Головна навігація

Прес-релізи

Тест-драйв позашляхової лінійки Porsche

Київ. 23 квітня на позашляховому полігоні «Віннер» прихильники бренду Porsche мали нагоду протестувати моделі Cayenne та Macan в екстремальних умовах. За підтримки компанії «Віннер Імпортс Україна», офіційного імпортера автомобілів бренду Porsche в Україні, для проведення тест-драйву був створений спеціальний позашляховий полігон. 

Траса, побудована згідно зі стандартами виробника Porsche AG, включала 5 перешкод. Демонстрація роботи системи курсової стійкості Porsche Stability Management (PSM) та системи активного повного приводу з перемінним розподілом крутного моменту Porsche Traction Management (PTM) відбувалась за допомогою швидкісного проходження 7 поворотів на змієподібній доріжці довжиною 500 метрів.

Пристосованість до будь-яких дорожніх умов була доведена під час проходження заповненого водою рову 15 метрів завдовжки та 30 см глибиною. 

Подолання найбільш хвилюючої перешкоди - гори висотою 15 метрів, яку треба було об’їхати з двох боків під кутом 30 градусів, дістатись вершини під кутом 48 градусів та спуститись під кутом 28 градусів – відбувалося під контролем системи Porsche Hill Сontrol. 

Остання перешкода – вісім ям глибиною 50 см, розташованих в шаховому порядку, стала хітом треку завдяки своїй видовищності. 

Кожен з учасників тест-драйву мав нагоду провести горбистим рельєфом дизельні та бензинові версії моделей Cayenne та Macan S. І якщо Cayenne вже встиг зарекомендувати себе під час позашляхових тестів декілька років тому, то на Macan чекало перше відповідальне випробовування в умовах реального бездоріжжя на території Україні. Виклик було прийнято – складні перешкоди з легкістю підкорювались Macan, а учасники заходу мали змогу на власному досвіді переконатись у непересічних ходових якостях та безкомпромісному комфорті спортивного кросовера. 

Вартою уваги стала і статична презентація нового 718 Boxster – гості заходу мали унікальну нагоду першими в Україні познайомитись із новою серією середньомоторного родстера із 4-циліндровим двигуном Porsche 718 Boxster у модифікації S. Потужні і водночас ощадливі двомісні кабріолети нової генерації найменували на честь легендарного гоночного Porsche 718 з опозитним двигуном з далеких шістдесятих. Особливістю лінійки є опозитні турбомотори.
Двигун для 718 Boxster робочим об’ємом 2,0 л розвиває 300 кінських сил (220 кВт), а 2,5-літровий агрегат для 718 Boxster S – 350. Версія S обладнана турбокомпресором зі змінною геометрією. Потужність модернізованих двигунів зросла на 35 к.с. (26 кВт), а витрата пального знизилася на 14%.

28.04.2016