Головна навігація
Меню

У 2015 фінансовому році Porsche продовжує свій курс на рекорд

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG тримає курс на новий рекорд. За 9 місяців 2015 фінансового року виробник спортивних автомобілів збільшив продажі нових автомобілів на 28 відсотків до 173 085 штук, а оборот на 35 відсотків до 16,47 мільярдів євро. Таким чином, операційний результат перевищив минулорічний показник на 32 відсотка і досяг 2,55 мільярдів євро. Операційна прибутковість з обороту склала 15,5 відсотка.

Член правління, відповідальний за фінанси, і - з 1 жовтня - новий заступник голови правління, Лутц Мешке, підкреслив, що ця блискуча динаміка впливає і на фінансове становище Porsche. "Після того, як ми при одночасному фінансуванні нашого зростання у 2014 фінансовому році повністю ліквідували чисту заборгованість, додатково покращилася нетто-ліквідність у перші дев'ять місяців 2015 року". Нетто-ліквідність продажів автомобілів збільшилася з 195 мільйонів євро на 31 грудня 2014 до 1,32 мільярдів євро на 30 вересня 2015 року. Прогноз Мешке щодо року в цілому також є оптимістичним: "Я виходжу з того, що у 2015 фінансовому році ми значно перевищили показники минулого року за оборотом та операційним результатом". Крім того, він підтвердив, що "Porsche досягне поставленої мети по прибутковості з обороту у 15 відсотків". На наступний 2016 фінансовий рік член правління Porsche також дивиться впевнено, зважаючи на велику кількість замовлень.

Новий голова правління, д-р Олівер Блум, підкреслив, що як в Європі, так і в Америці і в Азії компанія Porsche досягла двозначних темпів зростання. "Цей зріст на найважливіших ринках особливо важливий для Porsche", - сказав Блум і назвав дві причини успіху: "Всесвітнє визнання високої якості спортивних автомобілів і не менш висока ступінь задоволеності клієнтів". Ці фактори були у черговий раз підтверджені у 2015 році двома дослідженнями авторитетного американського інституту вивчення громадської думки JD Power. Так, цього року Porsche втретє поспіль посів перше місце у загальному рейтингу якості IQS ("Initial Quality Study"). У рейтингу привабливості APEAL ("Automotive Performance, Execution and Layout Study") Porsche в одинадцятий раз поспіль став першим, таким чином залишаючись найпривабливішим автомобільним брендом для водіїв у США.

Завдяки глобальним успіхам Porsche створює нові робочі місця. За результатом дев'яти місяців 2015 року кількість співробітників компанії зросла до 23999 чоловік - це на дев'ять відсотків більше, ніж дванадцять місяців тому. Протягом останніх п'яти років виробнику спортивних автомобілів вдалося довести чисельність персоналу з 13000 до майже 24000 чоловік, тобто збільшити практично на 80 відсотків