Головна навігація

Прес-релізи

Більше, ніж «дев'ятсот одинадцятий»: нові Porsche 911 Turbo і 911 Turbo S

Штутгарт. На початку 2016 року Porsche представить на Північноамериканському міжнародному автосалоні в Детройті ще одну перлину свого модельного ряду. Топ-моделі лінійки 911 – 911 Turbo і 911 Turbo S – стали на 15 кВт (20 к. с.) потужнішими, мають виразніший дизайн та поліпшене оснащення. Із самого початку ці моделі буде запропоновано у двох версіях: купе та кабріолет. Шестициліндровий двигун бі-турбо у 911 Turbo, з робочим об’ємом 3,8 л, тепер має потужність 397 кВт (540 к. с.). Щоб досягти такого збільшення потужності, було використано модифіковані впускні канали в головці блока циліндрів, нові паливні форсунки та підвищено тиск палива. Мотор 911 Turbo S тепер виробляє 427 кВт (580 к. с.) завдяки новому турбонагнітачу з більшими компресорами. Porsche залишається єдиним виробником, що застосовує турбонагнітачі зі змінюваною геометрією турбіни для автомобілів із бензиновими двигунами.

Двигуни тепер також мають так звану функцію динамічного наддуву (Dynamic Boost), щоб додатково поліпшити реакцію двигуна в динамічному режимі експлуатації. Вона підтримує тиск повітря наддуву під час змін у навантаженні – тобто під час короткочасного зменшення натискання на педаль акселератора. Щоб досягти цього, функція припиняє впорскування палива, залишивши дросельну заслінку відкритою. Як результат, двигун реагує на ще одне натиснення педалі акселератора практично без затримки. Дія цієї функції більш помітна в режимах Sport та Sport Plus, ніж у режимі Normal.

Загалом, нові спортивні автомобілі з високими експлуатаційними характеристиками поєднують фантастичну динаміку з додатковим скороченням витрати палива. 911 Turbo S Coupé розганяється до 100 км/год за 2,9 секунди. Його максимальна швидкість, 330 км/год, є на 12 км/год вищою за попередній показник. 911 Turbo досягає позначки 100 км/год за 3,0 секунди, а його максимальна швидкість дорівнює 320 км/год: він став на 5 км/год швидшим за попередню модель. Попри все це, купе споживають лише 9,1 л/100 км, а кабріолети – 9,3 л/100 км. Це означає, що витрату палива в усіх версіях було знижено на 0,6 л/100 км. Це пояснюється використанням ще більш удосконаленої системи електронного управління двигуном і коробкою передач з оновленими алгоритмами перемикання передач.

Стандартне обладнання: пакет Sport Chrono з перемикачем режимів руху і кнопкою Sport Response
Нове спортивне кермо GT – діаметром 360 мм та з дизайном, запозиченим у 918 Spyder, – має так званий перемикач режимів руху у стандартній комплектації. Він складається з поворотного диска з положеннями-ступенями, що використовується для вибору одного з чотирьох режимів: Normal, Sport, Sport Plus чи Individual. Режим Individual дає водію змогу налаштовувати та зберігати абсолютно індивідуальну конфігурацію автомобіля. Іншою новинкою пакета Sport Chrono є кнопка Sport Response, установлена посередині перемикача режимів. Ідею кнопки було взято з автоспорту. Варто її натиснути, й реакції двигуна та коробки передач максимально поліпшаться. У цьому стані автомобіль спроможний забезпечувати оптимальне прискорення протягом 20 секунд, наприклад під час обгону. Установлений на блоці приладів індикатор у вигляді секундоміра показує водію, скільки минуло часу. Користуватися функцією Sport Response можна скільки завгодно часто та в будь-якому режимі їзди.

Система контролю курсової стійкості Porsche Stability Management (PSM) у моделях 911 Turbo тепер має новий режим PSM Sport. Короткочасне натиснення кнопки PSM на центральній консолі переводить систему в особливо спортивний режим, що залежить від вибраної програми їзди. Окремо ввімкнений режим PSM Sport змінює поріг втручання системи PSM набагато більше, ніж під час використання режиму Sport Plus попередньої моделі. Новий режим дає змогу ще більше наблизитися до максимальних експлуатаційних можливостей – наприклад, на гоночній трасі. У цьому режимі засвічується сигнальна лампа PSM, а повідомлення на блоці приладів вказує на те, що роботу системи PSM над поліпшенням стійкості автомобіля під час їзди обмежено. Проте PSM залишається активною в фоновому режимі, навіть у режимі PSM Sport. А от довге натиснення кнопки PSM, як звичайно, повністю відключить систему PSM.

911 Turbo S має повний комплект функцій контролю динамічної керованості
Шасі нових моделей 911, яке включає систему PASM у стандартній комплектації, тепер забезпечує ще більшу диференціацію між спортивністю та комфортом. Крім того, 911 Turbo S пропонує повну добірку обладнання для контролю динамічної керованості: компенсація крену PDCC є стандартним обладнанням, як і система керамічних гальм PCCB. До нового опціонального обладнання для всіх моделей 911 Turbo належать допоміжна система запобігання виїзду на іншу смугу руху (що використовує радари) та підйомна система для переднього моста, яку можна використати, щоб збільшити дорожній просвіт на 40 мм в зоні переднього спойлера-губи на низькій швидкості.

Виразніший дизайн з новими характеристиками
Звичайно, 911 Turbo нового покоління переймає важливі характеристики ефектного дизайну сучасних моделей Carrera, які доповнюються спеціальними рисами, типовими для 911. Заново створена передня частина кузова з дефлекторами повітрозабирачів та чітко скомпонованими вузькими світлодіодним передніми ліхтарями з подвійними обтічниками візуально розширюють кузов спереду. Це відчуття посилюється завдяки додатковому ребру в центральному повітрозабирачі. Профіль цього спортивного автомобіля з високими експлуатаційними характеристиками прикрашають нові 20-дюймові колісні диски. На 911 Turbo S, наприклад, колеса з центральною гайкою тепер мають сім, а не десять подвійних спиць. У 911 Turbo також було змінено розміри коліс: було встановлено передні диски 9 J x 20 і задні диски 11.5 J x 20 – на півдюйма ширші, ніж старі. Тепер вони зрівнялися розмірами з дисками 911 Turbo S. Нові дверні ручки більше не мають пластикових вставок – як і на моделях Carrera. Задню частину кузова теж було значно перероблено. В очі негайно кидаються об’ємні задні ліхтарі з чотириточковими стоп-сигналами та підсвіченням, що нагадує ауру (риса, вже знайома за лінійкою автомобілів 911 Carrera). Було змінено дизайн вихідних отворів вихлопної системи ззаду, а також подвійних вихлопних труб. Дизайн решітки задньої кришки теж було змінено, і тепер вона має три частини: права та ліва секції мають поздовжні жалюзі, а посередині розміщено окрему кришку для оптимізації всмоктування повітря в двигун.

Нова система Porsche Communication Management з онлайн-навігацією
У моделях відбулася не лише зміна поколінь. У кокпітах 911 Turbo з’явиться щойно розроблена інформаційно-розважальна система PCM з онлайн-навігацією, що ввійде в стандартну комплектацію цих автомобілів. Відмінною рисою цієї системи є мультисенсорний монітор з поверхнею з високоякісного скла, ідеально інтегрований в центральну консоль. Система пропонує численні нові та вдосконалені функції підключення завдяки стандартному модулю Connect Plus. Навігація також може отримати доступ до актуальної автодорожньої інформації в режимі реального часу. Маршрути та місця можна переглядати за допомогою зображень 360 градусів та зображень із супутника. До того ж, тепер система підтримує рукописне введення інформації. Більш того, мобільні телефони та смартфони тепер можна інтегрувати швидше, легше та більш повно, ніж раніше, через Wi-Fi, Bluetooth чи кабельне підключення. Окремі функції автомобіля також можна контролювати дистанційно. Як і в попередніх моделях, аудіосистема Bose входить у стандартну комплектацію; систему Burmester можна замовити як опцію.

Поява на ринку України нових Porsche 911 Turbo і 911 Turbo S очікується наприкінці січня 2016 року.

01.12.2015