВт) в комбінованому режимі роботи становить 416 к.с. (306 кВт). Ці показники забезпечують автомобілю динаміку на рівні спорткара: час розгону з 0 до 100 км/год за 5,9 секунди і максимальну швидкість 243 км/год. Максимальна швидкість при русі на електротязі складає 125 км/год. Тягова батарея може заряджатися від електричної мережі або під час руху автомобіля. Використовуючи серійний сервіс Porsche Car Connect, водій може отримувати через свій смартфон важливу для нього інформацію щодо автомобіля.

Традиції гібридних автомобілів Porsche сходять до 1899 року і до Lohner-Porsche - перший у світі автомобіля з електричним приводом від акумуляторної батареї і з двигуном внутрішнього згоряння, сконструйованого Фердинандом Порше. У сучасному модельному ряді нову планку стандартів встановлює Panamera S E-Hybrid - перший у світі плагін-гібридний автомобіль преміям-класу. І ось тепер Cayenne S E-Hybrid вводить цю прогресивну технологію в сегмент преміальних SUV. З 918 Spyder високопотужний гібридний привід використовується в класі суперспорткарів. Одночасно прикладом трансферу технологій з автоспорту в серійне виробництво є 919 Hybrid, в якому гібридна техніка приводу доводиться до найвищого на даний момент рівня і випробовується на гоночному треку для наступного використання в серійних автомобілях.

Новий 3,6-літровий двигун V6 битурбо для моделі Cayenne S, конструкція якого повністю розроблена фахівцями Porsche, є ще одним показовим прикладом того, як зниження об'єму двигуна шляхом зменшення робочого об'єму і кількості циліндрів здійснюється анітрохи не на шкоду його основним перевагам. Середня витрата палива нового двигуна в циклі NEDC становить 9,5 - 9,8 л/100 км (викид CO2 223-229 г/км), що на літр менше, ніж у попереднього V8. Бітурбірованний V6 видає максимальну потужність 420 к.с. та показує перевагу у 20 л.с. Літрова потужність зросла на 40 відсотків - з 83 к.с. на літр робочого об'єму до 117 к.с. (86 кВт). У комплектації з серійною восьмиступінчастою коробкою передач Tiptronic S модель Cayenne S розганяється з місця до 100 км/год всього за 5,5 секунди (або ж за 5,4 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono) - це на 0,4 секунди швидше, ніж попередня модель. Максимальна швидкість становить 259 км/год.

Високі показники потужності, більш стрімкий розгін і впевнені ходові якості відрізняють модель Cayenne Turbo. Робочий об'єм у 4,8 літри, вісім циліндрів і подвійний турбонаддув (битурбо) забезпечують Cayenne Turbo потужність 520 к.с. В результаті автомобіль розганяється з 0 до 100 км/год всього за 4,5 секунди (або за 4,4 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono). Максимальна швидкість становить 279 км/год, при цьому середня витрата палива дорівнює 11,2 - 11,5 л/100 км.

Дизельні версії Cayenne поєднують у собі спортивність та високу паливну економічність. Так, трилітровий двигун V6 моделі Cayenne Diesel розвиває 262 к.с. при цьому витрата палива складає 6,6 - 6,8 л/100 км, а викид CO2 фіксується на вірні 173-179 г/км, підпадає під вимоги екологічного стандарту Євро-6. Cayenne Diesel розганяється до 100 км/год за 7,3 секунди (або за 7,2 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono) і досягає максимальної швидкості 221 км/год. 4,2-літровий дизельний двигун V8 моделі Cayenne S Diesel видає потужність 385 к.с. Відмітки 100 км/год автомобіль досягає через 5,4 секунди (або 5,3 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono). Максимальна швидкість становить 252 км/год.

Налаштування ходової частини нового Cayenne оптимізовано з метою забезпечення ще більш високого рівня комфорту, без шкоди динаміці руху при спортивній манері їзди. Таким чином, Cayenne підтверджує позицію справжнього спортивного автомобіля у сегменті SUV.

24.07.2014