Головна навігація
Меню

Прес-релізи

Boxster і Cayman тепер будуть випускатися як «серія 718»

Штутгарт. 718 Boxster і 718 Cayman – такими будуть нові назви дводверних середньомоторних спортивних автомобілів від Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Перейменування набере чинності одночасно зі зміною модельного ряду в 2016 році. Штутгартський виробник обрав назву «718» на честь революційного спортивного автомобіля цього типу, що був випущений 1957 року та дуже успішно виступив у прославлених автомобільних перегонах. 718 Boxster і 718 Cayman демонструють більше схожих рис – як візуальних, так і технічних. У майбутньому обидві моделі матимуть однаково потужні чотирициліндрові опозитні двигуни з турбонаддувом. На родстер буде встановлено вищий рівень цін, ніж на купе – так само, які і для моделей 911. Porsche представить 718 Boxster і 718 Cayman протягом 2016 року.

Серія моделей 718 є продовженням випробуваної чотирициліндрової концепції та історії видатних спортивних автомобілів Porsche. Найновіший приклад – це гоночне авто 919 Hybrid, яке теж має високопродуктивний чотирициліндровий турбодвигун робочим об’ємом лише 2 літри. Так от, бренд Porsche не лише фінішував першим та другим у «24 годинах Ле-Мана», але й зовсім нещодавно став чемпіоном серед виробників і пілотів у чемпіонаті на витривалість WEC World Endurance Championship. Завдяки цим перемогам 919 Hybrid відкрив перспективи для динамічних характеристик майбутніх двигунів спортивних автомобілів від Porsche.

Історія 718: чотирициліндровий опозитний двигун здобув багато перемог в автоперегонах
Чотирициліндрові опозитні двигуни продовжують довгу традицію компанії Porsche та можуть похвалитися своїм неймовірним успіхом. Наприкінці 1950-х років 718 – наступник легендарного Porsche 550 Spyder – представляв найвищий рівень конфігурації чотирициліндрового опозитного мотора. Як у перегонах у Себрінгу 1960 року, що тривали 12 годин, так і в європейському чемпіонаті по гірських дорогах European Hill Climb, що проводився між 1958 та 1961 роками, Porsche 718 переміг численних суперників завдяки потужному та продуктивному чотирициліндровому опозитному двигуну. 718 тричі посів перше місце у період з 1959 по 1960 роки на легендарних італійських перегонах Targa Florio у Сицилії. На перегонах «24 години Ле-Мана» 1958 року 718 RSK з чотирициліндровим двигуном потужністю 142 к. с. здобув перемогу в класі.

Porsche 919 Hybrid: передвісник технологій для серійних автомобілів
2014 року компанія Porsche повернулася в вищу категорію славетних перегонів на витривалість у Ле-Мані та чемпіонату світу на витривалість WEC з гоночним автомобілем 919 Hybrid. Автомобіль LMP1, що розроблявся з надзвичайно високими характеристиками продуктивності, є найскладнішим гоночним автомобілем за всю історію Porsche. Він служить платформою для фундаментальних досліджень технологій для майбутніх серійних моделей, поєднуючи дві різні системи рекуперації енергії з дволітровим чотирициліндровим турбодвигуном.

10.12.2015