Головна навігація
Меню

Ще більше динаміки і паливної економічності - нові спортивні моделі з повним приводом

Штутгарт. Кожен третій покупець Porsche 911 обирає версію спортивного автомобіля з повним приводом. З новим 911 Carrera 4 та 911 Targa 4, тепер вони можуть скористатися покращеними спортивними характеристиками та комфортом, які пропонує останнє покоління 911: інноваційні турбодвигуни є більш потужними та споживають менше палива, а вдосконалена система повного приводу забезпечує додаткову динаміку та безпеку водіння в складних дорожніх умовах. Крім того, адаптивна ходова частина PASM зі зменшеним на 10 мм у стандартному режимі дорожнім просвітом розширює діапазон налаштувань та гарантує оптимальні характеристики у будь-якій ситуації - від гоночних заїздів на треку до спокійних тривалих подорожей. Система управління задніми колесами, доступна як опція для моделей Carrera 4S, дозволяє додатково розкрити вражаючі динамічні характеристики автомобіля. У салоні за розширені можливості зв'язку та розваг «дев'ятсот одинадцятого» відповідає комунікаційний центр Porsche (PCM) з інтуїтивним керуванням і мультисенсорним дисплеєм, що відтепер входить до базової комплектації автомобіля.

Повнопривідні моделі отримали не тільки всі візуальні зміни Porsche 911 Carrera нового покоління, а також мають і ряд власних відміних елементів. Наприклад, світлодіодна полоса між задніми фарами тепер створює особливо специфічний ефект завдяки її спеціальному тривимірному дизайну. При включених фарах світло підсилює відчуття глибини. Полоса світла також підкреслює типову рису всіх повноприводних 911-х – розширені на 44 міліметри задні колісні арки. Додаткові відмінні особливості Porsche 911 нового покоління включають нові передні фари з чотирьохточковими ходовими вогнями, ручки дверей без виїмок, а також задню кришку оновленого дизайну з вертикальними ламелями і новими задніми ліхтарями з чотирьохточковими стоп-сигналами.

Вдосконалення зовнішнього вигляду торкнулися й елегантного кузова Porsche 911 Targa. Його унікальний дизайн з першого погляду відрізняє його від моделей з кузовами купе і кабріолет, поєднуючи в собі класичну елегантність і особливу зручність управління зсувним дахом. Як і у легендарного оригінального 911-го у кузові «тарга», на місці центральних стійок оновленої моделі розташовується широка дуга, секція даху над передніми сидіннями виконана зсувною, а панорамне заднє скло «опоясує» кузов без задніх стійок. Єдиного натискання кнопки достатньо, щоб відкрити або закрити дах - при цьому у відкритому положенні дах компактно складається за задніми сидіннями.

Більша швидкість розгону зі зменшенням споживання палива на дванадцять відсотків
Удосконаленим опозитним двигунам передують більше сорока років досвіду інженерів Porsche у створенні турбованих двигунів - як для спортивних болідів, так і для серійних спорткарів. У результаті всі моделі 911 Carrera нового покоління можуть похвалитися вражаючою потужністю, емоційним характером і неймовірною економічністю. Завдяки використанню двох турбонагнітачів шестициліндрові двигуни 911 Carrera 4 та 911 Targa 4 з робочим об'ємом у 3 літри володіють потужністю 370 к.с. (272 кВт) і забезпечують крутний момент 450 Нм. Потужність моделей з літерою «S» при цьому збільшилася до 420 к.с. (209 кВт), а крутний момент - до 500 Нм. Таким чином, приріст в обох випадках становить 20 к.с. (15 кВт) - це стало запорукою підвищених динамічних характеристик, і, як наслідок, ще більш емоційного характеру автомобіля. Додаткову потужність моделей «S» забезпечують турбонагнітачі з модифікованими компресорами, особлива випускна система, а також налаштована особливим чином система управління двигуном.

У поєднанні з новою системою повного приводу з електрогідравлічним керуванням Porsche 911 Carrera 4 вперше демонструє більш високу динаміку розгону, ніж його задньопривідні “брати”. Оснащений опціональним пакетом Sport Chrono і автоматичною коробкою передач PDK, Porsche 911 Carrera 4 розганяється з 0 до 100 км/год всього за 4,1 секунди (на 0,4 секунди швидше, ніж попередня модель), а модифікації Carrera 4S на це потрібно ще на 0,3 секунди менше - 3,8 с. Моделі S у кузові "кабріолет" і 911 Targa 4 прискорюються до 100 км/год всього на мить - 0,2 с - повільніше, ніж моделі у кузові «купе». Максимальна швидкість варіює, в залежності від модифікації та оснащення, від 287 км/год до 305 км/год.
Традиційно, кожне нове покоління двигунів Porsche поєднує збільшену потужність та зменшене споживання палива. Новітні моделі виключенням не стали: 911 Carrera 4 Cabriolet з коробкою передач PDK споживає на 0.8л/100 км менше у порівнянні із попередньою версією. Моделями з найвидатнішими покращеннями є 911 Carrera S Cabriolet та 911 Targa 4S, оснащені PDK - середнє споживання знизилося на 1.2 літри до 8.0 л/100км.

Успадкований від Porsche 918 Spyder: пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху
У поєднанні з опціональним пакетом Sport Chrono нові моделі 911 вперше оснащені перемикачем режимів руху на рульовому колесі, який походить від гібридного суперкару 918 Spyder. Перемикач режимів руху виконано у вигляді оборотного кільця, що має чотири позиції для вмикання режимів їзди «Normal», «Sport», «Sport Plus» и «Individual». Останній дозволяє водієві в залежності від комплектації автомобіля конфігурувати власну, індивідуальну настройку автомобіля (наприклад, активна підвіска PASM, активні опори двигуна, алгоритм перемикання передач PDK і спортивна випускна система). У поєднанні з трансмісією PDK перемикач режимів руху має ще одну додаткову кнопку, так звану «Sport Response». При її натисканні привід автомобіля заздалегідь налаштовується на максимально можливе прискорення (на 20 секунд), наприклад для виконання маневрів з обгону. Для цього застосовується оптимальна передача, і система управління двигуном на короткий час налаштовується на ще більш швидке реагування.

Серійно: модернізована активна підвіска PASM із заниженням кузова на десять міліметрів
Porsche 911 Carrera з повним приводом уособлює еталонне поєднання спортивної динаміки, курсової стійкості і максимальної безпеки. Нове покоління автомобілів піднімає планку всіх цих характеристик на ще більш високий рівень. Система повного приводу з електрогідравлічним управлінням реагує з ще більшою швидкістю та чутливістю на будь-які дорожні ситуації завдяки використанню технології, запозиченої від 911 Turbo. Це особливо покращує стійкість автомобіля під час екстремального спортивного водіння без шкоди маневреності. Удосконалена система повного приводу утворює ідеальний союз із ходовою частиною у поєднанні з системою регулювання жорсткості амортизаторів PASM (Porsche Active Suspension Management) та десятиміліметровим заниженням кузову. Ця унікальна ходова частина вперше входить до стандартної комплектації всіх моделей Carrera та додатково збільшує курсову стійкість під час швидкого руху на поворотах. Одночасно нове покоління амортизаторів з розширеним діапазоном робочих характеристик забезпечує комфорт завдяки більш чуткому реагуванню на нерівності дорожнього покриття, а також покращує контакт коліс із дорогою під час динамічної їзди.

Активна система управління задніми колесами, доступна в якості опції для моделі Carrera S, приносить технології ходової частини моделей 911 Turbo і 911 GT3. У такій комплектації 911-й збільшує маневреність під час проходження поворотів та розворотів. Крім того, забезпечується більша рухова стабільність під час переходу на інші полоси на високій швидкості. Одночасно з цим він вражає своєю маневреністю в умовах міського руху завдяки зменшеному на 0.4 метри діаметру розвороту. Поліпшену керованість автомобіля водій також може оцінити завдяки новому рульовому колесі, дизайн якого повторює дизайн рульового колеса 918 Spyder. Базове кермо має діаметр 375 міліметрів; опціональне спортивне рульове колесо GT - 360 міліметрів. Для необмеженої щоденної практичності Porsche пропонує систему гідравлічного підйому передньої частини кузову з підйомними циліндрами, що інтегровані до амортизаційних стійок передньої осі. Натискання кнопки збільшує відстань між дорогою та краєм передньої кромки на 40 міліметрів за п’ять секунд, і тим самим попереджує удари об землю нижньої частини кузова, наприклад при наявності крутого виїзду з гаража.

Нова система розваг та зв'язку: комунікаційний центр PCM з мультисенсорним дисплеєм і новими функціями
До серійної комплектації нових моделей входить оновлений комунікаційний центр Porsche Communication Management (PCM) із 7-дюймовим мультисенсорним кольоровим екраном, розташованим у центральній консолі. Нова навігаційна система, що дозволяє здійснювати управління за допомогою мультисенсорних жестів (здатність розпізнавання написаного вручну тексту, наприклад), також входить до стандартної комплектації автомобіля. Водій має доступ до інформації про стан руху на дорогах в реальному часі, що забезпечує швидкий огляд картини дорожнього руху і швидке коригування маршруту. Швидкість, зручність і функціональність підключення мобільних телефонів і смартфонів також були істотно поліпшені - тепер це можна зробити за допомогою WiFi, Bluetooth або USB-кабелю. Завдяки цьому забезпечується не тільки віддалений доступ до даних автомобіля, але і можливість використання таких онлайн-сервісів, як, наприклад, Google Street View або інтернет-радіо. Ряд доступних сервісів і послуг постійно поповнюється і розширюється.