Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Олівер Блюм – новий Голова Виконавчої ради

Штутгарт. 30 вересня на зборах Наглядової ради компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG д-ра Олівера Блюма (47 років) було призначено Голової Виконавчої ради виробника спортивних автомобілів з 1 жовтня 2015 року. Блюм став наступником Маттіаса Мюллера (62 роки), якого Наглядова рада Volkswagen AG призначила новим головою Ради директорів групи компаній зі штаб-квартирою у м. Вольфсбург. Це сталося рівно через п'ять років після того, як Мюллер залишив Volkswagen, щоб стати генеральним директором Porsche AG. З початку 2013 року Блюм був членом Виконавчої ради Porsche, відповідальним за виробництво та логістику.

Ще однією новопризначеною особою є Детльов фон Платен (51 рік), який буде призначений членом Виконавчої ради Porsche з питань продажу та маркетингу. Фон Платен приїхав у Цуффенхаузен із США, де впродовж трохи більше семи років був головою Porsche у Північній Америці. Новий керівник з продажу вступить на нову посаду 1 листопада 2015 року. У той же день його попередника, Бернхарда Майєра (55 років), буде переведено з Цуффенхаузена в Млада-Болеслав, Чеська Республіка, на посаду Голови Ради правління Škoda.

Наглядова рада призначила члена Виконавчої ради з питань фінансів Луца Мешке (49 років) заступником Голови Виконавчої ради. Попереднім заступником Голови Виконавчої ради був Томас Едіг, який залишає компанію в кінці вересня, щоб зайняти посаду члена Правління з управління персоналом компанії Volkswagen Commercial Vehicles.

Д-ру Вольфгангу Порше, Голові Наглядової ради Porsche AG, особливо приємно бачити, що «нашим новим членом Виконавчої ради та новим Головою Правління стала людина з компанії. Porsche не тільки має вельми мотивований персонал, але також дуже велику кількість надзвичайно кваліфікованих управлінців», підкреслив д-р Порше. Крім того, призначення людей всередині компанії підкреслює сімейний аспект культури Porsche.

Доктор Порше подякував колишньому Голові Виконавчої ради Маттіасу Мюллеру, який полишає компанію, за досягнення компанією відмінних фінансових результатів протягом п'яти років його перебування на посаді. «Під керівництвом Маттіаса Мюллера компанія Porsche представила світу новаторські продукти», сказав д-р Порше, зазначивши, серед іншого, суперкар 918 Spyder і компактний позашляховик Macan. Др. Порше висловив свою глибоку повагу словами: «Те, що завдяки нашому 919 Hybrid, який є дослідницькою платформою для нових технологій, нам вдалося вибороти перше та друге місце на гонках у Ле-Ман, це тільки вишенька на торті.» Крім того, в епоху Мюллера виробник спортивних автомобілів отримав такі економічні результати своєї діяльності, які він навіть не міг очікувати за п'ять років до цього. «Протягом цього періоду часу компанія Porsche практично подвоїла обсяги продажів, прибутків і чисельність робочої сили», – сказав голова Наглядової ради, і зазначив, що, безумовно, таким досягненням не може похвалитися жоден інший представник німецької промисловості.

Уве Гек, Голова Ради з роботи групи компанії Porsche: «З 2010 року Маттіас Мюллер був «турбонагнітачем», рушійною силою великих досягнень в Porsche. Він має ДНК Porsche. Ми без радості сприймаємо звістку про його звільнення. Але його наступник, Олівер Блюм, це не просто управлінець, що подає надії, це управлінець на піку свого професіоналізму. Знання управлінських технологій у нього в крові, до того ж він є людиною з компанії Porsche. Те, що я найбільше ціную в ньому, – це його дещо приземлена натура, його соціальний спосіб мислення і метод, яким від пробуджує ентузіазм і проактивність у своїх колег. Він має велике серце, і він один з нас. Думаю, що призначення фахівця з виробництва на топ-посаду – це сильне рішення. Я впевнений, що Олівер Блум є найкращою кандидатурою, що зможе успішно продовжити розпочате і сприяти подальшому розвитку того, що ми створили разом з Маттіасом Мюллером. Якщо ми хочемо реалізувати заплановані проекти і забезпечити наше майбутнє, ми повинні дотримуватися спадкоємності.»

У цей час Олівер Блум очолює представництво компанії у Цуффенхаузені. Протягом найближчих п'яти років Porsche планує інвестувати понад 1,1 млрд. євро в свої існуючі виробничі потужності. Наприклад, у місці, де розташовані основні потужності компанії буде побудовано новий завод із виробництва двигунів і новий завод із виробництва кузовів автомобілів. Також буде розширено лінію по збору автомобілів у Цуффенхаузені. У майбутньому планується, що з конвеєрів цієї ліній будуть виходити не тільки всі моделі 911 і Boxster, але також починаючи з літа 2016 року моделі Cayman. Як член Правління з питань виробництва і логістики, Блюм сам керував масштабними підготовчими роботами, а також запуском цеху виробництва 918 Spyder і подальшим розширенням потужностей заводу в Лейпцигу, на якому відбуватиметься виробництво повного циклу моделей Macan та Panamera. Це ще одна причина впевненості доктора Порше у тому, що «ми знайшли найкращого наступника Маттіаса Мюллера, враховуючи його виключно високу професійну компетентність і яскраво виражені навички роботи в команді». У найближчі тижні ми плануємо прийняти рішення стосовно того, хто стане наступником Блюма на посаді Члена Правління, відповідального за виробництво.

Доктор Порше також висловив подяку члену Ради Бернхарду Майєру, що також залишає компанію: «За 14 років пан Майєр підвищив професіоналізм всієї мережі продажів і сприяв систематичному зростанню компанії на міжнародному ринку – спочатку на посаді генерального директора Porsche в Німеччині, а потім, починаючи з 2010 року, як член Правління з питань продажу та маркетингу. Під його керівництвом суттєво зросла вартість бренду, а високий рівень його відданості компанії допоміг Porsche досягти найвищого щабля в рейтингах задоволеності клієнтів. Це стало запорукою стійкого зростання привабливості бренду», – пояснив д-р Порше. Майер вивів обсяги продажів Porsche на новий рівень завдяки успішному виходу на ринок Panamera і компактного позашляховика Macan, що привело до значного збільшення продажів і зростання чисельності персоналу.

За словами голови Наглядової ради, його наступник, Детльов фон Платен, має максимально можливий досвід для безперервного продовження успіху свого попередника. Наприклад, в США, після свого призначення у 2008 році, він домігся майже подвоєння продажів нових транспортних засобів. Вінцем його професійних досягнень під час роботи в США стало відкриття нової штаб-квартири Porsche Cars North America навесні цього року в Атланті. На території штаб-квартири побудований Центр тестового водіння, де клієнти можуть отримати неперевершені враження від автомобілів на справжній гоночній кільцевій трасі.

01.10.2015