Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Porsche Mission E: потужність 600 к.с., запас ходу 500 кілометрів, час зарядки 15 хвилин

Штутгарт. Компанія Porsche представила на Міжнародному автосалоні у Франкфурті перший в історії марки чотиримісний спортивний автомобіль Mission E з повністю електричним приводом. Концепт-кар поєднує в собі неповторний емоційний дизайн Porsche, чудові ходові якості і новаторську практичність 800-вольтної системи приводу у повсякденній експлуатації. Базові параметри вражаючого спорткара: чотиридверний, з чотирма окремими посадочними місцями, сумарна потужність електродвигунів понад 600 к.с. (440 кВт), запас ходу понад 500 кілометрів. Повний привід і рульове управління з усіма керованими колесами, розгін з місця до 100 км/год менш ніж за 3,5 секунди і підзарядка електроенергією до стану 80-відсоткової зарядженості приблизно за 15 хвилин. Прилади управляються поглядом і жестами, почасти навіть через голограми, управління інтуїтивне і з максимальною орієнтацією на водія завдяки автоматичному налаштуванні на його положення на сидінні.

Привід: понад 600 к.с. з технологіями з марафонських гонок

Привід Mission E - абсолютно новий і, тим не менш, типовий для Porsche: він випробуваний на гоночній трасі. Два синхронних електродвигуна з порушенням від постійних магнітів, аналогічні тим, що застосовані у переможці Ле-Мана цього року 919 Hybrid, розганяють спорткар і забезпечують рекуперацію енергії при гальмуванні. 24 години максимальної спортивної віддачі на гоночному треку і подвійна перемога Porsche є найкращим доказом. Спільно електродвигуни видають понад 600 к.с. та розганяють Mission E з місця до 100 км/год менш ніж за 3,5 секунди, а до 200 км/год менш ніж за 12 секунд. На додачу до високої ефективності, щільності потужності і рівномірного її набору є ще одна перевага: на відміну від сучасних електроприводів електродвигуни Mission E розвивають свою повну потужність також і при багатократних прискореннях через короткі проміжки часу. Автомобіль оснащений адаптивним повним приводом з системою Porsche Torque Vectoring, яка автоматично розподіляє крутний момент між окремими колесами, а також системою рульового управління з усіма керованими колесами, яка по-спортивному точно направляє автомобіль за обраною водієм траєкторією. Таким чином, Mission E добре заґартований для кільцевої гоночної траси, на Північній петлі Нюрбургринга він не виходить за рамки 8 хвилин.

Практичність у повсякденній експлуатації: зручна і швидка зарядка, запас ходу понад 500 кілометрів
Porsche - це не тільки емоційна спортивність, але ще і висока практичність у повсякденній експлуатації. Тому від однієї зарядки батареї Mission E може проїхати більше 500 кілометрів, а час зарядки електроенергією для наступних 400 кілометрів не перевищує п'ятнадцяти хвилин. Porsche як новатор вперше використовує 800-вольтную техніку. Збільшення напруги у два рази у порівнянні з сучасними 400-вольтними електромобілями забезпечує декілька переваг: зменшення часу зарядки і маси, оскільки для передачі енергії вистачає більш легких мідних кабелів з меншим поперечним перерізом. Рухомий сегмент в лівому передньому крилі перед дверима водія відкриває доступ до зарядного гнізда для інноваційної "турбозарядкі Porsche" (Porsche Turbo Charging): через 800-вольтний роз'єм батарея заряджається до стану 80 відсотків протягом приблизно 15 хвилин - рекордний час для електромобіля. У якості альтернативи інноваційний спорткар можна підключити і до звичайної станції швидкої зарядки з напругою 400 вольт або ж для максимального комфорту використовувати пристрій індуктивної зарядки в особистому гаражі. Для цього достатньо припаркувати автомобіль над котушкою, вбудованої у підлогу, яка бездротовим способом передає енергію на іншу котушку у днищі автомобіля.

Низький центр ваги для неперевершеної динаміки
Ще одна характерна деталь спорткара Porsche: полегшена конструкція з оптимальним розподілом маси і низьким центром ваги. Батарея, вбудована у днище автомобіля та створена на основі новітньої літій-іонної технології, займає весь простір між передніми і задніми колесами. Тим самим досягається оптимальний розподіл маси на обидві осі автомобіля, і забезпечуються збалансовані ходові якості. На додачу, завдяки такому розміщенню центр ваги спортивного автомобіля є надзвичайно низьким. Обидві ці якості (оптимальний розподіл маси і низький центр ваги) в істотному ступені сприяють підвищенню динамічного потенціалу та автентичним спортивним відчуттям. Кузов автомобіля виконаний з функціональної комбінації алюмінію, сталі та посиленого вуглеволокном пластика (карбону). З карбону зроблені також колісні диски: Mission E комплектується широкопрофільними шинами з 21- дюймовими передніми дисками і 22-дюймовими задніми.

Дизайн: яскравий спорткар з генами Porsche
Кожен квадратний сантиметр, кожен кут і вигин Mission E відображають єдину річ: емоційну спортивність в кращих традиціях дизайну Porsche. Точка відліку: низький, висотою у 130 сантиметрів, спортивний седан з характерними атрибутами спорткарів з Цуффенхаузена і з підкресленим візуальним акцентом інновацій, таких як інтегрована аеродинаміка. Помітні повітрозабірники і отвори для випуску повітря у передній частині кузова, з боків і в задній частині вказують на повністю проточний кузов, що сприяє підвищенню економічності та динамічного потенціалу автомобіля. Так, інтегровані повітроводи покращують обтікання повітряним потоком коліс, а вихідні отвори у бокових частинах кузова знижують надлишковий тиск у колісних нішах і тим самим зменшують підйомну силу.

Лаконічно оформлена передня частина кузова з класичними стрілоподібними обрисами Porsche пов’язує концепт-кар з 918 Spyder і гоночними автомобілями Porsche. Нові матричні світлодіодні фари у типовому для Porsche чотириточковому дизайні виглядають особливо ефектно. Інтегровані до "крізного" повітрозабірника та вільно "ширяючі" у ньому, вони надають передній частині кузова футуристичний вигляд. Чотири світлодіодних модуля згруповані навколо плоского датчика системи допомоги водієві, контур якого виконує функцію покажчика повороту. Яскраво виражені передні крила і ультраплоска форма переднього капоту цитують дизайн 911-го. Як у 911 GT3 RS, широке рельєфне поглиблення проходить від кришки багажного відсіку через весь дах. Бічна лінія вікон теж нагадує 911-ий, проте з однією істотною відмінністю: двоє дверей, що відкриваються у різні сторони, роблять посадку в салон більш комфортною - центральна дверна стійка відсутня. Ще одна відмінність: замість класичних зовнішніх дзеркал у бокових частинах кузова встановлені непомітні відеокамери - складовий елемент видатної аеродинаміки автомобіля.

Дизайн задньої частини кузова підкреслює типову для спорткара архітектуру. Звужений пасажирський салон з динамічним, витягнутим заднім склом створює простір для виразної скульптури задніх крил, притаманним тільки Porsche. Тривимірний напис «Porsche», підсвічений зсередини, в вільно парує на світловій дузі з чорного скла, яка проходить по всій ширині автомобіля.

Салон: легкий і відкритий, з чотирма окремими сидіннями
Салон Mission E переносе у майбутнє всі традиційні принципи дизайну Porsche: відкритість, лаконічність, чітка архітектура, орієнтація на водія і практичність у повсякденній експлуатації. При цьому повністю електрична концепція приводу допускає абсолютно нову інтерпретацію. Відсутність тунелю для механізмів трансмісії візуально відкриває простір, наповнює його легкістю і світлом. Гоночні ківшоподібні сидіння формують чотири окремі посадкових місця, їх легка конструкція знижує масу і при динамічному характері їзди дає пасажирам надійну бічну підтримку. Елегантно вигнута, на зразок містка, і відкрита знизу центральна консоль між передніми сидіннями доходить до передньої панелі.

Концепція індикації та управління: інтуїтивно, швидко і без відволікання від дороги
Інноваційна концепція індикації та управління, створена для спорткара завтрашнього дня, відкриває перед водієм цілий світ нових можливостей: інтуїтивно, швидко і без відволікання від спостереження за дорогою. Філігранний інформаційний дисплей водія має плоский вигнутий екран і розташований окремо. Комбінація з п'яти круглих приладів, що відображається на дисплеї, має звичний для Porsche вигляд, але представлена у віртуальному виконанні в технології OLED, тобто за допомогою органічних світлодіодів. Прилади видають водієві важливі для нього відомості стосовно Connected Car, Performance, Drive, Energy и Sport Chrono. Не менш інноваційним є й управління: система Eye Tracking за допомогою відеокамери розпізнає, на який з приладів дивиться водій. Натисканням кнопки на рульовому колесі водій активує відповідне меню і може переміщатися у ньому - також з відстеженням руху очей і мануальним підтвердженням. Але й це ще не все: в так званому паралакс-ефекті дисплей налаштовується відповідно до положення сидіння та пози водія. Якщо водій сідає нижче, вище або нахиляється у сторону, 3D-зображення круглих приладів реагує на це і рухається разом з ним. Завдяки цьому виключаються ситуації, коли кермо блокує огляд водієм певної важливої інформації. Всі важливі відомості - наприклад, швидкість руху - завжди перебувають у полі зору водія. Mission E може відображати навіть емоції від водіння: відеокамера, вбудована у дзеркало заднього виду, розпізнає ступінь захвату водія і зазначає його у вигляди смайлика на панелі приладів. Цю емоційну оцінку разом з індивідуальної інформацією, такою як відстань або швидкість, можна зберегти або поділитись нею із друзями через соціальні мережі.

Голографічний дисплей із безконтактним управлінням жестами
Вся передня панель буквально переповнена новими ідеями. Її розподіл на два рівні з тривимірною структурою посилює враження легкості і покращує оглядовість. Верхній рівень включає інформаційний дисплей водія, між рівнями розташовується голографічний дисплей, який простягається на сторону переднього пасажира. Він показує індивідуально обрані додатки, які розташовані у просторі один за іншим у порядку своєї пріоритетності і створюють тривимірний ефект глибини. Через додатки водій (або передній пасажир) управляє основними функціями: засоби комунікації, навігація, система кондиціонування, контакти і автомобіль – не торкаючись до дисплея. Бажаний символ активується жестами, які розпізнаються датчиками. Жест «хапання» означає вибір, жест «гортання» означає управління. На додачу до цього через сенсорний дисплей у центральній консолі можна управляти вторинними функціями (більш детальні меню).

Porsche Car Connect дозволяє налаштовувати концепт-кар ззовні з планшета. За допомогою сервісів «Over The Air» і «Remote» можна швидко розширити об'єм функцій автомобіля. Для розширення путівника та налаштувань ходової частини, двигуна або інформаційно-розважальної системи досить простого оновлення через інтегрований високошвидкісний модуль даних. Водій просто запускає оновлення через Porsche Connect Store зі свого смартфона або планшета. Крім того, через Porsche Connect можливий прямий контакт з дилерським центром Porsche для дистанційної діагностики та узгодження дати візиту до сервісного центру. Ще одна функція інтегрованого сервісу Remote - цифровий ключ, який може бути висланий через портал Porsche Connect. Він не лише дозволяє власнику відчиняти двері, а й також авторизувати інших людей, таких як сім’я або друзі. Після вдалої авторизації ключ може використовуватись у певний проміжок часу і у певному місці.
Віртуальні зовнішні дзеркала буквально приковують погляд: на нижніх кутах вітрового скла виводяться зображення із зовнішніх камер, вмонтованих у передні крила. Завдяки цьому водій отримує оптимальний огляд навколишнього оточення. Додатково сюди ж може виводитися інша інформація для підвищення безпеки руху.

18.09.2015