Головна сторінка

Головна навігація
Моделі
718
Новий 718 Cayman
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Cayman S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
Новий 718 Boxster
Потужніть 220 кВт (300 к. с.) при 6 500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,9 cекунди (4,7 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 5,1 секунди
Максимальна швидкість 275 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 6,9 - 7,4
Викиди CO2, г/км 158 г/км - 168 г/км
Новий 718 Boxster S
Потужніть 257 кВт (350 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 cекунди (4,2 cекунди з пакетом Sport Chrono) - 4,6 секунди
Максимальна швидкість 285 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,3 - 8,1
Викиди CO2, г/км 167 г/км - 184 г/км
911
Новий 911 Carrera
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,4 с (4,2 с із опцією Sport+) - 4,6 с
Максимальна швидкість 293 км/год - 295 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,4 - 8,3
Викиди CO2, г/км 169 г/км - 190 г/км
Новий 911 Carrera S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,1 с (3,9 с із опцією Sport+) - 4,3 с
Максимальна швидкість 306 км/год - 308 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 174 г/км - 199 г/км
Новий 911 Carrera Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,6 с (4,4 с з опцією Sport+) - 4,8 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,5 - 8,5
Викиди CO2, г/км 172 - 195
Новий 911 Carrera S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с з опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 304 км/год - 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,8 - 8,8
Викиди CO2, г/км 178 - 202
Новий 911 Carrera 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,3 с (4,1 с із опцією Sport+) - 4,5 с
Максимальна швидкість 290 км/год - 292 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,7 - 8,7
Викиди CO2, г/км 177 г/км - 201 г/км
Новий 911 Carrera 4S
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,0 с (3,8 с з опцією Sport+) - 4,2 с
Максимальна швидкість 303 км/год - 305 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 180 г/км - 204 г/км
Новий 911 Carrera 4 Cabriolet
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с із опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Carrera 4S Cabriolet
Потужніть 309 кВт (420 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с із опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 г/км - 208 г/км
Новий 911 Targa 4
Потужніть 272 кВт (370 к. с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,5 с (4,3 с з опцією Sport+) - 4,7 с
Максимальна швидкість 287 км/год - 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 7,9 - 8,9
Викиди CO2, г/км 182 г/км - 206 г/км
Новий 911 Targa 4S
Потужніть 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв - 309 кВт (420 к.с.) при 6500 об/хв
Прискорення 0-100 км/год: 4,2 с (4,0 с з опцією Sport+) - 4,4 с
Максимальна швидкість 301 км/год - 303 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,0 - 9,0
Викиди CO2, г/км 184 - 208
Новий 911 Turbo
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo S
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 2,9 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,1
Викиди CO2, г/км 212
Новий 911 Turbo Cabriolet
Потужніть 397 кВт (540 к. с.) при 6400 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,1 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 320 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
Новий 911 Turbo S Cabriolet
Потужніть 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв
Прискорення 0-100 км/год 3,0 с з опцією Sport Chrono
Максимальна швидкість 330 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,3
Викиди CO2, г/км 216
918 Spyder
918 Spyder
Потужність 652 кВт (887 к.с.) при 8500 об/хв
Прискорення від 0 - 100 км/год 2.6 с
Максимальна швидкість 345 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,1
Викиди CO2, г/км 72
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 12,7
Panamera
Нова Panamera 4S
Потужніть 324 кВт (440 к.с.) на частоті обертів 5650-6600 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 4,4 с (4,2 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 289 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 8,2-8,1
Викиди CO2, г/км 186 - 184
Нова Panamera Turbo
Потужніть 404 кВт (550 к.с.) при 5750-6000 об./хв.
Прискорення 0-100 км/год 3,8 с (3,6 с з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 306 км/год
Споживання палива/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км 9,4–9,3
Викиди CO2, г/км 214 - 212
Macan
Macan
Потужність 185 кВт (252 к.с.) при 5000 - 6800 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,7 cекунди (6,5 cекунди з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 229 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 7,4 - 7,2
Викиди CO2 172–167
Macan S
Потужність 250 кВт (340 к.с.) при 5500 - 6500 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 254 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,0 - 8,7
Викиди CO2 212–204
Macan S Diesel
Потужність 180 кВт (245 к.с.) при 4000 - 4250 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 6,3 с
Максимальна швидкість 230 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 6,3 - 6,1
Викиди CO2 164–159
Новий Macan GTS
Потужність 265 кВт (360 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 5,2 c (5,0 c з пакетом Sport Chrono)
Максимальна швидкість 256 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,8
Викиди CO2 215–207
Macan Turbo
Потужність 294 кВт (400 к.с.) при 6000 об/хв
Прискорення 0–100 км/год 4,8 с
Максимальна швидкість 266 км/год
Споживання палива* Комбінований цикл, л/100 км 9,2 - 8,9
Викиди CO2 216–208
Cayenne
Cayenne
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Максимальна швидкість 230 км/год
Розгін 0–100 км/год 7,7 c (c пакетом Sport Chrono 7,6 c)
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Platinum Edition
Потужність 220 кВт (300 к. с.) при 6300 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,7 (7,6 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 230 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,2
Викиди CO2, г/км 215
Cayenne Diesel
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne Diesel Platinum Edition
Потужність 180 кВт (245 к. с.) при 3800–4000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 7,3 с
Максимальна швидкість 221 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 6,6–6,0
Викиди CO2, г/км 179–173
Cayenne S
Потужність 309 кВт (420 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,5 с
Максимальна швидкість 259 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 9,8–9,5
Викиди CO2, г/км 229–223
Cayenne S Diesel
Потужність 283 кВт (385 к. с.) при 3750 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,4 с
Максимальна швидкість 252 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 8,0
Викиди CO2, г/км 209
Cayenne S E-Hybrid
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) Двигун внутрішнього згоряння: 245 кВт (333 к.с.). Електродвигун: 70 кВт (95 к.с.). Всього: 306 кВт (416 к.с.) при 5 500 - 6 500 об / хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Максимальна потужність (паралельний повний гібрид) 306 кВт (416 к. с.) при 5500 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,9 с
Максимальна швидкість 243 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 3,4
Викиди CO2, г/км 79
Споживання електроенергії (комбіноване) кВт/100 км 20,8
Cayenne GTS
Потужність 324 кВт (440 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 5,2 (5,1 з опцією Sport Chrono)
Максимальна швидкість 262 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 10,0–9,8
Викиди CO2, г/км 234–228
Cayenne Turbo
Потужність 382 кВт (520 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,5 с
Максимальна швидкість 279 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5-11,2
Викиди CO2, г/км 267-261
Cayenne Turbo S
Потужність 419 кВт (570 к. с.) при 6000 об/хв
Розгін 0–100 км/год 4,1 с
Максимальна швидкість 284 км/год
Витрата пального/Викиди* в комбінованому циклі, л/100 км 11,5
Викиди CO2, г/км 267
Прес-релізи

Прес-релізи

На старт найскладніших у світі перегонів Porsche виводить сім болідів 911 RSR Чемпіонат світу з перегонів на витривалість WEC, 3 етап, «24 години Ле-Мана»/Франція – попередній огляд, клас GT

Штутгарт. Нев’януча класика: в рамках третього етапу чемпіонату світу з перегонів на витривалість WEC 18 і 19 червня відбудеться 84-й за рахунком марафон «24 години Ле-Мана». У битві на легендарній трасі «Сарта» візьмуть участь 180 пілотів на 60 автомобілях. І Porsche, захищаючи своє звання найуспішнішого автовиробника в історії цього престижного класичного марафону, знову виведе на старт перегонів солідну кількість болідів. У класах GT, які традиційно відрізняються великою кількістю учасників, візьмуть участь в цілому сім автомобілів 911 RSR: заводська команда Porsche Motorsport виставить два екіпажі під керуванням переможців Ле-Мана в загальному заліку новозеландця Ерла Бамбера і британця Ніка Тенді, ще п’ять «дев’ятсот одинадцятих» представлятимуть клієнтські команди. Таким чином, з урахуванням двох болідів 919 Hybrid, які виступають у класі LMP1, в цілому концерн Porsche буде представлений в цьому Ле-Мані дев’ятьма автомобілями і 16 заводськими пілотами.

Перегони «24 години Ле-Мана» – без перебільшення легендарні перегони. У списку їхніх переможців – найкращі гонщики світу. Навіть Голівуд не оминув своєю увагою престижний французький гоночний марафон. Представлений у 1970 році фільм «Ле-Ман» зі Стівом МакКуїном у головній ролі і донині вважається одним із найкращих гоночних фільмів в історії кінематографа. Перегони, які вперше відбулися у 1923 році, відомі по всьому світу в тому числі й завдяки унікальній трасі «Сарта» протяжністю 13,629 км, що включає в себе як спеціальні гоночні відрізки, так і дороги загального користування, а також легендарні віражі Mulsanne і Tertre Rouge. Ще однією знаменитою відмінною рисою траси є унікальна п’ятикілометрова пряма Mulsanne Straight.

Пілоти Porsche
У класі GTE-Pro честь заводської команди Porsche Motorsport захищатимуть шість пілотів Porsche. Екіпаж Porsche 911 RSR під номером 91 складуть Нік Тенді, діючий чемпіон IMSA GT француз Патрик Пілє (Франція), а також його співвітчизник Кевін Естро. Екіпаж другого боліда під номером 92 навряд чи поступається першому. Разом з Ерлом Бамбером перегони проїдуть німець Йорг Бергмайстер і француз Фредерік Маковіцкі. Йорг є найдосвідченішим пілотом Porsche GT в Ле-Мані: у його активі на сьогоднішній день вже 14 французьких перегонів. 
За кермом клієнтського 911 RSR команди Dempsey Proton Racing на старт вийде екіпаж у складі Ріхарда Літца (Австрія), що завоював у 2015 році нагороду FIA World Endurance Trophy найкращому пілоту в класі GT, і його колега, заводський гонщик Міхаель Крістенсен із Данії, який виступає його напарником протягом усього сезону. Третім пілотом екіпажу стане австрієць Філіп Енг, який виграв у 2015 році Суперкубок Porsche Mobil 1 і Кубок Porsche Carrera Cup Deutschland. Майбутні перегони, за які до скарбнички пілотів і команд у чемпіонаті WEC традиційно додається подвійна кількість балів, стане для Філіпа першим досвідом виступу в Ле-Мані. 
У класі GTE-Am на старт вийдуть Porsche 911 RSR ще чотирьох клієнтських команд, а також два заводські пілоти Porsche: американець Патрик Лонг захищатиме честь команди Abu Dhabi Proton Racing, а Вольф Хенцлер – команди KCMG. 
Дві інші команди, що виступають на 911 RSR – Gulf Racing і Proton Competition.

Porsche 911 RSR
Гоночний болід 911 RSR, який вже у свій дебютний сезон у 2013 році тріумфально оформив дубль у Ле-Мані, є найшвидшим в історії «дев’ятсот одинадцятим». Модель побудована на базі сьомого покоління легендарного спорткара підрозділом Porsche Motorsport у Вайссаху, і крім Ле-Мана вона вже встигла відзначити тріумфи в класичних американських марафонах на трасах Дейтони, Себринга і Petit Le Mans. Успішний гоночний болід, що відрізняється безкомпромісно полегшеною конструкцією, до 2016 року отримав ряд доопрацювань – зокрема що стосуються аеродинаміки. Заднє антикрило було зміщене трохи далі, а розмір заднього дифузора був суттєво збільшений.
Крім того, 911 RSR отримав передній спойлер зміненої конструкції, а також широкі бічні пороги.

Розклад заїздів
24 години Ле-Мана стартують у суботу, 18 червня, о 15:00 за центральноєвропейським часом. Розминка запланована з 9:00 до 10:00 ранку.

Пряма трансляція
У прямому ефірі перегони транслюватимуть телеканали Eurosport 1 і Eurosport 2.
Крім того, у прямому ефірі також будуть показані вільні заїзди і три кваліфікаційні сесії. Протягом усього тижня щоденник «24 хвилини Ле-Мана» повідомлятиме глядачам про останні новини з гоночної траси, а також передаватиме найактуальніші інтерв’ю. Детальний розклад трансляцій перегонів у Ле-Мані є на сайті телеканалу Eurosport за адресою www.eurosport.com.

Коментарі перед перегонами
Д-р Франк-Штеффен Валлізер, глава Porsche Motorsport: «Porsche і Ле-Ман разом вписали чимало яскравих сторінок до історії світового автоспорту. Ця традиція накладає на нас певні зобов’язання. Тому, захищаючи своє звання найуспішнішого автовиробника в історії цього престижного класичного марафону, ми знову виводимо на старт перегонів солідну кількість болідів. Ми виставляємо у класі GT, який традиційно відрізняється високою конкуренцією, щонайменше сім Porsche 911 RSR. Зокрема, особливо висока конкуренція чекає нас у класі GTE-Pro: п’ять відомих автовиробників і 14 автомобілів з екіпажами найвищого рівня – таке можна зустріти лише в Ле-Мані».
Марко Уйхаші, керівник проекту GT Works Motorsport: «Ми завжди з особливою інтенсивністю готуємося до виступу в Ле-Мані. Ми постаралися використовувати відведений нам час, щоб знайти ідеальні налаштування 911 RSR для особливих вимог, що пред’являються цими складними перегонами, і, сподіваюся, нам це вдалося.
Ключовим завданням у Ле-Мані є подолання якомога більшої відстані в максимальному темпі і уникнення зіткнень, щоб до часу фінішного спринту і найагресивніших атак автомобіль був повністю цілий. Ми створили для цього всі передумови і сподіваємося, що в кінцевому підсумку нам вдасться поборотися за перемогу».

Гонщики 911 RSR №91
Патрик Пілє: «Для мене, безперечно, Ле-Ман є найважливішими перегонами. Хай там як, а я все ж француз. Перемогти тут – одне з найважливіших завдань у моїй спортивній кар’єрі. А 250 000 фанатів, які з’їжджаються до Ле-Мана з усього світу, створюють по-справжньому унікальну і незабутню атмосферу. Траса чудова – вона дуже швидка і не вибачає помилок. Для пілотів етап у Ле-Мані – це довгий і напружений тиждень, сповнений виснажливих завдань і різних зустрічей. Коли навколо тебе стільки відволікаючих чинників, буває складно сконцентруватися на головному. Саме тому ми завжди з нетерпінням чекаємо на старт перегонів».
Нік Тенді: «Навіть якщо ти приїжджаєш до Ле-Мана в ранзі чинного чемпіона, перед тобою стоїть єдине завдання – перемогти. Ці перегони є головною подією сезону. Посягнути на перемогу в загальному заліку нам може бути і не під силу, але в своєму класі ми розраховуємо на багато. Саме це і є моєю головною метою. Не так вже й багато пілотів вигравали Ле-Ман у двох різних класах поспіль – якщо такі взагалі знайдуться».
Кевін Естро: «Для французьких пілотів виступати в Ле-Мані – це завжди особливий досвід. Ти виступаєш на очах у своїх уболівальників, очікування завжди зашкалюють – і, звичайно, тобі не хочеться нікого розчарувати. Я припускаю, що схожі почуття мають британські тенісисти, які виступають на Вімблдоні. Я з величезним нетерпінням чекаю на свій дебют у Ле-Мані в якості заводського пілота Porsche».

Гонщики 911 RSR №92
Ерл Бамбер: «З тих пір як минулого року я переміг у Ле-Мані на 919 Hybrid, ці перегони стали для мене особливими. Адже саме тут я зазнав найбільшого успіху в моїй кар’єрі. Я радію з того, що цього року я зміг повернутися до Ле-Мана за кермом 911 RSR, і сподіваюся, що ми покажемо хороший результат. Але просто нам не буде. Стартова решітка в класі GTE-Pro, безперечно, одна з найсильніших за останні роки».
Йорг Бергмайстер: «Ле-Ман – це перегони, яким усі раді. І кожен хоче їх виграти. Мені одного разу це вдалося, але було це 12 років тому. Тому цілі переді мною стоять високі – я знову хочу перемогти. Ці перегони є головною подією сезону і особливо важливими для Porsche через свою історію. Траса 24-годинних перегонів, яка складається з гоночної ділянки і звичайних доріг, унікальна. Це одна з моїх найулюбленіших трас».
Фредерік Маковіцкі: «Ще дитиною я часто бував у Ле-Мані. Це було незабутнє відчуття – бути присутнім на цих перегонах. І, зрозуміло, ще тоді я мріяв коли-небудь самому сісти тут за кермо. Ця мрія втілилася в життя, але любов до Ле-Ману зовсім не зменшилась. Навпаки, Ле-Ман завжди є чимось особливим для мене, і я дуже хочу здобути тут перемогу. Було б чудово, якби мені вдалося зробити це цього року разом із Porsche».

Гонщики клієнтських команд
Ріхард Літц (911 RSR №77, Dempsey Proton Racing): «За своєю притягальною силою і за своїми традиціями Ле-Ман знаходиться на одному щаблі з такими класичними перегонами, як «Інді-500» і «Гран-прі Монако». Кожен візит до Ле-Мана для мене особливий, навіть магічний. Я люблю ці перегони. Якби я не брав участі в них у якості гонщика, я б, напевно, купив квиток і був на трибуні як глядач».
Міхаель Крістенсен (911 RSR №77, Dempsey Proton Racing): «Ці перегони абсолютно особливі. Коли я вперше взяв у них участь, здійснилася моя дитяча мрія. Кожен гонщик хоче перемогти в Ле-Мані. Я, зрозуміло, теж. У будь-якому випадку буде непросто, але ми докладемо всіх зусиль, аби бути першими».
Вольф Хенцлер (911 RSR №78, KCMG): «Ле-Ман унікальний. Жодні інші перегони не мають такої привабливості. Я виграв ці класичні перегони у 2010 році, а Ріхард Літц був моїм колегою по команді. Це була незабутня подія. На цей рік ми добре підготувалися. На перегонах WEC у Сільверстоуні і Спа ми як команда багато чому навчилися. Тепер я сподіваюся, що ми успішно реалізуємо накопичений досвід і, нарешті, вирішимо наші проблеми в Ле-Мані».
Патрик Лонг (911 RSR №88, Abu Dhabi Proton Racing): «Минулого року я стояв у Ле-Мані на подіумі. І я знову хочу цього. Я добре знаю трасу і її особливості, адже я вже 13 разів брав участь у цих перегонах. Тим не менш, вони залишаються найскладнішим викликом, який може стояти перед гонщиком. Я з упевненістю дивлюся в майбутнє. У нас багато суперників, але у нас хороші шанси».

Примітка: фото- і відеоматеріали, пов’язані з «24 годинами Ле-Мана» і чемпіонатом світу з перегонів на витривалість WEC, доступні для скачування всім акредитованим журналістам у базі даних Porsche для преси, розташованій за адресою: https://presse.porsche.de. 
У Твіттері @PorscheRaces вам завжди доступні останні вісті і фотографії з гоночних трас по всьому світу. 
За адресою https://presse.porsche.de/motorsport журналістам доступний медіагід Porsche Motorsport. Porsche Communication надає журналістам, блогерам і новинним онлайн-агрегаторам інформацію на www.newsroom.porsche.com. 
Відеоролики, присвячені найактуальнішим новинам, можна скачати за адресою: www.vimeo.com/porschenewsroom.

 

 

16.06.2016