Головна навігація
Моделі
911
911 Carrera
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
911 Carrera S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
911 Carrera GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 310 км/год - 312 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,3 - 9,4
Викиди CO2, г/км 188 г/км - 212 г/км
911 Carrera Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
911 Carrera S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
911 Carrera GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с - 4,2 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,4 - 9,4
Викиди CO2, г/км 190 г/км - 214 г/км
911 Carrera 4
Потужність 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Carrera 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
911 Carrera 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,6 с - 4,0 с
Максимальна швидкість 308 км/год - 310 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,5 - 9,5
Викиди CO2, г/км 192 - 216
911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніcть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Targa 4
Потужніcть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
911 Targa 4S
Потужніcть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
911 Targa 4 GTS
Потужніcть 331 кВт (450 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,7 с - 4,1 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,7 - 9,7
Викиди CO2, г/км 196 г/км - 220 г/км
911 Turbo
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo S
Потужніcть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
911 Turbo Cabriolet
Потужніcть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
911 GT3
Потужніcть 368 кВт (500 к. с.) при 8250 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,4 с - 3,9 с
Максимальна швидкість 318 км/год - 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 12,7 - 12,9
Викиди CO2, г/км 288 г/км - 290 г/км
911 GT2 RS
Потужніcть 515 кВт (700 к. с.) при 7000 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,8 с
Максимальна швидкість 340 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 11,8
Викиди CO2, г/км 269 г/км

Прес-релізи

«Проект: Цілком таємно!»: музей Porsche презентує нову виставку.

Штутгарт. З 17 вересня 2014 року до 11 січня 2015 року в музеї Porshce проходить спеціальна виставка «Проект: Цілком таємно!». Більшість із представлених у її рамках автомобілів досі не була доступна для широкого огляду. Серед них – засекречені концепт-кари, одиничні екземпляри камуфльованих прототипів, тестові та експериментальні автомобілі. 
Розробка, дослідження та педантична робота типові для Porsche. Не дарма офіційною назвою компанії є Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG (або «Акціонерне товариство почесного доктора інженерних наук Фердинанда Порше»). Більше 4500 інженерів працюють у Центрі новітніх розробок Porsche у м. Вайсах, доводячи, що Porsche завжди на крок попереду. Втім, шлях до нових розробок не завжди прямий. Багато великих ідей не можуть бути реалізовані у серійному виробництві з технічних чи економічних причин. Тому зазвичай вони втілюються як дослідницькі проекти на етапі розробок або у концепт-карах. Багато чого, звичайно, тримається в таємниці, адже гарна ідея завжди швидко наслідується іншими. Ось чому велика кількість концепт-карів та експериментальних автомобілів ніколи не залишать приміщення Центру новітніх розробок Porsche. Після закінчення проекту вони, як правило, знищуються, а найважливіші та найцікавіші екземпляри потрапляють до фондів музею Porsche, щоб потім зрідка, як зараз, демонструватись для широкої публіки у рамках спеціальних виставок.
16 автомобілів унікальної виставки повною мірою розкривають дух часу та концептуальні рішення розробників Porsche. Так відповіддю на пануючу у 1973 році енергетичну кризу став екологічно чистий та орієнтований на майбутнє дослідницький проект довговічного автомобіля FLA. Яскравими представниками цієї епохи є також світовий рекордсмен Porsche 924 та експериментальний легковий автомобіль Type 995. 
Сім представлених на виставці експонатів родом із 1980-х, серед них – аеродинамічний прототип Porsche 959, Porsche 928 у кузові кабріолет, а також вперше демонстрований концепт родстера Type 984. Вперше представлений публіці й прототип Porsche 965 – високоефективний спортивний автомобіль, який приводиться до дії двигуном V8 із водяним охолодженням. 
Епоха 1990-х представлена такими невтіленими розробками, як чотиридверний сімейний спортивний Porsche 989, дизайн якого став основою для майбутніх поколінь автомобілів. Доповнюють експозицію агрегатоносій Type 986 A4 , виробництво якого обмежилося лише одним екземпляром, і прототип Type 964, створений на основі Porsche 911 Targa і використовуваний для випробовувань середньомоторної концепції модельного ряду Boxster.
З недавнього минулого присутній камуфльований прототип Porsche Panamera, який надає повне розуміння суті всебічного тестування нових моделей. Невід'ємною частиною виставки є й сучасні розробки у сфері гібридних технологій. Як технологічний експонат майбутнього демонструється суперспортивний Porsche 918 Spyder. 
Подробиці щодо експозиції та умов відвідування можна дізнатись за адресою www.porsche.com/museum.

Штутгарт. З 17 вересня 2014 року до 11 січня 2015 року в музеї Porshce проходить спеціальна виставка «Проект: Цілком таємно!». Більшість із представлених у її рамках автомобілів досі не була доступна для широкого огляду. Серед них – засекречені концепт-кари, одиничні екземпляри камуфльованих прототипів, тестові та експериментальні автомобілі. 

Розробка, дослідження та педантична робота типові для Porsche. Не дарма офіційною назвою компанії є Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG (або «Акціонерне товариство почесного доктора інженерних наук Фердинанда Порше»). Більше 4500 інженерів працюють у Центрі новітніх розробок Porsche у м. Вайсах, доводячи, що Porsche завжди на крок попереду. Втім, шлях до нових розробок не завжди прямий. Багато великих ідей не можуть бути реалізовані у серійному виробництві з технічних чи економічних причин. Тому зазвичай вони втілюються як дослідницькі проекти на етапі розробок або у концепт-карах. Багато чого, звичайно, тримається в таємниці, адже гарна ідея завжди швидко наслідується іншими. Ось чому велика кількість концепт-карів та експериментальних автомобілів ніколи не залишать приміщення Центру новітніх розробок Porsche. Після закінчення проекту вони, як правило, знищуються, а найважливіші та найцікавіші екземпляри потрапляють до фондів музею Porsche, щоб потім зрідка, як зараз, демонструватись для широкої публіки у рамках спеціальних виставок.

16 автомобілів унікальної виставки повною мірою розкривають дух часу та концептуальні рішення розробників Porsche. Так відповіддю на пануючу у 1973 році енергетичну кризу став екологічно чистий та орієнтований на майбутнє дослідницький проект довговічного автомобіля FLA. Яскравими представниками цієї епохи є також світовий рекордсмен Porsche 924 та експериментальний легковий автомобіль Type 995. 

Сім представлених на виставці експонатів родом із 1980-х, серед них – аеродинамічний прототип Porsche 959, Porsche 928 у кузові кабріолет, а також вперше демонстрований концепт родстера Type 984. Вперше представлений публіці й прототип Porsche 965 – високоефективний спортивний автомобіль, який приводиться до дії двигуном V8 із водяним охолодженням. 

Епоха 1990-х представлена такими невтіленими розробками, як чотиридверний сімейний спортивний Porsche 989, дизайн якого став основою для майбутніх поколінь автомобілів. Доповнюють експозицію агрегатоносій Type 986 A4 , виробництво якого обмежилося лише одним екземпляром, і прототип Type 964, створений на основі Porsche 911 Targa і використовуваний для випробовувань середньомоторної концепції модельного ряду Boxster.

З недавнього минулого присутній камуфльований прототип Porsche Panamera, який надає повне розуміння суті всебічного тестування нових моделей. Невід'ємною частиною виставки є й сучасні розробки у сфері гібридних технологій. Як технологічний експонат майбутнього демонструється суперспортивний Porsche 918 Spyder.

Подробиці щодо експозиції та умов відвідування можна дізнатись за адресою www.porsche.com/museum.

18.09.2014