Головна навігація

Прес-релізи

Cayenne GTS: більше, ніж просто назва

Штутгарт. Вже самою назвою новий Cayenne GTS засвідчує свій видатний спортивний характер. Звучним скороченням GTS він зобов'язаний знаменитому 904 Carrera GTS 1963 року. У 2007 році Cayenne GTS став першою моделлю Porsche нової епохи, яка була покликана відродити славнозвісну абревіатуру. Відтоді літери GTS використовувалися Porsche лише для особливих спортивних моделей. В той же час нова початкова модель Cayenne з уже знайомим 3,6-літровим бензиновим двигуном V6 стає першим варіантом у широкій модельній лінійці Cayenne. 

Хто їздить на Porsche, той любить рух у спортивному стилі - як на дводверному, так і на чотиридверному автомобілі. На версію GTS припадають майже одинадцять відсотків продажів модельного ряду Porsche Cayenne. Чотиридверні спортивні автомобілі вже давно вносять значний вклад у збільшення прибутку компанії. Одночасно з цим вони є гарантією майбутніх інвестицій у розробку високодинамічних моделей у модельному ряді бренду. 

Але видатне у Cayenne GTS не лише ім’я. Його 3,6-літровий двигун V6 з двома турбінами являє собою вдосконалений новий силовий агрегат моделі Cayenne S. Він витрачає менше палива та відрізняється поліпшеними ходовими характеристиками: порівняно з попередньою моделлю з атмосферним двигуном V8 його потужність збільшена на 20 к.с. та становить 440 к.с., крутний момент збільшений на 85 Нм та становить 600 Нм, в той час як витрата палива у нього менше на 0,9 л/100 км. З нуля до 100 км/год Cayenne GTS розганяється за 5,2 секунди або за 5,1 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono, що, відповідно, на 0,5 і 0,6 секунди менше, ніж показник попередньої моделі. Cayenne GTS розвиває максимальну швидкість 262 км/год. До стандартного оснащення Cayenne GTS входить спортивна вихлопна система, яка забезпечує властивий GTS звук. 

Неповторну динаміку руху Cayenne GTS забезпечує ходова частина. Система активного регулювання жорсткості амортизаторів Porsche Active Suspension Management (PASM) має спортивні налаштування. PASM входить до базової комплектації та зменшує дорожній просвіт автомобіля на 24 міліметра. З опціональною пневматичною підвіскою дорожній просвіт зменшується на 20 міліметрів. До базової комплектації входить запозичена у Cayenne Turbo гальмівна система з 390-міліметровими дисками на передній осі та 358-міліметровими дисками на задній осі, включаючи типові для моделі Turbo гальмівні супорти, пофарбовані у червоний колір. 

Спортивний характер Cayenne GTS підкреслюють й елементи зовнішнього дизайну. Передня частина кузова запозичена у моделі Turbo: характерними елементами є великі повітрозабірники, пакет Sport Design, бічні облицювання з яскравіше вираженими контурами та розширені колісні арки. Всі ці елементи, як і спойлер на даху та нижня частина заднього бамперу, пофарбовані у колір кузова. Чорний колір створює яскраві контрасти: всі написи, 20-дюймові колісні диски у дизайні RS Spyder, вихлопні патрубки, внутрішні накладки біксенонових фар та елементи затемнених світлодіодних задніх ліхтарів оформлені в чорному кольорі. На передніх дверях автомобіля з'явилися виразні літери GTS. 

Спортивний характер присутній і в салоні автомобіля. Спортивні сидіння GTS з восьмипозиційною електричною системою регулювання, які мають оббивку зі шкіри та алькантари, а також написи GTS на підголівниках, входять до базової комплектації. Алькантара – переважаючий матеріал оснащення інтер’єра автомобіля. Як опція пропонується пакет для салону GTS кольору Carmine Red або Rhodium Silver з виконаними у контрастному кольорі циферблатом тахометра, декоративними швами, написами на підголівниках і ременями безпеки.

Нову базову модель Cayenne оснащено атмосферним 3,6-літровим двигуном V6 потужністю 300 к.с, який прискорює Cayenne від нуля до 100 км/год за 7,7 секунди або за 7,6 секунди з опціональним пакетом Sport Chrono. Це на 0,2 секунди швидше, ніж у попередній моделі. Максимальна швидкість становить 230 км/год та відповідає показнику попередньої моделі. Як і всі нові моделі Cayenne, версія Cayenne V6 має удосконалені системи підвищення ефективності, такі як рух накатом, функція Auto Start-Stop та систему управління тепловим режимом, завдяки чому витрата палива знижується порівняно з попередньою моделлю на 0,7 л/100 км – до 9,2 л/100 км. Це відповідає викидам CO2 на рівні 215 г/км, що на 21 г/км нижче порівняно з попередньою моделлю. 

Новий Cayenne має ширший набір стандартних опцій. На додаток до нової восьмиступневої коробки передач Tiptronic S з функцією Auto Start-Stop та функції руху накатом до переліку опцій також входять біксенонові головні фари з ходовими вогнями денного світла у вигляді чотирьох світлодіодів, багатофункціональне спортивне рульове колесо з пелюстками перемикання передач та автоматичний привід кришки багажника.

Світова прем'єра Cayenne і Cayenne GTS відбудеться 19 листопада 2014 року під час автосалону у Лос-Анджелесі. Офіційна дилерська мережа Porsche в Україні розпочинає приймати замовлення на нові версії. Перші автомобілі очікуються в Україні наприкінці лютого 2015 року. 

06.11.2014