Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

Porsche 919 Hybrid відстоюватиме свій чемпіонський титул у Ле-Мані Огляд перед 24-годинними перегонами в Ле-Мані, LMP1

Штутгарт. Очікування перед 84-ми за рахунком перегонами «24 години Ле-Мана», які відбудуться 18-19 червня 2016 року, великі: в цих, можливо, найскладніших у світі, автомобільних перегонах Porsche зі своїм болідом Porsche 919 Hybrid виступатиме як рекордсмен за перемогами, переможець минулого року і лідер нинішнього сезону чемпіонату світу в заліку виробників і в особистому заліку пілотів. Одночасно Ле-Ман – це третій етап чемпіонату світу з перегонів на витривалість World Endurance Championship (WEC). До кульмінаційних перегонів сезону тріо Ромена Дюма (Франція), Ніла Яні (Швейцарія) та Марка Ліба (Німеччина) підходить, будучи лідерами турнірної таблиці в заліку пілотів. Другий автомобіль команди Porsche під керуванням діючих чемпіонів світу Тімо Бернхарда (Німеччина), Брендона Хартлі (Нова Зеландія) та Марка Уеббера (Австралія) невдало виступив у перших двох перегонах чемпіонату в Сільверстоуні та у Спа-Франкоршам (аварія і пошкодження шини) і в Ле-Мані хотів би надолужити згаяне. У класичних перегонах на трасі «Сарта» дається вдвічі більше очок, ніж в інших восьми шестигодинних перегонах чемпіонату світу.

Для Porsche це третя участь у Ле-Мані після повернення до «вищої ліги» автоспорту. У 2015 році в другій «спробі» була завойована відразу подвійна перемога. Porsche 919, оснащений інноваційним даунсайзинговим дволітровим чотирициліндровим турбованим бензиновим двигуном і двома системами рекуперації енергії (енергії гальмування і енергії газів), був суттєво модернізований. Він досягає загальної потужності 662 кВт (900 к. с.) і стартує в Ле-Мані в аеродинамічній конфігурації для меншого опору повітря. На довгих прямих максимальні швидкості, як правило, сягають 320 км/год і вище.
На шістьох заводських пілотів припадають 49 виступів у Ле-Мані. Бернхард/Хартлі/Уеббер, які минулого року стали в Ле-Мані другими, пілотують футуристичний прототип під номером 1. Місце в кокпіті Porsche 919 Hybrid під стартовим номером 2 розділять Дюма/Яні/Ліб – у 2015 році вони були п’ятими. Переможця Porsche 919 Hybrid рік тому до фінішу привели Ерл Бамбер (Нова Зеландія), Ніко Хюлькенберг (Німеччина) та Нік Тенді (Великобританія).

Думки перед перегонами:
Фріц Енцингер, керівник LMP1: «Для всієї нашої команди було дуже хвилююче повернутися до Ле-Ману для попереднього тесту. Перемогти тут – ні з чим незрівнянна подія, адже це неймовірно складно. Те, чого у 2015 ми вже на другий рік досягли з 919 Hybrid, природно ставить нас у роль фаворитів. Але від цього нам не слід втрачати голову. У 2016 легше не буде, навіть зовсім навпаки. Повернувшись до топ-категорії з найінноваційнішим прототипом, Porsche встановив нові технічні стандарти для всіх учасників. Конкуренти відреагували, і тому на нас усіх чекають 24-годинні перегони, які, можливо, стануть найщільнішими в історії».

Андреас Зайдль, керівник команди: «Команда учасників і вся наша команда у Вайссаху провела чудову роботу зі створення, тестування та підготовчої фази. Саме на прикладі Ле-Мана чітко видно прогрес. У 2014 році перегони проходили занадто рано для нашої щойно сформованої команди. Ми билися краще, ніж можна було очікувати, і дізналися, як це гірко зійти з дистанції незадовго до кінця перегонів. У 2015 ми виставили три автомобілі, які зайняли перші три стартові позиції, дійшли до фінішу і привезли нам подвійну перемогу. Ле-Ман – 2016 стане для нашої команди в цілому 19-м гоночним виступом. Це не дуже багато. У технічній і в тактичній галузях ми підготовлені краще, ніж коли б то не було. Однак ми знаємо, як складно пережити тиждень перегонів і перш за все перегони без жодних технічних проблем або інциденту на трасі. Ми це розуміємо. Але ми відчуваємо, що готові».

Пілоти Porsche 919 Hybrid, стартовий номер 1
Тімо Бернхард (35 років, Брухмюльбах-Мізан/Німеччина): 
(9 виступів, перемога в загальному заліку в 2010 році, другий у загальному заліку в 2015 році, перемога в класі GT в 2002 році)
«Я як божевільний радію майбутнім перегонам! Ле-Ман належить до найбільших класичних перегонів, які лише є у світі. Траса – теж щось зовсім особливе: ця комбінація з ділянок, що проходять по шосе, і закритих гоночних ділянок просто унікальна. У Ле-Мані головне зберігати спокій, бути добре підготовленим фізично і ментально і йти в перегони з усією енергією. І ще: після багатьох годин за кермом і при швидкості 250 км/год у поворотах Porsche потрібно змогти прийняти правильні рішення. Я знаю, що Porsche 919 Hybrid дуже швидкий, а ми сильна команда».

Брендон Хартлі (26 років, Нова Зеландія): 
(4 виступи, другий у загальному заліку в 2015 році)
«Коли я у 2012 році вперше стартував у Ле-Мані, я відразу ж закохався в ці перегони. Перший раз їхати вночі – таке не забувається. Це тунельне бачення і відчуття, ніби сидиш у машині часу, мене просто приголомшили. А ці ділянки траси з усіма їхніми особливостями – похилі повороти, швидкість на довгих прямих. Повороти Porsche взагалі одні з найбільш захоплюючих швидкісних віражів світу. Про ці перегони складаються такі легенди! Уже техогляд у неділю за тиждень до змагань проходить у дуже насиченій атмосфері. Під час параду пілотів відчуваєш, що ти – частина грандіозної історії, у якій Porsche відіграє особливу роль. Пройти з цією маркою через Ле-Ман – це мрія».

Марк Уеббер (39 років, Австралія): 
(4 виступи, з них у 1998 і 1999 роках без участі в перегонах, другий у загальному заліку в 2015 році)
«Ці перегони для Брендона, Тімо і мене і для Porsche – шанс досягти чогось великого. У 2014 до сходу з дистанції ми були близькими до цього, у 2015 ми стали другими, і ми хочемо разом виграти Ле-Ман. Для цього потрібно, перш за все, пробитися. Ле-Ман – екстремально складні в тактичному плані перегони, тут доводиться обганяти учасників, які відстали на коло, іноді в складних погодних умовах. Хоча ми й розуміємо, що трапитися може будь-що, але ми прекрасно підготовлені і маємо найкращі шанси поборотися за перемогу. У довгий тиждень перегонів важливо дотримуватися режиму. Треба якомога більше спати і стежити за своїм загальним станом».

Пілоти Porsche 919 Hybrid, стартовий номер 2
Ромен Дюма (38 років, Франція): 
(15 виступів, перемога у загальному заліку в 2010 році, 3-тє місце в 2007 році, 5-те місце в 2015 році, перемога в класі GTE у 2013 році)
«Ле-Ман для мене – перегони року, а з урахуванням того, що я француз, то і взагалі найбільша спортивна подія. Лише на трасі присутня чверть мільйона глядачів. І багато хто з них пильно стежить за тим, що роблять їхні французькі пілоти. Якби я зміг на Porsche виграти перегони, я здійснив би мрію. Я думаю, ми добре підготовлені, щоб зробити це на нашому 919-му. У нас фантастичний автомобіль, чудова команда, чудова команда механіків, і я почуваюся дуже добре».

Ніл Яні (32 роки, Швейцарія): 
(7 виступів, рекорд у кваліфікації і 5-те місце в загальному заліку в 2015 році)
«Ми дуже добре все пропрацювали під час тестів, і всі пілоти провели за кермом багато часу, Porsche 919 Hybrid підготовлений настільки добре, наскільки це можливо. Я сам теж підготувався до Ле-Ману, як і минулого року. При цьому особливу увагу я приділяв витривалості і м’язам шиї, оскільки тут доводиться сидіти в автомобілі набагато довше, ніж в інших перегонах WEC. У мене свій розпорядок, який себе повністю виправдав. Ле-Ман для команди і для мене – це найбільша подія сезону. Кожен з нас відчуває особливо велике напруження, адже тут йдеться про «перлину» марафонських перегонів, яка проходить один раз на рік. У 2016 через регламент у нас менше палива і таким чином менша потужність, але у поворотах ми стали швидшими. Інженери попрацювали на славу».

Марк Ліб (35 років, Людвігсбург): 
(10 виступів, 5-те місце у загальному заліку в 2015 році, перемоги в класах GTE 2013, GT2 2010, GT 2005)
«Для мене Ле-Ман – це найголовніші перегони. Я народився в Штутгарті і виріс у Цуффенхаузені, тобто майже перед дверима Porsche. Уже в п’ятирічному віці я був великим фанатом автомобілів групи С, які брали участь тоді в Ле-Мані і в чемпіонаті світу. Ці автомобілі здавалися мені цікавішими, аніж «Формула-1». Брати участь у Ле-Мані в найбільшій категорії і боротися за перемогу в загальному заліку – моя найзаповітніша мрія. А те, що мені вже втретє надається така можливість, мені здається справжнім подарунком долі. Я з нетерпінням чекаю на перегони. У нас був хороший тестовий день, і ми готові краще, ніж будь-коли. Це стосується і надійності машин, що, напевно, є найголовнішим у 24-годинних перегонах».

Цифри і факти:
• Компанія Porsche є рекордсменом у Ле-Мані – 17 перемог у загальному заліку.
• Перша перемога в загальному заліку була здобута Porsche 14 червня 1970 року (Ханс Херрманн/Ріхард Еттвуд на 917 КН купе). 17-та перемога в загальному заліку була здобута Porsche у 2015 році (Ерл Бамбер/Ніко Хюлькенберг/Нік Тенді на 919 Hybrid).
• У 2014 році Porsche після 16-річної перерви знову стартував у вищій категорії Ле-Мана.
• Рекорд кваліфікації на трасі нинішньої конфігурації утримує з 2015 року Ніл Яні. За кермом 919 Hybrid ввечері в середу відразу після 22:00 він пройшов трасу з ходу за 3:16,887 хвилини. Середня швидкість становила 249,2 км/год. Колишній рекорд кваліфікації на трасі довжиною 13,629 кілометра протримався сім років (Peugeot, 3:18,513 хвилини, 2008 рік).
• Найшвидшим у кваліфікаційному заїзді став Ханс-Йоахім Штук на Porsche 962 C, який проїхав трасу за 3:14,800 хвилини з середньою швидкістю 251,815 км/год. З 1990 року на прямій Hunaudieres існують шикани для зниження швидкості. У сьогоднішньому варіанті потрібно було б пройти коло менш ніж за 3:14,843 хвилини, щоб побити рекорд Штука. 
• У 2015 році Porsche 919 Hybrid зайняли на кваліфікації перші три місця. Це була 17-та поул-позиція для Porsche в Ле-Мані і перша з 1997 року.
• У 2015 році Porsche вдев’яте в історії перегонів посів перші три стартові позиції, востаннє таке вдавалося в 1988 році.
• Другим за Яні у 2015 році був Тімо Бернхард. Він показав свій найкращий особистий час (3:17,767 хвилини) також увечері в середу. У третьому і, як потім з’ясувалося, переможному 919 британець Нік Тенді в другій кваліфікації в четвер показав час 3:18, хвилини і посів тим самим третє місце на стартовій решітці.
• Швидше за всіх за проведені на сьогоднішній день 83 заїзди в 1971 році коло пройшов Джекі Олівер (тодішня довжина траси – 13,469 км). Його час у тестовому заїзді на Porsche 917 становив 3:13,6 хвилини (середня швидкість – 250,457 км/год). Того ж року на 917 Langheck він показав найкращий час проходження кола – 3:18,4 хвилини (середня швидкість – 244,387 км/год).
• Найдовшу дистанцію пройшли Тімо Бернхард/Ромен Дюма/Майк Рокенфеллер у 2010 році, здобувши перемогу в загальному заліку, виступаючи за команду Audi: 5410,713 км (397 кіл, середня швидкість – 225,228 км/год).
• Переможець у 2015 році Porsche 919 Hybrid проїхав 5382,82 км (395 кіл, середня швидкість – 224,2 км/год).
• При цьому коробка передач зробила 25 293 перемикання («вгору» і «вниз»).
• Найбільшу швидкість, яка була досягнута на 919 в перегонах, показав у 2015 році Марк Уеббер: 340,2 км/год в суботу о 16:40.
• Уеббер втратив найбільше ваги з пілотів Porsche під час 24-годинних перегонів. На початку перегонів він важив разом з комбінезоном і шоломом 81,2 кг, а після своєї останньої зміни його вага становила 78,2 кг.
• На найбільш повільній ділянці (Amage) пілотам доводиться уповільнюватися приблизно до 70 км/год.
• У 2016 році стартують 60 автомобілів. Так багато їх було лише у 50-ті роки.
• У кваліфікації (по середах і четвергах до півночі) кожний зі 180 гонщиків повинен пройти не менше п’яти кіл у темний час доби.
• У той час як у чемпіонаті WEC стартову позицію визначає середній час проходження кіл з найкращим часом двох гонщиків, у Ле-Мані класичним чином зараховується найкращий час проходження кола автомобілем.
• Ніч у Ле-Мані в 2016 році на три хвилини коротша, ніж минулого року, і майже найкоротша в році: захід сонця у суботу відбуватиметься о 22:02, а схід – у неділю о 5:59.
• За нормального режиму перегонів (без виходу на трасу автомобіля безпеки) Porsche 919 Hybrid повинен заправлятися паливом кожні 14 кіл.
• У 2015 році кожен 919 Hybrid заправлявся 30 разів.
• Заправка паливом і заміна шин повинні проводитися лише одна за одною. При заміні шин одночасно працювати дозволяється лише чотирьом механікам з одним гайковертом. Це займає набагато більше часу порівняно, наприклад, з «Формулою-1».
• Заміна гонщика здійснюється зазвичай в тому випадку, коли виникає необхідність у заміні шин.
• Три заправки паливом і один комплект шин Michelin є абсолютним мінімумом. У 2015 році на одному комплекті шин Michelin вдалося пройти вночі чотири зміни (54 кола на автомобіль і гонщика).
• Під час перегонів один гонщик має провести за кермом не менше шести годин, але йому забороняється сидіти за кермом більше чотирьох годин поспіль протягом шести годин. В цілому йому дозволяється управляти болідом не більше 14 годин.
• З огляду на довжину траси в Ле-Мані використовуються три автомобілі безпеки.
• На складі запасних частин є одне запасне шасі, чотири двигуни внутрішнього згоряння, по чотири передніх і задніх диференціали, по шість передніх і задніх крил, 60 дисків і більше 100 радіопередавачів і навушників.
• Кількість додаткової електричної енергії, яку може використовувати гонщик при проходженні кожного кола в Ле-Мані, обмежена. Porsche 919 Hybrid на трасі довжиною 13,629 кілометри дозволяється витрачати на колі рівно 8 мегаджоулів або 2,22 кіловат-години (кВтг) електрики. Електрики, яке може бути отримана в ході 24-годинних перегонів від систем рекуперації енергії, було б достатньо для живлення будинку для однієї сім’ї протягом чверті року.
• Сумарна потужність Porsche 919 Hybrid становить близько 662 кВт (900 к. с.). Майже 368 кВт (500 к. с.) припадають на дволітровий чотирициліндровий турбований бензиновий двигун, понад 294 кВт (400 к. с.) має електродвигун, який підживлюється двома системами рекуперації енергії.
• На 2016 рік регламентом скорочено кількість енергії, одержуваної з палива, і витрату для прототипів гібридизованого класу 1. Для 919 це означає скорочення кількості бензину на коло на 9,5 відсотка порівняно з Ле-Маном 2015 року.
• Завдяки створюваній аеродинамічними елементами притискній силі при максимальній швидкості руху навантаження на кожне колесо, а тим самим і опорна поверхня шин Michelin, які в звичайному стані мають ширину 310 мм, може збільшуватися вдвічі.
• Під час перегонів на вибір пропонуються три жорсткі варіанти сліків для сухої траси, один варіант також позбавлених протектора гібридних шин із більш м’яким складом гуми для змішаних умов, а також два варіанти дощових шин для руху під час сильного або проливного дощу.
• 9,2 кілометра із 13,6-кілометрової траси припадають на заміські дороги загального користування, які, зрозуміло, перекриваються на час перегонів.
• Загалом, в Ле-Мані можна заробити собі ще більше почестей і слави, набравши вдвічі більше очок, ніж у інших восьми заїздах чемпіонату світу з автоперегонів на витривалість WEC, які тривають більше шести годин.
• У чемпіонаті WEC команда Porsche після двох з дев’яти заїздів чемпіонату світу набрала 56 очок, випереджаючи Toyota (43) і Audi (41).
• В особистому заліку чемпіонату світу Дюма/Яні/Ліб із 43 очками посідають перше місце. Бернхард/Хартлі/Уеббер кожен з 1,5 очками посідають 14 місце.
• Porsche 919 Hybrid був створений у центрі розробок Porsche AG у Вайссаху, де працюють 260 співробітників команди.
• У 2015 році згідно з даними організатора – компанії Automonile Club de I’Oest (ACO), на перегонах були присутні 263 500 глядачів. На перегони було акредитовано 1425 журналістів (друковані ЗМІ, фотографи, телебачення, інтернет) із 42 країн. У 190 країнах перегони повністю або частково показували по телебаченню. Лише за даними каналів Eurosport, ці передачі подивилися 23 мільйони глядачів. 2,5 мільйона трансляцій у прямому ефірі були зареєстровані в онлайн-ТБ.

Графік команди Porsche LMP1:
У неділю перед перегонами, 12 червня, на Площі Республіки починається технічний контроль 60 гоночних автомобілів, які розділені на чотири класи. Комісари перевіряють автомобілі, 180 гонщиків надають свої документи. Команда Porsche LMP1 проходитиме огляд у неділю о 14:20. Останні команди будуть перевірені лише ввечері в понеділок.

Вівторок, 14 червня:
14:00 – 15:00 Командне фото Porsche на прямій «старт/фініш»
17:00 – 18:30 Роздача автографів на піт-лейні

Середа, 15 червня:
13:30 – 14:00 Зустріч із командою представників засобів масової інформації у прес-клубі
16:00 – 20:00 Вільні тренування
22:00 – 24:00 Кваліфікація

Четвер, 16 червня:
15:30 – 16:00 Зустріч із командою представників засобів масової інформації у прес-клубі
19:00 – 21:00 Кваліфікація
22:00 – 24:00 Кваліфікація

П’ятниця, 17 червня:
10:00 – 18:00 Прогулянка трасою
13:00 – 13:30 Прес-конференція Porsche у центрі Porsche Experience
13:30 – 14:00 Зустріч із командою в центрі Porsche Experience
17:30 – 19:30 Парад гонщиків у місті

Субота, 18 червня:
09:00 – 9:45 Розминка
14:22 Початок стартової церемонії
15:00 Старт

Сервіси для преси:
• Прямий репортаж із боксів LMP1 на Twitter @Porsche_Team.
• Для отримання прес-релізів і фотоматеріалів, а також для доступу до архіву та відеоматеріалів представники засобів масової інформації можуть зареєструватися на https://presse.porsche.de.
• На https://presse.porsche.de/motorsport пропонується актуальний медіагід Porsche Motorsport.
• Відео доступні на каналі Porsche Vimeo і на Youtube.
• www.newsroom.porsche пропонує актуальні прес-релізи та іншу інформацію, доступ вільний.
• Канал Eurosport всі 24 години вестиме з Ле-Мана прямий репортаж.

 

16.06.2016