Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Подвійний удар від Porsche 919 Hybrid у Ле-Мані

Штутгарт. Місію виконано: Porsche досяг своєї цілковитої 17-ї перемоги під час 83-х перегонів 24 години Ле-Мана чудовим способом – посівши перше та друге місця. Пілоти Ерл Бамбер (Нова Зеландія), Ніко Хюлькенберг (Німеччина) та Нік Тенді (Великобританія) виграли омріяний трофей на інноваційному Porsche 919 Hybrid рівно через 45 років після першої перемоги Porsche на трасі Сарта у Ле-Мані. Тімо Бернхард (Німеччина), Брендон Хартлі (Нова Зеландія) та Марк Веббер (Австралія) у автомобілі-близнюкові додали, так би мовити, вершків до солодкого смаку перемоги, прийшовши до фінішу другими. Ромен Дюма (Франція), Ніл Джані (Швейцарія) та Марк Ліб (Німеччина) фінішували п’ятими на Porsche 919 Hybrid.

Жоден інший бренд не спромігся виграти найжорсткіші перегони на витривалість у світі стільки разів і жоден інший бренд так не став частиною міфу Ле-Мана. Попередня перемога була така сама – перше та друге місця, це сталося у 1998-му, коли Алан МакНіш (Шотландія), Лоран Айєлло (Франція) та Стефан Ортеллі (Монако) фінішували першими на Porsche GT1.

Маттіас Мюллер, виконавчий директор Porsche AG, так коментує перемогу: «Такий подвійний фініш у Ле-Мані 2015 – дуже видатний результат, ми про нього навіть не мріяли. Вся команда докладала величезних зусиль протягом останніх трьох-чотирьох років і по-справжньому заслужила цей успіх».

Вольфганг Хатц, член ради з досліджень та розвитку Porsche AG, доповнює колегу: «Подвійний фініш всього лише на другий рік участі – це чудова винагорода за талант наших інженерів, які створили концепт 919 Hybrid, а також за величезні зусилля усіх 230 членів нашої команди».

Лише минулого року Porsche повернувся до світових перегонів топ-класу. Найбільш інноваційний автомобіль був розроблений у дослідницькому центрі бренду у м. Вайссах. Porsche 919 Hybrid має актуальний сьогодні полегшений турбодвигун та дві системи збереження енергії, які разом створюють трансмісію потужністю близько 1000 к. с. Вона працює як гоночна лабораторія для досягнення максимальної продуктивності майбутніх спортивних автомобілів для міста.

Під час 83-х перегонів 24 години Ле-Мана всі системи цього надскладного гоночного автомобіля були випробувані до краю. У кваліфікації всі три Porsche не лише заблокували стартову лінію перегонів, а й встановили новий кваліфікаційний рекорд на треку довжиною 13 629 км. Видатною можна вважати й роботу екіпажу механіків, які впоралися з 90 піт-стопами і були значно швидшими, ніж конкуренти.

Прототип-переможець під номером 19 стартував третім у заліку й короткий час на початку перегонів був восьмим, аж поки не перейшов на шосту позицію. Важко уявити, що екіпаж новачків виграв неймовірну класику. Ані пілот «Формули-1» Ніко Хюкельберг, який насолоджувався керуванням автомобілем у найемоційніші моменти перегонів – на старті та фініші, ані Ерл Бамбер не мали до цього досвіду участі у Ле-Мані. Нік Тенді, третій пілот переможної трійці, вже двічі брав участь у перегонах Ле-Мана на Porsche, але у GT-класі. Роблячи надшвидкі кола, залишаючись спокійними, проте надзвичайно зібраними, всі троє не припустилися жодної помилки і одержали перемогу завдяки власним здібностям.

На початкових етапах виснажливого марафону людини та машини Porsche під 17-м номером лідирував. Втім хвилинний штраф наприкінці першої третини змагань зробив його четвертим. Але Тімо Бернхард, Брендон Хартлі та Марк Веббер лише зібралися й почали працювати ще більше. Завдяки важкій праці вони в результаті фінішували другими.

Перегони команди третього Porsche 919 Hybrid були досить звивистими. Ніл Джані одразу після старту поступився лідерством Тімо Бернхарду, а сам екіпаж у автомобілі під номером 18 жодного разу не опинявся ближче, ніж на п’ятій позиції.

Фріц Ензінгер, віце-президент класу LMP1, каже: «Це неймовірне досягнення для Porsche – виграти Ле-Ман усього лише під час другої участі після повернення. Я маю подякувати цій видатній команді, яка зростала разом протягом останніх трьох з половиною років. Знадобиться ще декілька днів, щоб усвідомити, чого ж ми досягли. Я знаю, що дуже багато людей працювало, щоб втілити цю мрію в життя, і залишалося їй вірними».

Андреас Сейдл, керівник команди: «Дуже важко знайти слова, адже так важко повірити, що ми це зробили. Це фантастична подяка за важку працю протягом трьох з половиною років, яку команда робила на треку, а також дома у Вайссаху. Ми знали, що цього року підготувалися набагато краще, ніж минулого, але такого результату, звичайно, не сподівалися. Ми не вигравали від будь-яких складних ситуацій, але тримали переможний рівень в усіх аспектах – хоч би йшлося про механіків у гаражі або про інженерів. Піт-стопи були неймовірними. Пілоти були сенсаційними. Мої вітання трьом хлопцям-переможцям».

Александер Хітцінгер, технічний директор класу LMP1: «Зараз ми справді щасливі. Це неймовірне відчуття – перемога у Ле-Мані, і це важко описати словами. Я дуже вдячний команді, яка вклала у проект дуже багато пристрасної та важкої праці. Ми продемонстрували дуже великий розвиток протягом останніх двох років, і цей результат – винагорода за нього».

Тімо Бернхард (номер автомобіля 17): «Знімаю капелюха перед тим, що зробили хлопці з 19 автомобіля – чудова робота, чудові перегони. Ми йшли непогано, але не змогли надолужити затримку через штраф. Щодо моєї думки про гравійну подушку: кожен погодиться, що повільні автомобілі залишаються на гоночній трасі, але цей хлопець вирішив змінити свою трасу без попередження. Щоб уникнути зіткнення, мені довелося їхати широко і заїхати у гравійну подушку. Нічого серйозного не сталося, але цей інцидент міг спричинити багато проблем. Втім, це перегони, і трек один для всіх».

Брендон Хартлі (номер автомобіля 17): «На останньому колі у моїх очах стояли сльози. Ми всі так важко працювали для цього результату. Сходження на подіум було найбільшою мрією. Це неймовірно. Я дуже пишаюся, що два Porsche – серед переможців. Я щасливий за кожного пілота-переможця».

Марк Веббер (номер автомобіля 17): «Хлопці з 19 автомобіля зробили чудову роботу. Вся трійця виявилась винятковою для цих перегонів. Особливо номер 19 був швидкий вночі. Це великий день для Porsche. Ми досить впевнено почали, але у кінці не були достатньо швидкими. Брендон і Тімо чудово попрацювали. Ми дуже пишаємося Porsche. Якщо ми не можемо виграти, ми, безперечно, хочемо бути душею з командою».

Ромен Дюма (номер автомобіля 18): «Це величезний успіх для Porsche. Сумно, що нам не вдалося вдало позмагатися, ми мали деякі проблеми. Але найважливіше те, що ми довели, що Porsche може виграти. Це було головною метою. І, безперечно, це не було легко для нас. Але це частина гри. Цей успіх – велика винагорода за всі зусилля, яких ми доклали з кінця 2012 року».

Ніл Джані (номер автомобіля 18): «Це не можна назвати справжніми перегонами для команди у 18 автомобілі, але ми фінішували і принаймні принесли трохи переможних балів. Для Porsche така подвійна перемога – це щось неймовірне».

Марк Ліб (номер автомобіля 18): «Це великий день для всієї команди і також для Porsche. Я дуже пишаюся, що є частиною цього. Вітання 19-й та 17-й командам. Перемога з першим та другим місцем для Porsche у Ле-Мані є справді великою. Ми сподівалися на більше для команди нашого автомобіля, але це був не наш день. Втім, хай там як, а сьогодні ми будемо святкувати».

Ерл Бамбер (номер автомобіля 19): «Це неймовірні відчуття. Я насолоджувався кожним зусиллям. Це був довгий-довгий день, ми керували ввечері і потім знову вранці. Я мав дуже коротку перерву. Але я зовсім не втомився – мене переповнює адреналін. Я думав, що почую кожен незвичайний шум у автомобілі. Так і є, ви ловите кожен вид шуму, якщо прямуєте до перемоги у Ле-Мані».

Ніко Хюкельберг (номер автомобіля 19): «Я насолоджувався кожним моментом – ці автомобілі дарують величезне задоволення від керування, до того ж ще й на такій величезній трасі, як ця. Ритм був справді високим, і не таким, як ви можете очікувати від перегонів на витривалість. Особливо вночі, коли температура повітря знижується, автомобілем керувати просто фантастично. Звичайно, я не сподівався, що потраплю сюди і зроблю ці перегони, так думати було б маячнею, адже під час змагань так багато перешкод. Втім, ми це зробили, і ми зробили це разом».

Нік Тенді (номер автомобіля 19): «Це насправді фантастичний день. І мені поки важко усвідомити, що я переміг у Ле-Мані разом з Porsche».

15.06.2015