Головна навігація

Прес-релізи

Новий Cayenne Turbo S: суперспортсмен серед SUV

  Під час Північноамериканського міжнародного автосалону 2015 у Детройті Porsche представив публіці новий Cayenne Turbo S – топ-модель серед спортивних SUV. Удосконалений 4,8-літровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом (бітурбо) тепер розвиває потужність 570 к. с. (419 кВт). Не в останню чергу завдяки ходовій частині, оснащеній всіма доступними системами регулювання та налаштованій на досягнення максимальної динаміки руху, Cayenne Turbo S є справжнім суперспортсменом. Північну петлю Нюрбургринга він долає за 7:59,74 хвилини, встановлюючи таким чином новий рекорд для класу SUV і доводячи, що кожен Porsche – це справжній спорткар, навіть у сегменті повнорозмірних позашляховиків.

  Більш стрімка віддача бітурбованого двигуна є заслугою насамперед інтегрованої конструкції турбонагнітачів, які тепер розташовані безпосередньо у випускних колекторах. Така концепція також покращує і процес згоряння. Високопотужний двигун видає на 20 к. с. більше потужності та на 50 Нм більше крутного моменту у порівнянні з попередником. З місця до 100 км/год Cayenne Turbo S розганяється за 4,1 секунди, що на 0,4 секунди швидше, ніж попередня модель. Максимальна швидкість тепер становить 284 км/год.

  Cтатус суперспортсмена новий Cayenne Turbo S підкреслює і завдяки своїй ходовій частині. До серійної комплектації автомобіля входять керамічно-композитні гальма Porsche Composite Ceramic Brake (PCCB). На передній осі вони мають диски діаметром 420 міліметрів і вперше 10-поршневі супорти, на задній осі діаметр дисків із 4-поршневими супортами становить 370 міліметрів. Активна система стримування кренів кузова Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) під час руху у повороті знижує боковий крен при першому ж натяку на його появу. Система розподілу крутного моменту Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) підвищує динаміку та курсову стійкість автомобіля завдяки цілеспрямованому пригальмовуванню правого або лівого заднього колеса, тим самим помітно покращуючи обертальність і точність руху в повороті. Активний повний привод Porsche Traction Management (PTM) забезпечує постійну передачу крутного моменту на задню вісь із його безступінчастим перерозподілом на передню. Видатна динаміка руху та тяга, висока маневреність на будь-якій швидкості – ось лише декілька переваг поєднаної роботи всіх систем.

  Серійне оснащення Cayenne Turbo S повністю відповідає рівню топ-моделі. До базової комплектації входять 21-дюймові колісні диски в оригінальному дизайні 911 Turbo із пофарбованими у чорний колір бічними поверхнями спиць, світлодіодні головні фари із системою динамічного освітлення Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus), повна обробка салону шкірою з тисненням герба Porsche на всіх підголівниках та карбонові декоративні планки. Для Cayenne Turbo S передбачена також двокольорова обробка салону у чорно-кремовій кольоровій гамі Black-Cream, яка вперше пропонується у програмі оснащення. Зовні помітні візуальні акценти створюють чорна глянцева окантовка повітрезабірників у передній частині автомобіля та витримані у чорному кольорі нижні частини корпусів зовнішніх дзеркал, а також пофарбовані у колір кузова спойлер на даху та накладки на колісні арки. Як опційне оснащення пропонується спортивна вихлопна система у комбінації з акустичним резонатором Sound Symposer, який у активному режимі передає до салону автомобіля звук від потужного двигуна V8.

 Більш детальну інформацію щодо комплектації автомобілів, вартості та замовлення можна дізнатися в офіційних дилерських центрах Porsche в Україні.  

Офіційний  дилер Porsche в Харкові 
Порше Центр Харків
вул.Клочківська,95
т. (057) 700-20-00

   

 

15.01.2015