Головна навігація
Меню

Гольф для професіоналів: Porsche стає титульним спонсором турніру European Open

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG розширює рамки спонсорської підтримки міжнародного спорту високих досягнень. З відродженням European Open виробник спортивних автомобілів вступає до світу професійного гольфу як титульний спонсор і стає партнером одного із найпрестижніших турнірів Європейського гольф-туру. Перший турнір Porsche European Open із призовим фондом два мільйони євро відбудеться з 24 по 27 вересня 2015 року у гольф-центрі в місті Бад-Грисбах, Нижня Баварія, Німеччина. Турнір Porsche European Open входить до турнірної серії Race to Dubai 2015, яка має великий бонусний і преміальний фонд. Його організатором є швейцарська компанія 4SPORTS & Entertainment AG.

Турнір European Open проводився з 1978 по 2009 рік і здобув за цей час статус топ-турніру. «Перш ніж почати спонсорство професійного гольфу, ми вивчили, як проводяться турніри по всьому світу, – говорить відповідальний за збут і маркетинг член правління Porsche AG Бернхард Майєр. – І лише потім як виробник спортивних автомобілів з багатою історією та традиціями ми прийняли рішення на користь European Open. У славну історію цього класичного турніру вписані імена багатьох легенд професійного гольфу. Це турнір, у якого є душа і серце, тому він так добре нам підходить. До того ж турнір має відмінну репутацію і за межами Європи і обіцяє своїм шанувальникам гольф на найвищому професійному рівні».
Для Бернхарда Майера Porsche European Open є логічним доповненням до Porsche Golf Cup – світової серії аматорських турнірів з гольфу ексклюзивно для клієнтів Porsche. «Лише минулого року по всьому світу ми провели 150 турнірів, в яких взяли участь 8000 наших клієнтів. Постійно зростаюча популярність підтверджує, що гольф пропонує нам ідеальну можливість підвищувати прихильність наших існуючих клієнтів, залучати нові цільові групи до бренду Porsche і зміцнювати спортивну суть бренду», – зазначає він.

З відродженням European Open справдилося й давнє бажання щодо Європейського туру. Директор Європейського туру та міжнародної політики Європейського туру Кейт Уотерс говорить з великою радістю: «Ми щасливі вітати Porsche в якості титульного спонсора Європейського Туру і абсолютно впевнені в тому, що, будучи сильним партнером, ця авторитетна компанія сприятиме успішному поверненню престижного турніру до міжнародного календаря. Ми дякуємо доктору Хансу Дитеру Клевену, власнику контрольного пакету акцій гольф-центру Hartl в Бад-Грисбаху, організатору – компанії 4Sports & Entertainment, а також директору турніру Домініку Зенна за успішне залучення компанії Porsche до European Open. Ми раді цій співпраці і з нетерпінням чекаємо на успішну прем'єру турніру в Німеччині».

Porsche: спонсор спортивних змагань
Спорт закладений в генах Porsche. Як найуспішніший виробник спортивних автомобілів у світі бренд Porsche нерозривно пов'язаний з автоспортом, і не в останню чергу завдяки більш ніж 30 000 перемог на різних гоночних трасах світу. Професійний гольф – поряд із тенісом і підтримкою молодіжного спорту – стане третьою основою програми спонсорування спорту. Спонсорування жіночого тенісу вже має великі традиції. З 1978 року компанія Porsche є спонсором турніру Гран-прі Porsche, а з 2002 року – організатором цього турніру. У 2012 році виробник спортивних автомобілів став партнером Федерації тенісу Німеччини (DTB) і підтримує команду Porsche Німеччина у змаганнях на кубок Федерації, а також німецьку школу тенісу за допомогою команди талантів Porsche Німеччина. Сьогодні послами бренду Porsche є Марія Шарапова та Анжеліка Кербер. Крім цього, в рамках програми «Турбо для талантів» компанія Porsche підтримує молодь у футболі, баскетболі та хокеї з шайбою. У співпраці з футбольною командою другої ліги RB Leipzig компанія Porsche підтримує молодих гравців. Починаючи з сезону 2015/16, буде реалізовано перспективне співробітництво у сфері молодіжного футболу з клубом Stuttgart Kickers. У баскетбольній академії Porsche в Людвігсбургу, до якої входять 11 партнерських клубів і 55 партнерських шкіл, під керівництвом професіоналів грають близько 2500 дітей, що проживають у регіоні. Виробник спортивних автомобілів також надає підтримку молодіжній хокейній команді Bietigheim Steelers, яка бере участь у щорічному турнірі з хокею з шайбою Porsche Camp. Всі перераховані програми партнерства в галузі молодіжного спорту призначені зокрема для надання дітям з малозабезпечених сімей можливості займатися улюбленим видом спорту.