Головна навігація
Меню

Модель Panamera зміцнює позиції у класі спортивних седанів

Штутгарт. У період із січня по серпень 2014 року виробник спорткарів Porsche AG передав клієнтам по всьому світу більше 120 000 нових автомобілів. Це на 12% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Зросли показники й окремо за серпень 2014 року: клієнти придбали близько 15 000 автомобілів, що свідчить про стрибок у 30% порівняно із серпнем минулого року.

Доктор Бернхард Майєр, член правління Porsche AG, який відповідає за продажі та маркетинг, так коментує ситуацію: «Протягом цього року ми досягли досить високих темпів росту по всьому світу. Зокрема хотілось би відзначити підйом європейського ринку в цілому всупереч складнощам на кількох його локальних ринках. Маємо надію, що протягом наступних місяців додатковим стимулом для збільшення продажів стане новий Cayenne».

На сьогодні за період із січня по серпень Porsche демонструє досить високі темпи зростання по трьом найбільшим світовим ринкам: європейському, китайському та американському. Так, європейський ринок продемонстрував зростання продажів на 16%, що відповідає 39 000 реалізованих автомобілів. У Китаї цифра перевищила 28 000 одиниць – це на 15% більше, ніж минулого року. Частка продажів у США сягнула 32 000 нових автомобілів та 12% росту.

Якщо проаналізувати динаміку по моделям, то найбільше зростання – 23%, засвідчили  моделі Panamera: клієнтам по всьому світу поставлено 16 700 цих спортивних седанів. Особливим попитом користується і друге покоління середньомоторного спортивного купе Cayman, завдяки чому 7 200 проданих автомобілів перевищують минулорічний показник на 16%.